abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25207272
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Verketteren of verlossen...... wat is humaner......
Het gaat mij niet om het verlossen van een schuldige, het gaat mij om de kans dat iemand die niet schuldig is ter dood wordt veroordeeld
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:20:47 #177
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25207290
Uh, dus ik heb het niet over iemand die zijn voorarrest of mogelijke veroordeling daar afwacht, zoals in het artikel: "Carlos (an alias) spent six months in this Bogota dungeon before he was cleared of all charges."
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:21:04 #178
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25207298
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als je voor de doodstraf bent kan je voor die mensen die dat zouden verdienen net zo goed regelen dat ze hun goddelijke gang maar gaan, maar dan met elkaar.
Waarom moet ik opeens denken aan de film met Kurt Russel "Escape from New York" .

Geef 1 goed voorbeeld.... en geef geen alternatief..... net als voetbal.... zet de neuzen dezelfde richting in. PS : PSV heeft gewonnen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:22:18 #179
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25207317
quote:
Wiegel ambieert premierschap
HILVERSUM - Hans Wiegel denkt aan een terugkeer in de landelijke politiek. De vroegere VVD-leider zegt dat in het televisieprogramma van Rik Felderhof, dat donderdag wordt uitgezonden.

Terugkeer naar politiek Den Haag ziet Wiegel na de dood van zijn vrouw als een van de mogelijkheden. Hij ambieert dan de baan van premier, een functie die de liberale veteraan nog niet heeft bekleed.

Het is het eerste interview van Wiegel na de dood van zijn vrouw op 6 januari. De afgelopen weken ontving hij duizenden betuigingen van steun. Na een periode van bezinning is Wiegel van plan om weer aan de slag te gaan, vertelt hij in het vraaggesprek.

Wiegel is nu voorziter van Zorgverzekeraars Nederland, de koepel van zorgverzekeraars. Verder heeft hij een aantal commissariaten. Tot 2000 was hij lid van de Eerste Kamer. Daarvoor was hij lid van de Tweede Kamer voor de VVD en minister van Binnenlandse Zaken (1977-1981). Ook was hij commissaris van de koningin in Friesland.

Uit een bliksemenquête die het tv-programma NOVA door onderzoeksbureau Interview/NSS liet uitvoeren, blijkt dat 39 procent van de VVD-stemmers Wiegel ziet als de persoon die de partij moet gaan leiden. Ook 38 procent van alle Nederlanders heeft die mening. Zalm wordt door 34 procent van de VVD-stemmers en 22 procent van de Nederlanders als VVD-leider genoemd.

De helft van de VVD-stemmers geeft aan Wiegel de voorkeur als toekomstig premier. Bij alle Nederlanders is dat een kwart. 37 procent kiest voor PvdA-leider Bos als minister-president.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rt_premierschap.html

is die man niet al 70+ ofzo?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:27:26 #180
89730 Drugshond
pi_25207403
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hett gaat mij niet om het verlossen van een schuldige, het gaat mij om de kans dat iemand die niet schuldig is ter dood wordt veroordeeld
Non argument...

Als je 2-10-20-50 jaar in de bak moet zitten met beperkte vrijheid.... in de hoop wat op beter.....
Sorry hoor...: dan ben je met de kogel beter af (hard maar waar).
Elk mens heeft recht op een fatsoenlijk bestaan..... of wil je mensen als dieren behandelen.... het opsluiten van mensen (voor zeer lange tijd) is net zo fout als de gedachte over doodstraf.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:29:35 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25207440
Heb die film niet gezien. Is het een aanrader?

Maareh, "geef 1 goed voorbeeld", een voorbeeld van wat?
pi_25207608
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Non argument...

Als je 2-10-20-50 jaar in de bak moet zitten met beperkte vrijheid.... in de hoop wat op beter.....
Sorry hoor...: dan ben je met de kogel beter af (hard maar waar).
Elk mens heeft recht op een fatsoenlijk bestaan..... of wil je mensen als dieren behandelen.... het opsluiten van mensen (voor zeer lange tijd) is net zo fout als de gedachte over doodstraf.
In het geval van de doodstraf is een fout niet meer goed te maken, in het geval van een langdurige straf misschien wel/
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25207634
maar goed ik ga maffen tot later
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:44:54 #184
89730 Drugshond
pi_25207690
Escape from New York.... beetje een B-film in de jaren 80.... maar wel een bovengemiddelde B-film.
Ik zou hem niet gaan huren..... zonde van je geld...

Een voorbeeld van wat.... ?!
Dat is een open deur...... een voorbeeld ten koste van wat...
Ik weet niet.... wat heb je liever een samenleving ten dienste van de overheid waarin iedereen hetzelfde denkt en doet.... of een samenleving vol tokkies, no-go-area's, UNA-bombers, en jehova getuigen.

Ter info : Leuk verhaal uit China : Wist je trouwens dat je in China met een hart-ritme storinis of een uiterlijk gebrek geen kans maakt op een vervolg opleiding na de 18-jaar..... op die leeftijd begint de echte selectie ... die nog verder gaat dan de natuurlijke selectie van Darwin.

In het spectrum van vrijheid en dictatuur kunnen we nog best wel wat inleveren.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:59:02 #185
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25207970
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:44 schreef Drugshond het volgende:
Een voorbeeld van wat.... ?!
Dat is een open deur...... een voorbeeld ten koste van wat...
Ik weet niet.... wat heb je liever een samenleving ten dienste van de overheid waarin iedereen hetzelfde denkt en doet.... of een samenleving vol tokkies, no-go-area's, UNA-bombers, en jehova getuigen.
Ik heb liever geen van beide. Ik heb liever een samenleving waarin niet iedereen hetzelfde denkt en doet ten dienste van een overheid, maar wel eentje waarvan de grenzen duidelijk gesteld zijn; te weten, doe een ander geen kwaad.
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:44 schreef Drugshond het volgende:
Ter info : Leuk verhaal uit China : Wist je trouwens dat je in China met een hart-ritme storinis of een uiterlijk gebrek geen kans maakt op een vervolg opleiding na de 18-jaar..... op die leeftijd begint de echte selectie ... die nog verder gaat dan de natuurlijke selectie van Darwin.

In het spectrum van vrijheid en dictatuur kunnen we nog best wel wat inleveren.
Nee, wist ik niet, maar ik zie China nou niet bepaald als een ideaal om naar te streven
  woensdag 23 februari 2005 @ 05:36:57 #186
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25209872
De ochtend is mooi! Wit... Dat zal wel weer vertragingen betekenen in de bus
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25211037
Ja, het is wit.
pi_25213069
quote:
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 12:22:58 #190
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25213073
Gia heeft gelijk.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25213085
Mohammed heeft meerer gelijk.
pi_25213086
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gia heeft gelijk.
Waan jezelf maar in die fantasiewereld waar gelegenheidschristenen gelijk hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 12:27:55 #193
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25213142
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waan jezelf maar in die fantasiewereld waar gelegenheidschristenen gelijk hebben.
Ik ben a-religieus en wil dat graag zo houden, zeker in overheidsinstellingen. Ga dan in een moskee werken of zo. Of kippen plukken.
pi_25213395
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik ben a-religieus en wil dat graag zo houden, zeker in overheidsinstellingen. Ga dan in een moskee werken of zo. Of kippen plukken.
Dan zou je kruizen, keppeltjes en co ook moeten verbieden. Zolang dat niet gebeurd zullen moslims strijden tegen het onrecht.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 12:57:19 #195
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25213502
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zou je kruizen, keppeltjes en co ook moeten verbieden.
Prima.
quote:
Zolang dat niet gebeurd zullen moslims strijden tegen het onrecht.
Ja, want ze zouden de eerste zijn die iets verboden wordt. Wat een onrecht toch altijd bij de moslims. Wat is de volgende halte? Recht op eerwraak?
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:17:46 #196
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25213761
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zou je kruizen, keppeltjes en co ook moeten verbieden. Zolang dat niet gebeurd zullen moslims strijden tegen het onrecht.
Pak je kromzwaard en ren naar de Tunesische of Turkse ambassade zou ik zeggen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_25213797
Zijn die elektrische kacheltjes nou gevaarlijk?
pi_25213825
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:17 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Pak je kromzwaard en ren naar de Tunesische of Turkse ambassade zou ik zeggen.
Hoeft niet, daar worden alle religieuze symbolen verboden, geen hypocrisie daar
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 13:28:45 #199
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25213898
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoeft niet, daar worden alle religieuze symbolen verboden, geen hypocrisie daar
Mooi dat je het ermee eens bent. We moeten natuurlijk bij de laatstbinnengekomen beginnen he?!
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:40:01 #200
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')