abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 11:53:57 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25247895
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:50 schreef JaWi het volgende:
Ik had begrepen dat Chelsea de transersom had betaald, PSV nu het salaris betaald en dan Chelsea hem zo kan halen na dit seizoen?
ja dat soort verhalen doen er wel meer de ronde. Maar van Raaij heeft aan het begin van het seizoen uitdrukkelijk gezegd dat Chelsea niet meer heeft dan een optie op de koop en dat PSV volledig eigenaar is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25247934
Ok .
slettebak [@] gmail.com
pi_25248445
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 04:32 schreef The_Hives het volgende:

[..]

waarom zou je een bril op moeten hebben om een speler van een ander team te beoordelen?
Hij noemt alles van PSV slecht terwijl wij veel beter zijn en doen dan Ajax.
pi_25248485
Het zal jammer zijn als Vogel vertrekt.
Ik hoop dat hij kan worden behouden.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:15:19 #230
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25249074
'Koeman stapt op bij Ajax'
quote:
De handel in aandelen Ajax op de Amsterdamse effectenbeurs is rond 12.15 uur vanmiddag gestaakt. Dat is een aanwijzing dat er op korte termijn belangrijk nieuws naar buiten komt. Verschillende media melden dat dat nieuws zal zijn dat Koeman opstapt bij Ajax.

Koeman stond al langer onder druk bij Ajax en die druk werd gisteravond alleen maar groter na het verlies tegen Auxerre in de UEFA Cup.

Later meer...
Nou dat is jammer, maar die is dus weg
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25249310
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zal jammer zijn als Vogel vertrekt.
Ik hoop dat hij kan worden behouden.
Zou inderdaad heel erg jammer zijn, ik hoop ook dat hij blijft. Maar ja dat is het risico bij aflopende contracten.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 14:29:27 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25250116
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[update] Ronald Koeman vertrekt bij Ajax
[..]

Nou dat is jammer, maar die is dus weg
jammer ja, maar goede trainers zijn er nauwelijks beschikbaar dus t probleem daar is nog lang niet over
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25250181
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jammer ja, maar goede trainers zijn er nauwelijks beschikbaar dus t probleem daar is nog lang niet over
Tis wel jammer ja.

Maar met alleen een trainer is het ook nog niet opgelost. Er moeten daar gewoon wat meer spelers komen, willen ze aan het niveau komen wat PSV op dit moment heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 14:34:31 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25250215
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:32 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Tis wel jammer ja.

Maar met alleen een trainer is het ook nog niet opgelost. Er moeten daar gewoon wat meer spelers komen, willen ze aan het niveau komen wat PSV op dit moment heeft.
bovendien is er nog geen TD bij ajax en nu er ook trainer is, is ajax een beetje stuurloos op voetbaltechnisch gebied lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:38:35 #235
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_25250263
Eerstvolgende thuiswedstrijd wordt Koeman bedankt door de stadionspeaker van de Arena: "Dames en heren, uw welverdiende applaus voor.... Ronald...... Waterreus"...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 14:40:16 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25250284
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:38 schreef Coelho het volgende:
Eerstvolgende thuiswedstrijd wordt Koeman bedankt door de stadionspeaker van de Arena: "Dames en heren, uw welverdiende applaus voor.... Ronald...... Waterreus"...
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25250370
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bovendien is er nog geen TD bij ajax en nu er ook trainer is, is ajax een beetje stuurloos op voetbaltechnisch gebied lijkt me
Dat ook nog inderdaad, Ach ja echt druk maak ik me er niet om. Het is Ajax maar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 14:47:00 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25250406
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:44 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat ook nog inderdaad, Ach ja echt druk maak ik me er niet om. Het is Ajax maar
vind t wel vermakelijk, zoals k in Hools al zei, ik voel een beetje een ramptoerist als k al die ajax topics lees
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25250452
quote:
Gomes twijfelgeval voor Heerenveen

25 februari 2005 13:25

Het zal er om hangen of Gomes zondagmiddag op doel zal staan in de uitwedstrijd tegen Heerenveen. De Braziliaan heeft een blessure aan zijn bovenbeen.
Morgen of anders zondag wordt uitsluitsel gegeven over het mogelijke meespelen van Gomes. Guus Hiddink heeft in elk geval Tom Muyters - na Gomes, Zoetebier en Coe de vierde doelman van PSV - bij de selectie gevoegd. Een ander twijfelgeval in de groep is Alex, hij heeft een bloeduitstorting op zijn rechterenkel. Morgen wordt bekeken of de Braziliaan kan spelen. Verder heeft Hiddink geen personele problemen in zijn selectie, zo zei hij tijdens het wekelijkse persgesprek op De Herdgang.

Twee spelers waren er vanochtend om bijzondere redenen niet bij. Addo is voor familiezaken even naar Ghana toe en Robert maakt in zijn vaderland Brazilië al zijn papieren in orde. Ook haalt Robert zijn vrouw en dochtertje op. "Indien hij ook maar enige bureaucratische vertraging heeft kan het misgaan, maar ik verwacht hem net op tijd terug." De jongelingen Ibrahim Afellay en Sepp de Roover zullen in elk geval niet bij de selectie zitten, zijspelen maandagavond mee met Jong PSV.

Op de vraag of het een voordeel is dat PSV twee dagen eerder Europees voetbalde dan Heerenveen, zei Hiddink dat de Friezen in eigen huis sowieso altijd lastig zijn. "Heerenveen heeft thuis altijd heel veel kracht, zeker tegen PSV. Dat geeft elke ploeg een extra impuls. We hebben het per definitie moeilijk in hun stadion, omdat Heerenveen een team is dat zonder complexen speelt en stug is. Ik wil niet spreken van een sleutelduel, omdat daarna bijvoorbeeld weer een ploeg als Groningen komt. Elke tegenstander krijgt tegen PSV extra energie los."

Morgen traint PSV nog één keer op weg naar Heerenveen, de wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion is zondagmiddag om 16.30 uur.
Bron: PSV.nl

Ach ja. Zoetebier is een goede vervanger en het missen van Alex zie ik ook niet echt als een aderlating.

pi_25250483
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:50 schreef JaWi het volgende:
Ik had begrepen dat Chelsea de transersom had betaald, PSV nu het salaris betaald en dan Chelsea hem zo kan halen na dit seizoen?
PSV wilde Alex halen, toen kwam Chelsea en betaalde 5 van de 8 miljoen euro voor een optie. Chelsea bezit Alex voor 0% , maar wanneer AC Milan bijvoorbeeld 21 miljoen euro biedt, dan mag Chelsea hem voor 21-5= 16 miljoen euro overnemen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 14:52:16 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25250498
tis niet te geloven de laatste weken, steeds als ik iets lees dnek k hee dat moet k ff in t PSV topic posten, nu weer en het is er net voor me gepost

nou t missen van Alex zie k wel als een aderlating
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25250724
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
tis niet te geloven de laatste weken, steeds als ik iets lees dnek k hee dat moet k ff in t PSV topic posten, nu weer en het is er net voor me gepost

Dat is wel jammer en ook toevallig

Aderlating vind ik zelf iets te overdreven. Ook zonder hem moet PSV kunnen winnen van Heerenveen. Gewoon Ooijer centraal en dan Bogelund rechtsback.
pi_25250726
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:

Het is nog niet zeker of "Aal" ontbreekt he
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25251427
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dat na wat je altijd over Hofland hebt gezegd je maakt je echt een beetje belachelijk
Leg eens uit dan? Ik vind Hofland niet de snelste en erg kwetsbaar over zijn rechterbeen, maar ik heb hem altijd een uiterst bruikbare eredivisieverdediger gevonden. Maar misschien kan jij laten zien waar ik dat niet beweerd heb?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 16:25:50 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25251874
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Leg eens uit dan? Ik vind Hofland niet de snelste en erg kwetsbaar over zijn rechterbeen, maar ik heb hem altijd een uiterst bruikbare eredivisieverdediger gevonden. Maar misschien kan jij laten zien waar ik dat niet beweerd heb?
kom op MM dat heb je inderdaad altijd gezegd ja, kwetsbaar over zn lnikerbeen, dus iedereen kon er altijd zo langs. Aardige verdediger maar neit goed genoeg. Uuit jouw poasts was altijd goed te proeven dat Hofland te veel tekortkomingen had. Je noemde ook altijd zn blessuregevoeligheid.

Alex is toch gewoon een stap beter dan Hofland.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25252010
Hij is minder geblesseerd, maar of ie sneller is? Wendbaarder ook niet. Maar wellicht heeft Alex nu de stijgende lijn te pakken op Europees niveau.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25252039
Ik denk dat Alex de volgende Braziliaan wordt in het rijtje Romario - Ronaldo - Vampeta en wellicht zal Gomes dat ook bereiken
pi_25252058
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:38 schreef Coelho het volgende:
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:52:53 #249
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25253138
MM is een beetje hetzelfde als Johan Derksen. Hij vormt vrij snel zijn mening over een voetballer en ondanks progressie zal deze mening niet bijgesteld worden. Zo zal Alex altijd een zwak opbouwende wat trage verdediger zijn en zal hij Basto altijd boven Lee verkiezen.
pi_25253163
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:52 schreef Bobu het volgende:
MM is een beetje hetzelfde als Johan Derksen. Hij vormt vrij snel zijn mening over een voetballer en ondanks progressie zal deze mening niet bijgesteld worden. Zo zal Alex altijd een zwak opbouwende wat trage verdediger zijn en zal hij Basto altijd boven Lee verkiezen.
Af en toe heb ik het idee dat MM in zijn posts letterlijk uit de Voetbal International citeert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')