abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25253279
MM kan zelf niks verzinnen
pi_25254210

Heerlijk, van die onwetenden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:19:10 #253
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25254356
Ik ben dan ook blij dat jij als alwetende ons onwetenden wat kennis kan bijbrengen.
pi_25254363
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zal jammer zijn als Vogel vertrekt.
Ik hoop dat hij kan worden behouden.
Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.
Hij is toch gemakkelijk te vervangen, bijvoorbeeld door Takak of een aankoop links of rechts.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25254393
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef Bobu het volgende:
Ik ben dan ook blij dat jij als alwetende ons onwetenden wat kennis kan bijbrengen.
Kijk, voor dit soort sneue PSV-reacties gun je zo'n club ook niks.

Normale PSV'ers zijn er gelukkig ook nog hier op dit forum.
www.thuisuiteten.nl
pi_25254415
dubbel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25254418
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Vogel vind ik al jaren de zwakste schakel bij PSV. Vreemd dat jullie hem zo waarderen.
Hij is toch gemakkelijk te vervangen, bijvoorbeeld door Takak of een aankoop links of rechts.
Takak is een hele andere voetballer dan Vogel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25254476
quote:

[..]

Ik had ook niet zo'n hoge pet op van Vogel, maar dit seizoen doet hij het beter dan verwacht. Erg nuttig voor PSV
pi_25254482
Weet ik, vandaar de toevoeging.
pi_25254492
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kijk, voor dit soort sneue PSV-reacties gun je zo'n club ook niks.
Wat een leerzame, informatieve, nuttige post!

Pot verwijt ketel imho...
pi_25254547
Nee hoor Frits, onzin.
www.thuisuiteten.nl
pi_25254724
quote:

[..]

Vogel is zeker vervangbaar, maar hij is toch een heel erg nuttige speler, vind ik. Vandaar dat ik het best jammer vind, mocht hij weggaan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25254796
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor Frits, onzin.
Jij bent soms net zo subjectief als de gemiddelde voetbalsupporter. Over Adriaanse bijvoorbeeld. Ik vind het niet erg, het levert soms mooie discussie op.

Maar wat is er sneu aan Bobu's post dan t.o.v. die van jou erboven? Van hetzelfde laken een pak als je het mij vraagt. Allebei dooddoeners.
pi_25255001
Ach, Bobu is altijd lichtgeraakt omtrent PSV. Nooit eens leuk aan het relativeren, zoals bijvoorbeeld DD of Zapper. Of Bos, Spidey enzovoort.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:05:42 #265
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25255117
Ik ben heus kritisch richting PSV hoor. Al zal ik alles ook heus door een wat PSV-gekleurde bril bekijken. Maar ik word een beetje moe van mensen die meningen niet kunnen bijstellen. Speelt Alex een goede wedstrijd...dan moet hij het eerst eens wat langer volhouden. Speelt Lee al maanden aan een stuk onvermoeid redelijk tot goede wedstrijden aan de linkerkant...het blijft een beperkte back met allerlei zwaktes. Vandaar dat ik de vergelijking met Dhr. Derksen trok. Die blijft Park ook een voetballer vinden die je in Nederland ook kan vinden. Wat pure onzin is natuurlijk. Maar dat heeft hij nu eenmaal gezegd toen Park de eerste maanden er totaal niet uitkwam en denk maar niet dat hij zijn mening dan bijstelt. Beete jammer.
pi_25255238
Maar waarom mag ik niet niet zo onder de indruk zijn van Alex? En Lee, ik vind hem niet top, maar hij doet het nu goed.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 20:55:39 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25255924
ach bij elke club heb je onbegrepen spelers waar vooral de eigen supporters achter staan, bij ons is dat Lee, bij ajax is dat Galasek.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25257817
Ik begrijp niet helemaal waarom PSV met een jaarverslag komt. Ajax moet wel, maar PSV zou dat toch ook gewoon binnenskamers kunnen houden.
-----------------

Wil je dat Westerhof de bak in gaat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25257838
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
ach bij elke club heb je onbegrepen spelers waar vooral de eigen supporters achter staan, bij ons is dat Lee, bij ajax is dat Galasek.
Vergelijk je nu Galasek met Lee?
pi_25257863
Is ook inderdaad een bout vergelijking.

Vogel vergelijken met Galasek komt dichter in de buurt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25257896
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Vergelijk je nu Galasek met Lee?
hij vergelijkt onbegrepen spelers voor de buitenwereld.
Toevallig zijn zij dat, maar hij vergelijkt ze niet qua kwaliteiten

dacht dat het wel duidelijk is wat rubbereend zegt...
pi_25257932
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

hij vergelijkt onbegrepen spelers voor de buitenwereld.
Toevallig zijn zij dat, maar hij vergelijkt ze niet qua kwaliteiten

dacht dat het wel duidelijk is wat rubbereend zegt...
Galasek is aanvoerder van het Tjechische( ? ) elftal, die kan je niet met Lee vergelijken. Je bent denk ik wel begrepen als je die positie hebt.
pi_25259242
Tim Janssen prikte er vanavond toch weer twee in Ik denk dat ie na dit seizoen maar eens de kans moet gaan krijgen, als Vennegoor is verkocht
  zaterdag 26 februari 2005 @ 00:26:56 #274
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25259420
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
Tim Janssen prikte er vanavond toch weer twee in Ik denk dat ie na dit seizoen maar eens de kans moet gaan krijgen, als Vennegoor is verkocht
Hoe kom je erbij dat Vennegoor verkocht zal worden?

Overigens vind ik Pino een hele vreemde aankoop als er sprake zou zijn dat er kans is dat Robinho naar Eindhoven komt. Want dat hij naar Real zou gaan is niet meer dan een gerucht blijkt nu dus.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 februari 2005 @ 01:01:11 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25260020
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom PSV met een jaarverslag komt. Ajax moet wel, maar PSV zou dat toch ook gewoon binnenskamers kunnen houden.
-----------------

Wil je dat Westerhof de bak in gaat?
als BV dien je een jaarverslag te maken en ter inzage bij de KVK te leggen, dat zijn regels, wetten
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Galasek is aanvoerder van het Tjechische( ? ) elftal, die kan je niet met Lee vergelijken. Je bent denk ik wel begrepen als je die positie hebt.
en Lee linksback bij de ploeg die 4e van de wereld werd bij het laatste WK
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')