Dat spandoek over Studio Tuchtcommissie.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:10 schreef Merson het volgende:
[..]
Welk spandoek?
Ik heb nog steeds koude voeten.
Ja ik snap die reactie's hier boven ook niet je mag toch best optimistisch zijn over de toekomst en als je zo goede resultaten haalt als twente heeft gedaan in 2005 mag je best hopen op meer dan de 8ste plaatsquote:Op maandag 28 februari 2005 09:18 schreef Zwoerd het volgende:
Als we hadden gewonnen stonden we 1 punt achter Utrecht en Heerenveen, dan kan je nog best wel meedoen in de strijd om europees voetbal toch??
Optimistisch ben ik zeker, maar na een maandje goede prestaties moet je denk ik nog niet te hoog van te toren blazen. Dat kan alleen maar in het nadeel werken. Als iedereen ze nu al roemt, gaan ze wedstrijden als tegen de Graafschap onderschatten. Ook past het niet echt bij de Twentse mentaliteit om te vroeg te juichen. Iets dat bijv. bij Vitesse de kop heeft gekost een tijdje geleden.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik snap die reactie's hier boven ook niet je mag toch best optimistisch zijn over de toekomst en als je zo goede resultaten haalt als twente heeft gedaan in 2005 mag je best hopen op meer dan de 8ste plaats
Ja precies vind ik ookquote:Op maandag 28 februari 2005 17:55 schreef Zwoerd het volgende:
Dit is niet normaal, we zien elke week ellebogen, nu gebeurt het een keer 2 keer in een wedstrijd, waarbij de laatste gewoon een stevig duel was, alleen Drent had de pech dat hij tegen de elleboog van Majstorovic op sprong, we zien een beetje beetje bloed en heel Nederland spreekt er schande van. Zielig gewoon dat die tuchtcommissie zich zo laat beinvloeden door de media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |