Dat is wel jammer en ook toevalligquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
tis niet te geloven de laatste weken, steeds als ik iets lees dnek k hee dat moet k ff in t PSV topic posten, nu weer en het is er net voor me gepost![]()
nou t missen van Alex zie k wel als een aderlating
Het is nog niet zeker of "Aal" ontbreekt hequote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
tis niet te geloven de laatste weken, steeds als ik iets lees dnek k hee dat moet k ff in t PSV topic posten, nu weer en het is er net voor me gepost![]()
nou t missen van Alex zie k wel als een aderlating
Leg eens uit dan? Ik vind Hofland niet de snelste en erg kwetsbaar over zijn rechterbeen, maar ik heb hem altijd een uiterst bruikbare eredivisieverdediger gevonden. Maar misschien kan jij laten zien waar ik dat niet beweerd heb?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat na wat je altijd over Hofland hebt gezegd![]()
je maakt je echt een beetje belachelijk
kom op MM dat heb je inderdaad altijd gezegd ja, kwetsbaar over zn lnikerbeen, dus iedereen kon er altijd zo langs. Aardige verdediger maar neit goed genoeg. Uuit jouw poasts was altijd goed te proeven dat Hofland te veel tekortkomingen had. Je noemde ook altijd zn blessuregevoeligheid.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Ik vind Hofland niet de snelste en erg kwetsbaar over zijn rechterbeen, maar ik heb hem altijd een uiterst bruikbare eredivisieverdediger gevonden. Maar misschien kan jij laten zien waar ik dat niet beweerd heb?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:38 schreef Coelho het volgende:
Eerstvolgende thuiswedstrijd wordt Koeman bedankt door de stadionspeaker van de Arena: "Dames en heren, uw welverdiende applaus voor.... Ronald...... Waterreus"...![]()
Af en toe heb ik het idee dat MM in zijn posts letterlijk uit de Voetbal International citeertquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:52 schreef Bobu het volgende:
MM is een beetje hetzelfde als Johan Derksen. Hij vormt vrij snel zijn mening over een voetballer en ondanks progressie zal deze mening niet bijgesteld worden. Zo zal Alex altijd een zwak opbouwende wat trage verdediger zijn en zal hij Basto altijd boven Lee verkiezen.
Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zal jammer zijn als Vogel vertrekt.
Ik hoop dat hij kan worden behouden.
Kijk, voor dit soort sneue PSV-reacties gun je zo'n club ook niks.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef Bobu het volgende:
Ik ben dan ook blij dat jij als alwetende ons onwetenden wat kennis kan bijbrengen.
Takak is een hele andere voetballer dan Vogel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.
Hij is toch gemakkelijk te vervangen, bijvoorbeeld door Takak of een aankoop links of rechts.
Ik had ook niet zo'n hoge pet op van Vogel, maar dit seizoen doet hij het beter dan verwacht. Erg nuttig voor PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.
Hij is toch gemakkelijk te vervangen, bijvoorbeeld door Takak of een aankoop links of rechts.
Wat een leerzame, informatieve, nuttige post!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kijk, voor dit soort sneue PSV-reacties gun je zo'n club ook niks.
Vogel is zeker vervangbaar, maar hij is toch een heel erg nuttige speler, vind ik. Vandaar dat ik het best jammer vind, mocht hij weggaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent soms net zo subjectief als de gemiddelde voetbalsupporter. Over Adriaanse bijvoorbeeld. Ik vind het niet erg, het levert soms mooie discussie op.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor Frits, onzin.
Vergelijk je nu Galasek met Lee?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
ach bij elke club heb je onbegrepen spelers waar vooral de eigen supporters achter staan, bij ons is dat Lee, bij ajax is dat Galasek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |