Daar is over nagedacht!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En daarom heb ik een hoogslaper.![]()
Ja, je kan er alleen niet op neuken, want er zit maar een centimeter of vijfenzeventig tussen matras en plafond.quote:
Was gister bij mijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Logeert nu een hond bij me. Die hond heeft een nieuw spelletje : Als ik wakker ben even bovenop me springen als ik er niet snel uitkom om hem te begroeten.
* situatie herken *quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, je kan er alleen niet op neuken, want er zit maar een centimeter of vijfenzeventig tussen matras en plafond.Moet nodig een stuk van de poten afzagen.
Toen ik nog geen hoogslaper had en wel een vriend, probeerde één van de honden altijd tussen ons in te gaan liggen. Pure jaloezie!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Was gister bij mijnen de bijpassende hond. Geef ik
op de bank een zoen, springt de hond er bij en begint
's gezicht te likken. "Ik ook, ik ook!"
Op zich toch wel erg schattigWare het niet dat ik niet van hondentong houd
Wind ontstaat door druk- en/of temperatuur-verschillen. De temperatuur en druk boven zee past zich maar langzaam aan, waardoor er aan de kust langer temperatuur- en drukverschillen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:03 schreef ReCreative het volgende:
Heej! Ben ik ook weer eens.
Weet iemand waarom het òòk met oostenwind aan de kust harder waait dan in het binnenland?
Ik hoop dat je een beetje handig bent dan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je kan er alleen niet op neuken, want er zit maar een centimeter of vijfenzeventig tussen matras en plafond.Moet nodig een stuk van de poten afzagen.
Zoiets heb ik ook.. Op zich is het erg schattig dat een hond je meteen 's ochtends begroet, maar dat bovenop mij springen is het deel wat van mij dan weer niet hoeft.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Was gister bij mijnen de bijpassende hond. Geef ik
op de bank een zoen, springt de hond er bij en begint
's gezicht te likken. "Ik ook, ik ook!"
Op zich toch wel erg schattigWare het niet dat ik niet van hondentong houd
Hm. Dat kan. Thanks.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Wind ontstaat door druk- en/of temperatuur-verschillen. De temperatuur en druk boven zee past zich maar langzaam aan, waardoor er aan de kust langer temperatuur- en drukverschillen zijn.
M'n pa moet dat even doen, want het is een stalen bed. De Tromsö van Ikea.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop dat je een beetje handig bent dan.
Had ik maar zo'n pa.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
M'n pa moet dat even doen, want het is een stalen bed. De Tromsö van Ikea.
Omdat er bover zee amper voorwerpen in de weg van de wind staan waardoor de wind voorbij de landgrens minder "tegenstand" ondervindt en er een onderdruk boven zee ontstaat waardoor de wind nog gemakkelijker lekker door kan waaien?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:03 schreef ReCreative het volgende:
Heej! Ben ik ook weer eens.
Weet iemand waarom het òòk met oostenwind aan de kust harder waait dan in het binnenland?
"Hé, pa, je moet even een stuk van mijn bed afzagen, want dan kan ik er tenminste op neuken."quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Hé, pa, je moet even een stuk van mijn bed afzagen, want dan kan ik er tenminste op neuken."
En dat voor een Friese papaquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn vader zou niet eens echt raar opkijken van zo'n opmerking.
Je wilt niet weten met wat voor vunzige grapjes hij zelf af en toe aankomt. Het begon al vroeg... In het boekje Nijntje vliegt komt de volgende zinsnede voor:quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt niet weten met wat voor vunzige grapjes hij zelf af en toe aankomt. Het begon al vroeg... In het boekje Nijntje vliegt komt de volgende zinsnede voor:
...en daar midden in dat bos
daar stond een groot kasteel
Hij had daarvan gemaakt:
en daar midden in dat bos
daar stond een groot bordeel
Natuurlijk liet hij mij altijd de zinnen afmaken, bij voorkeur in gezelschap.
Dat is dan nog één van zijn onschuldige grapjes. De rest is gewoon niet voor herhaling vatbaar.
Een echte Friese schooljuf zeker?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Is altijd wel lachen bij mijn ouders thuis, hoor. Eén van de favoriete tijdverdrijven is het aanleren van vieze liedjes aan de kleinkinderen. Die de destbetreffende liedjes vervolgens op maandag voordragen aan de hevig geshockeerde juf van de christelijke basisschool waar de kleinkinderen heengaan.
Brian: "Juf, ik weet een nieuw liedje, mag ik het zingen?"quote:
Haha, nee, hoor. Maar volgens mij heeft iedereen wel van die 'tics'. Dat bleek althans wel bij de bespreking van het boek in de klas. Ik heb bijvoorbeeld een antipathie tegen oneven getallen. Dat soort gekke dingen. Op de stoep niet op de zwarte tegels mogen staan, of op het zebrapad alleen op de witte strepen mogen staan. Of bepaalde handelingen in een bepaalde volgorde uitvoeren als een soort 'bezwering'. Alleen bij een autist is zoiets van levensbelang, terwijl het bij mij meer een spelletje is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:55 schreef Alicey het volgende:
Wat voor dwangneurotische trekjes denk je aan? Heb je zelf ook een vorm van autisme, of niet/niet dat je weet?
Ik denk dat je daar wel gelijk aan hebt. Ik heb zelf een tic dat ik slecht tegen sleur kan. Dit gaat zelfs zo ver dat ik hele simpele alledaagse dingen soms met opzet in een andere volgorde doe omdat dat anders is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haha, nee, hoor. Maar volgens mij heeft iedereen wel van die 'tics'. Dat bleek althans wel bij de bespreking van het boek in de klas. Ik heb bijvoorbeeld een antipathie tegen oneven getallen. Dat soort gekke dingen. Op de stoep niet op de zwarte tegels mogen staan, of op het zebrapad alleen op de witte strepen mogen staan. Of bepaalde handelingen in een bepaalde volgorde uitvoeren als een soort 'bezwering'. Alleen bij een autist is zoiets van levensbelang, terwijl het bij mij meer een spelletje is.
Dat heb ik ook (Zie ook mijn ondertitel). Het wordt gelukkig wel minder merk ik.quote:Ik herkende me ook in zijn zeer rationele, logische manier van denken. Ik neig daar soms ook toe, om emoties gewoon totaal buiten beschouwing te laten en alleen maar vanuit mijn ratio te denken.
Ik kan er ook ècht niet tegen dat er in zakjes M&M's bijna altijd van bijna elke kleur oneven aantallen zitten!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Antipathie tegen oneven getallen -> me too! Dacht dat ik alleen zo raar was
Snoepjes (vooral mintnopjes) in tweetallen eten: eentje links, eentje recht.
Dat soort dingen, kleine, onschuldige tics
Dat is wel een andere tic die ik heb, ik tel alles. In de schipholtunnel tel ik bijvoorbeeld ook het aantal lampen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan er ook ècht niet tegen dat er in zakjes M&M's bijna altijd van bijna elke kleur oneven aantallen zitten!Ik vermoed een complot!
![]()
En, hoeveel zijn het er? Ik kom nooit in de Schipholtunnel. Maar ik tel ook graag dingen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:
Dat is wel een andere tic die ik heb, ik tel alles. In de schipholtunnel tel ik bijvoorbeeld ook het aantal lampen.
Hangt er vanaf vanaf welke kant ik kom en in welk deel van de trein ik zit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En, hoeveel zijn het er? Ik kom nooit in de Schipholtunnel. Maar ik tel ook graag dingen.
Ah, okee. Nou, als het maar geen oneven aantal is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
Hangt er vanaf vanaf welke kant ik kom en in welk deel van de trein ik zit.
Verkapte "Jullie zijn volledig gestoord en ik ben volkomen normaal"-post.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef livEliveD het volgende:
Zo'n tic heb ik niet echt.Maar ieder zijn ding natuurlijk
Waarom eigenlijk oneven? Oneven getallen heb ik niet zo'n probleem mee, ik vind weer wel dat een getal deelbaar door 5, 8 of 10 moet zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, okee. Nou, als het maar geen oneven aantal is.
Oneven is asymmetrisch. Je kunt het niet door tweeën delen. Dat zuigt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
Waarom eigenlijk oneven? Oneven getallen heb ik niet zo'n probleem mee, ik vind weer wel dat een getal deelbaar door 5, 8 of 10 moet zijn.
5 en 10 denk ik omdat het mooi oogt. 8 heeft denk ik te maken met een stukje beroepsdeformatie.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oneven is asymmetrisch. Je kunt het niet door tweeën delen. Dat zuigt.
Waarom 5, 8 of 10?
Dan ben ik erg benieuwd wat je beroep is...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:36 schreef Alicey het volgende:
5 en 10 denk ik omdat het mooi oogt. 8 heeft denk ik te maken met een stukje beroepsdeformatie.
Wat zijn jouw tics?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef livEliveD het volgende:
Zo'n tic heb ik niet echt.Maar ieder zijn ding natuurlijk
Kom maar op IRC of stuur een e-mail als je dat wilt weten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan ben ik erg benieuwd wat je beroep is...
Erfpachter?
Jachtopziener?
Krachtcentralebeheerder?
Nachtwaker?
Een geheim beroep nog wel. Dat e-mailtje komt eraan!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Kom maar op IRC of stuur een e-mail als je dat wilt weten.
Hoe herkenbaar! Alleen snoep ik niet meer tegenwoordig. Dat scheelt een hoop stress.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Nou ben ik ook nieuwsgierig
Dat oneven getallen niet deelbaar zijn door 2 is inderdaad het grote probleem.
En van de even getallen heb ik dan weer een voorkeur voor 8, ik denk omdat dat zo mooi rond is
Als ik een oneven aantal snoepjes eet, bijt ik er eentje met mijn voortanden doormidden zodat ik links en rechts een halve heb en alles toch weer in evenwicht is
Scheelt weer dubbel voor je gezondheid.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar! Alleen snoep ik niet meer tegenwoordig. Dat scheelt een hoop stress.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |