Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zal jammer zijn als Vogel vertrekt.
Ik hoop dat hij kan worden behouden.
Kijk, voor dit soort sneue PSV-reacties gun je zo'n club ook niks.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef Bobu het volgende:
Ik ben dan ook blij dat jij als alwetende ons onwetenden wat kennis kan bijbrengen.
Takak is een hele andere voetballer dan Vogel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.
Hij is toch gemakkelijk te vervangen, bijvoorbeeld door Takak of een aankoop links of rechts.
Ik had ook niet zo'n hoge pet op van Vogel, maar dit seizoen doet hij het beter dan verwacht. Erg nuttig voor PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.
Hij is toch gemakkelijk te vervangen, bijvoorbeeld door Takak of een aankoop links of rechts.
Wat een leerzame, informatieve, nuttige post!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kijk, voor dit soort sneue PSV-reacties gun je zo'n club ook niks.
Vogel is zeker vervangbaar, maar hij is toch een heel erg nuttige speler, vind ik. Vandaar dat ik het best jammer vind, mocht hij weggaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent soms net zo subjectief als de gemiddelde voetbalsupporter. Over Adriaanse bijvoorbeeld. Ik vind het niet erg, het levert soms mooie discussie op.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor Frits, onzin.
Vergelijk je nu Galasek met Lee?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
ach bij elke club heb je onbegrepen spelers waar vooral de eigen supporters achter staan, bij ons is dat Lee, bij ajax is dat Galasek.
hij vergelijkt onbegrepen spelers voor de buitenwereld.quote:
Galasek is aanvoerder van het Tjechische( ? ) elftal, die kan je niet met Lee vergelijken. Je bent denk ik wel begrepen als je die positie hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hij vergelijkt onbegrepen spelers voor de buitenwereld.
Toevallig zijn zij dat, maar hij vergelijkt ze niet qua kwaliteiten
dacht dat het wel duidelijk is wat rubbereend zegt...
Hoe kom je erbij dat Vennegoor verkocht zal worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
Tim Janssen prikte er vanavond toch weer twee inIk denk dat ie na dit seizoen maar eens de kans moet gaan krijgen, als Vennegoor is verkocht
als BV dien je een jaarverslag te maken en ter inzage bij de KVK te leggen, dat zijn regels, wettenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom PSV met een jaarverslag komt. Ajax moet wel, maar PSV zou dat toch ook gewoon binnenskamers kunnen houden.
-----------------
Wil je dat Westerhof de bak in gaat?
en Lee linksback bij de ploeg die 4e van de wereld werd bij het laatste WKquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Galasek is aanvoerder van het Tjechische( ? ) elftal, die kan je niet met Lee vergelijken. Je bent denk ik wel begrepen als je die positie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |