abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 13:23:31 #26
8781 crew  Frutsel
pi_25193023
Prachtig week..3 punten...
wel veel schade aan de bussen... met dank aan enkele criminelen...
en dan die chauffeur die over die twente supporter heen reed.. zou bijna zeggen: net goed
pi_25193580
quote:
Coolen staat achter Majstorovic

21 Februari 2005 - Mastho

Rini Coolen heeft aangegeven achter Daniel Majstorovic te staan in de zogenaamde "elleboogkwestie". De noeste Zweedse verdediger zou in de slotfase van FC Groningen - FC Twente twee elleboogstoten hebben uitgedeeld aan Martin Drent, maar zegt zelf dat er geen opzet in het spel was. Studio Sport lichtte de momenten echter breed uit en suggereerde een zaak voor de openbaar aanklager van de KNVB.
Jans en Coolen vinden het beide meevallen. Ik hoop dat Voetbal Insite daar ook iets mee doet vanavond i.p.v. dom SS achterna te hobbelen.... Zelfde geldt voor de KNVB.

De aanslag op Zomer hebben we trouwens ook niet gezien gisteren
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_25193615
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:23 schreef Frutsel het volgende:
Prachtig week..3 punten...
wel veel schade aan de bussen... met dank aan enkele criminelen...
en dan die chauffeur die over die twente supporter heen reed.. zou bijna zeggen: net goed
huh
er is een bus over een twente supporter heengereden ?
heeft ie dat overleefd ?
pi_25194030
Die twee ellebogen waren smerig, maar het lachje van Majstorovic toen Drent woedend daar stond, dat was pas erg. 10 duels!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 21 februari 2005 @ 17:01:59 #30
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25194070
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

huh
heeft ie dat overleefd ?
Ja ik hoorde het ook ja dat wel maar wel een verbrijseld been ofzoiets

verder een aantal bussen de ruiten eruit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 21 februari 2005 @ 18:33:58 #31
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_25194637
Whahahah.. wat hebben we genoten van de Groningers die op onze bussen aan kwamen stormen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 21 februari 2005 @ 18:40:26 #32
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25194711
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:33 schreef 9christensen het volgende:
Whahahah.. wat hebben we genoten van de Groningers die op onze bussen aan kwamen stormen
ie deden ut wa in de bokse toen die varkens der aan kwamen dag ik
pi_25194885
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Die twee ellebogen waren smerig, maar het lachje van Majstorovic toen Drent woedend daar stond, dat was pas erg. 10 duels!!
Euh, je moet dus wel weten wat er aan vooraf ging. Na Majstro eerste "elleboog" maakte Drent een uitdagend gebaar, zo van "Kom maar op, ben niet bang veur oe". Daar lachte Mastro na de tweede "elleboog" om.
Met dit in het achterhoofd denk ik dat de eerste elleboog een ongelukje was en de tweede semi-bedoeld....

Maar goed. Die Drent moest gewoon niet janken, iedereen krijgt wel een een elleboog voor zijn snufferd...bedoeld of onbedoeld. Majstro wordt geschorst, iedereen zijn zin. Maar Drent staat nu bekend als de huilebalk die voor de camera's jankte dat Majstro een gemeen jongetje is. Ga dan schaken ofzo
'13 |
'14
  maandag 21 februari 2005 @ 22:16:16 #34
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_25196247
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ie deden ut wa in de bokse toen die varkens der aan kwamen dag ik
haha nee. ze werden aal tegengehouden door de ME. TukkerBart en ik lagen dubbel van 't lachen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Moderator dinsdag 22 februari 2005 @ 09:20:09 #35
8781 crew  Frutsel
pi_25201259
ja lach maar... en wij zitten weer met de schade aan de bussen...
dapper...
  Moderator dinsdag 22 februari 2005 @ 09:21:42 #36
8781 crew  Frutsel
pi_25201275
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

huh
heeft ie dat overleefd ?
Ja heeft ie wel overleefd
De Kneus wilde de busdeuren openen en kwam daarbij ten val en kwam onder de wielen van de bus terecht die over zijn been heen reed en dat is nu gebroken/verbrijzeld. Hij ligt in het ziekenhuis, Twente zoekt het uit en die gast krijgt waarschijnlijk een stadionverbod volgens de vertegenwoordigers van FC T die hier gister waren...
pi_25201973
Om de discussie nog maar ff op gang te houden:
quote:
Majstorovic: 'Er was niets aan de hand'
Drent: Het is een schande

Door Eddy van der Ley

Bij FC Groningen FC Twente (0-1) maakte Martin Drent tot bloedens toe kennis met de elleboog van Daniël Majstorovic. Arbiter Bossen zag er geen overtreding in. ,,Een schande'', stelt Drent. ,,Er was niets aan de hand, reageert Majstorovic. Reconstructie met de beide hoofdrolspelers, in vier bedrijven.

eerste stoot
Groningen-spits Drent (34): ,,Tijdens een luchtduel kreeg ik de elleboog van Majstorovic op mijn kaak. De knal kwam zo hard aan, dat ik verwachtte een bloedende wond te hebben opgelopen. Dat bleek niet het geval, maar het was absoluut een onbezonnen elleboogstoot, een dieprode kaart.

Twente-verdediger Majstorovic (27): ,,Ik wilde de bal wegkoppen, toen Drent van de zijkant met het hoofd op me inkwam. Daarbij raakte ik hem, maar zonder opzet. Ik heb ook geen bewuste beweging gemaakt met de elleboog, ik maakte me hooguit breed. Het was een normaal, fair duel. Ik ging alleen voor de bal. Vond ook de scheidsrechter, want die stond er vlakbij.

tweede stoot
Drent: ,,Bij een voorzet ging ik de lucht in, maar hoog kwam ik niet, want ik kreeg een enorme knal van Majstorovic op mijn hoofd. Het was een pure aanslag, die met een rode kaart én een strafschop bestraft had moeten worden. Man, ik voelde het bloed uit mijn hoofd gutsen. De wond moest na de wedstrijd gehecht worden. We hebben in Nederland normaal gesproken goede scheidsrechters, maar Bossen had een off-day.

Majstorovic: ,,Ik ging op een normale manier het luchtduel aan, heb wederom geen elleboogstoot uitgedeeld, maar raakte Drent bij het dalen ongelukkig. Ik kan moeilijk mijn armen intrekken. Dat hij een bloedende hoofdwond opliep, is een ongelukje. Meer niet. Het was een mannelijk duel.

Het opstootje

Drent: ,,Ik wilde in het tumult na de tweede elleboog weglopen, maar hij begon me uit te dagen met een grijns op zijn gezicht. Gelukkig hebben andere spelers me kunnen tegenhouden, want ik was witheet. Ik had hem willen aanvliegen.

Majstorovic: ,,Hij kwam woedend op me af, ik had de indruk dat hij wilde vechten. 'Kom maar, zei ik. Met een grijns ja, want hij had geen recht van spreken. Ik zou niet weten waarom hij me iets zou hebben willen aandoen. Het is voetbal, weet je.

De nasleep

Drent: ,,Ik ben geen watje en kan best tegen stootje, maar dit ging alle perken te buiten. Wat mij betreft moet hij vijf wedstrijden schorsing krijgen. Als de KNVB er een zaak van maakt, en daar ga ik vanuit, zal ik hem zeker niet beschermen.

Majstorovic: ,,Welke nasleep? Er was niets aan de hand. Het is al belachelijk dat ik hierover moet praten, dat ik mezelf moet verdedigen. De scheidsrechter heeft bepaald dat er niets onreglementairs is gebeurd. Geschorst worden op grond van tv-beelden? Ik heb gehoord dat het in Nederland vaker is voorgekomen, maar dat zal mij niet gebeuren. Het recht moet zegevieren.

De aanklager van de KNVB beslist vandaag aan de hand van tv-beelden of Majstorovic in staat van beschuldiging wordt gesteld

[ Bericht 0% gewijzigd door Moody op 22-02-2005 11:38:09 ]
'13 |
'14
pi_25202543
Ach, als ze hem voor 5 duels schorsen, wordt ie er alleen maar beter van. Zie Zlatan, die kreeg ook snel na zijn entree in Nederland een fikse schorsing voor elleboogjes en werd alleen maar beter.

Tuurlijk daagde Drent hem uit, maar dan nog was dat lachje gewoon wat smerig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator dinsdag 22 februari 2005 @ 11:17:56 #39
8781 crew  Frutsel
pi_25202616
Net of Drent zo'n lievertje is ineens...
pi_25202922
Voorzitter Plageman was het ook niet eens met de werkwijze van Studio Sport om het incident alleen van 1 kant te belichten. Volgens de Tubantia heeft hij een boos belletje gepleegd

[ Bericht 4% gewijzigd door Moody op 22-02-2005 11:50:39 ]
'13 |
'14
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:07:37 #41
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_25203329
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:20 schreef Frutsel het volgende:
ja lach maar... en wij zitten weer met de schade aan de bussen...
dapper...
Het ging meer om die Groningers die zo kansloos op de bussen aan stormden
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:03:26 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25204399
quote:
Er is een vooronderzoek gestart door de KNVB naar de vermeende elleboogstoten van Majstorovic. De veelbesproken kwestie zal door de tuchtcommissie onder de loep worden genomen. De aanklager betaald voetbal heeft Bouchiba een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing gedaan. De speler kreeg in dezelfde wedstrijd een rode kaart wegens een slaande beweging naar Danny Buijs. Bouchiba heeft al laten weten niet akkoord te gaan met het voorstel.
Het onderzoek is ingesteld
pi_25229048
ARKE Wordt nieuwe hoofdsponsor van FC Twente...
Zwanenberg wilde het blijven doen, maar ARKE heeft een hoger bod neergelegd.
Gaat om een bedrag van 2.5 tot 3.5 miljoen euro.
pi_25229058
Voor hoelang?

En je bron?
pi_25229268
de bron?
dat ik bij Arke werk misschien?
gisteren gehoord uit de commisarisvergadering....
en volgens mij voor 2 tot 3 jaar...
pi_25229324
Ow. Ok.
pi_25229340
Fijn bedrag

Op zich wel jammer, want het Zwanenberg logo stond helemaal nog niet zo slecht op het shirt.
Na de k'NAC-worst actie hadden ze het wel een beetje verprutst helaas...

Met Arke hebben ze wel weer een puur Enschedese sponsor te pakken en das alleen maar goed
'13 |
'14
pi_25230482
Na Arke/Pollux en het Arke-stadion nu ook Arke/Twente

Arke roeleert, zolang dit maar niet ten koste gaat van Pollux natuurlijk
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:03:40 #49
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25230497
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:35 schreef Moody het volgende:
Fijn bedrag

Op zich wel jammer, want het Zwanenberg logo stond helemaal nog niet zo slecht op het shirt.
Na de k'NAC-worst actie hadden ze het wel een beetje verprutst helaas...

Met Arke hebben ze wel weer een puur Enschedese sponsor te pakken en das alleen maar goed
Precies maar ik ben wel benieuwd wat arke neer telt en voor hoelang als het wat geld is kan er nog meer worden geinversteerd natuurlijk
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:00:01 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25247125
Ze hebben een redelijke kans om hoger op de ranglijst te komen.

Ik bedoel Heerenveen ontvangt PSV.

Roda die onder Twente staat ontvangt Ajax

Utrecht moet uit naar Ado wat je zo ook nog niet gewonnen hebt.

Alleen Vitesse heeft geen moeilijke tegenstander. Het gaat allemaal goed komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')