abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25206849
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Zow... goed resultaat. Redelijke 1e helft, matige 2e helft... maar ik mag nie klagen.... da mag dan nie... ^_^

De 2e helft wel grappig het om de beurt zingen van oost en west
Gebeurde in de 1e helft ook al

Ja la la la Ja la la la...
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:00:39 #72
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25206920
Hmmm, dan zat ik de 1e helft niet goed op te letten wat dat betreft
Maar, voor herhaling vatbaar!... nu nog effe in Monaco geen schade oplopen

voor ons zaten trouwens een paar lui die bij iedere kans of gevaar gingen staan... superirritant is dat.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_25206953
Zo'n wedstrijd moet je gewoon heel de wedstrijd staan, dus niet miepen

Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar

PSV - Monaco 1-0
PSV - Arsenal 1-1
PSV - Roosenborg 1-0
PSV - Panitaikos 1-0
PSV - Rode Ster 4-0

Best een lekker rijtje denk ik zo met maar een goal tegen in 5 Europa Cup thuiswedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25206987
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

PSV - Monaco 1-0
PSV - Arsenal 1-1
PSV - Roosenborg 1-0
PSV - Panitaikos 1-0
PSV - Rode Ster 4-0

Best een lekker rijtje denk ik zo met maar een goal tegen in 5 Europa Cup thuiswedstrijden
Je vergeet Newcastle en Perugia
pi_25207006
en tegen Rode Ster was het toch 5-0 ?
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:07:42 #76
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25207044
quote:
Niet in vak UU, dan krijg je hoogtevrees

Maargoed, hele wedstrijd staan is geen probleem, maar niet staan zitten staan zitten staan zitten... dan weet je niet waar je aan toe bent
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_25207069
quote:
Je vergeet Newcastle en Perugia
Toen werd de nul niet gehouden, maar tegen Auxerre en AEK Athene wel bijvoorbeeld. Tegen Depor en Monaco ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25207565
Iedere keer dat ik ging zien scoorde PSV maar 1 goal, en iedere keer best vroeg in de wedstrijd
Een 2de had deze keer wel verdiend zijn geweest

Verdediging stond als een huis, Alex heeft eens te meer bewezen dat hij GOED is
Wat een sterke wedstrijd, veel kopduels in zijn voordeel
Park Die jongen liet de mooiste dingen aan onze kant zien, dat was pas genieten

En Monaco, veel gevaar kwam er niet van...
Over 2 weken, 1 keer scoren en we staan zo goed als in de kwartfinale
pi_25207617
Al 10 thuiswedstrijden op rij ongeslagen in Europa jongens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 00:53:51 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25207867
quote:

PSV - Monaco 1-0
PSV - Arsenal 1-1
PSV - Roosenborg 1-0
PSV - Panitaikos 1-0
PSV - Rode Ster 4-0

we zullen maar geen rijtje van de uitwedstrijden maken

ben net thuis

leuk die sjaaltjes, veel leuker dan die k** vlaggetjes

opgevallen:
de meeste spelers waren opzich goed bezig, Vogel viel me op, goed op t middenveld, rond de goal wat minder.
Lee speelde lekker maar op een gegeven moment moesten ze hem vaak hebben.
Farfan viel niet helemaal mee.
De lange bal er werd wel erg veel terug gespeeld op Gomes, die vervolgens meestal wel de lange bal moest hanteren. Gomes keepte trouwens over het algemeen een lekkere pot.
Monaco viel me tegen ze hebben maar weinig eigen kansjes gecreeerd, meestal ging er een foutje van PSV aan vooraf en dat geeft hoop voor de return
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25208005
Ik zei het toch jongens

PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 01:07:35 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25208138
erg gelachen in t stadion, iemand achter me had prachtige uitspraken:
"Als Vogel scoort ga ik naar huis" (prachting in het verband van wat hij allemaal zei)
"wat zijn wij toch goed"
en hij had nog veel meer, veel gelachen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25208306
ik wilde ook nog 5euro inzette op 1-0 voor PSV
had ik gvd wel 45euro gewonne
Nothing to see here, carry on
pi_25208359
Als je begin van het jaar 10 euro op PSV had gezet als CL finalist zou het 700 euro opleveren Wie weet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 01:27:18 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25208470
dat PSV TV was trouwens wel grappig. Frits Spits is niet echt een topper en Van Breukelen als analist is open deuren in trappen maar was wel leuk ook in de rust beetje TV te zitten kijken
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 01:35:04 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25208605
trouwens wat me dit jaar echt opvalt en het verschil volgens mij maakt met vorige jaren (zeker in Europa) er wordt gescoord uit standaard situaties, k kan me jaren herinneren dat elke corner een bal voor de tegenstander was, vrijetrappen nooit gevaarlijk waren en nu is het allemaal dreigend.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:36:25 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25208621
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

we zullen maar geen rijtje van de uitwedstrijden maken
Rode Ster 4-2
Arsenal 1-0
Rosenborg 1-2
Panathinaikos 4-1

Graag gedaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25208646
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
trouwens wat me dit jaar echt opvalt en het verschil volgens mij maakt met vorige jaren (zeker in Europa) er wordt gescoord uit standaard situaties, k kan me jaren herinneren dat elke corner een bal voor de tegenstander was, vrijetrappen nooit gevaarlijk waren en nu is het allemaal dreigend.
En we hebben geen arrogante spelers meer zoals Kezman maar louter nog harde werkers die het teambelang voorop stellen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 01:39:48 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25208674
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Rode Ster 4-2
Arsenal 1-0
Rosenborg 1-2
Panathinaikos 4-1

Graag gedaan
daar had k t vanavond nog over toen we uit het stadion liepen, vand at rijtje werd k niet echt hoopvol. Al moet ik zeggen dat de ploeg gewoon gegroeid is tov van Rode Ster, dat Pana gewoon een off day was.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:41:51 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25208700
Pana was anders gelopen als het nog om het echie zou gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 01:44:21 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25208722
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
Pana was anders gelopen als het nog om het echie zou gaan
brrrrrrr, een laatste poule wedstrijd waar het er nog om gaat, daar zijn we nooit echt goed in geweest. Maar dan hadden we zeker beter gespeeld. Je zag nu echt dat we er al waren.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25208743
Ik ben blij dat we verloren hebben van Pana. Stel dat we eerste in de poule waren geworden. Dan hadden we tegen Bayern gespeeld Hiddink is briljant
pi_25208789
Logisch dat PSV 2e werd Arsenal speelt tegen Bayern en PSV tegen Monaco
quote:
de meeste spelers waren opzich goed bezig, Vogel viel me op, goed op t middenveld, rond de goal wat minder.
Ik nomineer hem graag voor FOK understatement van het jaar
pi_25208812
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik nomineer hem graag voor FOK understatement van het jaar
MM die nu nog roept dat PSV de titel misschien gaat pakken i.p.v. Ajax, dát is pas een understatement

[ Bericht 17% gewijzigd door cultheld op 23-02-2005 02:03:27 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:56:40 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25208829
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
"Als Vogel scoort ga ik naar huis" (prachting in het verband van wat hij allemaal zei)
Dat is een standaard grap hier in huis ALtijd schieten van af 16-20 meter en altijd mis Ik vond de wedstrijd zelf redelijk saai om te kijken, mooi resultaat, goed uitgespeeld verder. Ik ben blij

Zo, dat was meteen mijn VBL post van het jaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25208875
quote:
altijd mis
Vogel pisschoten kunnen niet mis.

Die halen immers de achterlijn niet
  woensdag 23 februari 2005 @ 08:41:01 #97
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25210341
En daar zijn we weer
Ik heb echt genoten gisteren, maar de volgende keer zit ik weer op Oost... tjonge in West gaan ze allemaal zitten, das toch helemaal niks aan... tenminste dat vind ik dan... maar het was erg goed te doen gister avond , sjaaltje ligt nu naast mee.....ik kijk al weer uit over 2 weken... en Alex mijn held
Ik kreeg het echt benauwd na die terug speel bal van Lee..... maar held Alex schoof die bal heerlijk weg....
helemaal niets in Amsterdam, helemaal niets...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:46:41 #98
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25211058
Ik hoop voor Vogel dat hij een contractverlening krijgt, want zoals hij gisteren speelde was hij gewoon erg goed.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:17:17 #99
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25211465
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:46 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop voor Vogel dat hij een contractverlening krijgt, want zoals hij gisteren speelde was hij gewoon erg goed.
Ze zijn op het moment in onderhandeling en ik denk dat het wel goed gaat komen.
Vind hem dit seizoen ook erg sterk spelen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:32:31 #100
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25212485
ALEX

Ik zou niet weten wie er nu nog twijfelt aan zijn kwaliteiten.

Wat een held.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:37:23 #101
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25212543
quote:
'Zie dit PSV maar eens weg te zetten'

23/2/2005 10:49

Na de 1-0 zege op AS Monaco ligt voor PSV het ticket naar de kwartfinales van de Champions League voor het grijpen, zo concluderen de dagbladen, die stuk voor stuk onder de indruk zijn van de Eindhovense ploeg.
De beschouwingen kwamen in grote lijnen alle overeen. De overwinning was verdiend, maar: 'Toch overheerste het gevoel dat PSV de zware klus in eigen stadion al had kunnen klaren', verwoordde Het Eindhovens Dagblad niet alleen de eigen gedachte, maar ook die van de concurrerende kranten.

'De triomf was op basis van het eerste uur best indrukwekkend, omdat PSV lange tijd het optimale rendement haalde uit zijn eigen kwaliteiten. De ploeg heerste in de onderlinge duels, toonde lef in tactisch opzicht, gaf geen kans weg en scoorde op het vitale moment de openingstreffer.'

Het is een oordeel dat in alle media terug te vinden is. PSV is degelijk, goed georganiseerd en volwassen. Zoals in de Volkskrant: 'Ook gisteravond etaleerde de ploeg van coach Guus Hiddink zijn opvallende progressie. Na een bij vlagen flitsende eerste helft koesterde PSV de kostbare voorsprong in een tweede bedrijf zonder franje. Het was wederom de kracht van de uitstekend georganiseerde koploper dat hij nauwelijks een kans weggaf aan de kleurloze Franse ploeg. Zie dit PSV maar eens weg te zetten, luidde wederom de boodschap.'

'Het is ook een onterecht verwijt aan PSV dat het te vaak terugvalt op koel en zakelijk voetbal', vervolgde de Volkskrant. 'De speelsheid uit het verleden leverde immers traumatische ervaringen op. Hiddink heeft zich heilig voorgenomen dat zijn ploeg zich nooit meer op kinderlijke wijze laat uitschakelen.'

De meeste individuele lof ging uit naar Alex, de doelpuntenmaker én steunpilaar in de verdediging. 'Defensief was uitblinker Alex foutloos en waar nodig corrigeerde hij ook nog de fouten van medespelers', zag De Telegraaf. 'Zoals in de 34ste minuut na een fout van Young-Pyo Lee. Met een indrukwekkende demarrage wist Alex Adebayor nog de voet dwars te zetten.'

Het Algemeen Dagblad vindt dat PSV in eigen land tegenstand ontbeert. 'Het probleem is alleen dat de ploeg in de eigen competitie nauwelijks tot niet op de proef gesteld wordt. Daarom is de waardering hier nog niet wat die zou kunnen zijn. PSV gaat in de eredivisie met twee vingers in de neus aan de leiding en maakt daarmee weinig bijval los. Pas in de Champions League blijkt hoe ver gevorderd de kwaliteit van het positiespel van de Brabantse club nu is. Met ogenschijnlijk gemak schudden Cocu, Van Bommel en hun collega's de internationale concurrentie van zich af. Dat gebeurde gisteravond in feite ook met AS Monaco. Daarom valt er in die wedstrijden ook meer te genieten van PSV dan in potjes tege clubs als NEC.'

Het Eindhovens Dagblad toonde zich het meest kritisch over het uitblijven van een grotere voorsprong: 'Toch ontbrak bij PSV uiteindelijk het raffinement om die kloof te slaan. Als er ruimte ontstond, liep de aanval steeds vaker vast in acties van vermoeidheid en misten de aanvallers de technische kwaliteiten om dichtbij het doel van Roma te komen. Om écht aansluiting te vinden bij de Europese elite heeft PSV toch een spits nodig, die op eigen gezag topwedstrijden kan beslissen.'
bron: http://www.vi.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 11:45:13 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25212627
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
ALEX

Wat een held.
MM waarschijnlijk
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:04:38 #103
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25212850
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

MM waarschijnlijk
Nou ik kan me dat haast niet voorstellen na de wedstrijd van gisteren.... Alex is mijn persoonlijke held

heb je me trouwens nog gezien gisteren??
ik stond nog te zwaaien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 12:09:00 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25212902
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Nou ik kan me dat haast niet voorstellen na de wedstrijd van gisteren.... Alex is mijn persoonlijke held

heb je me trouwens nog gezien gisteren??
ik stond nog te zwaaien
was mn verrekijker vergeten dus kon t nie zo goed zien.

bij dat doelpunt was t één grote chaos bij ons, iedereen lag over elkaar heen heb er nog blauwe plekken van.

ook zo genoten van PSV TV?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25212968
Goede overwinning gisteren, kijk nu al uit naar 9 maart. Kan nog spannend worden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:20:54 #106
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25213032
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

was mn verrekijker vergeten dus kon t nie zo goed zien.

bij dat doelpunt was t één grote chaos bij ons, iedereen lag over elkaar heen heb er nog blauwe plekken van.

ook zo genoten van PSV TV?
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet zoveel van PSV.tv gezien heb
Maar wat ik gezien heb was wel leuk, vooral omdat je nu eens het gezicht zag achter de stadionspeaker....

Bij het doelpunt wilde ik nog de hekken in... maar er stonden allemaal rolstoelen voor het hek.... dus dat ging ook niet helemaal, volgende keer zit ik echt weer op Oost. Daar is het veel gezelliger, het zag er namelijk erg gezellig uit

En iedereen zit tijdens de wedstrijd, dat is ook helemaal niks. Maar voor de rest
pi_25213116
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
ALEX

Wat een held.
Na een paar minuten kwam Alex in balbezit, als laatste man. Hij krijgt de bal niet goed onder controle, prutst en verspeeld hem bijna aan Adebayor. Met een beetje pech staat het dan 0-1 en is Alex de schlemiel van de avond!
pi_25213173
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

En iedereen zit tijdens de wedstrijd, dat is ook helemaal niks. Maar voor de rest
West is niet de meest gezellige tribune die er is ,maar ik heb het er eigenlijk best wel naar mijn zin tijdens de competitiewedstrijden en dat iedereen zit, ja ik denk dat de meeste mensen daar dat juist prettig vinden. Maar kon je het gisteren wel goed zien, of zat je op een van de voorste rijen?
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:01:39 #109
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25213563
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:26 schreef gras het volgende:

[..]

Na een paar minuten kwam Alex in balbezit, als laatste man. Hij krijgt de bal niet goed onder controle, prutst en verspeeld hem bijna aan Adebayor. Met een beetje pech staat het dan 0-1 en is Alex de schlemiel van de avond!
Het spijt me, maar ik vind dit echt een zielige opmerking. Alex speelde een foutloze wedstrijd, onschepte meerdere steekpasses en ruimde zelfs de fouten van andere op. Snelheid heeft hij daarnaast ook, getuige de slappe terugspeelbal van Lee in de voeten van Saviola - Alex sprintte hem achterna en gooide z'n hele hebben en houwen in een tackle op de bal. Briljante verdedigende actie.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:10:10 #110
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25213670
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:01 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Het spijt me, maar ik vind dit echt een zielige opmerking. Alex speelde een foutloze wedstrijd, onschepte meerdere steekpasses en ruimde zelfs de fouten van andere op. Snelheid heeft hij daarnaast ook, getuige de slappe terugspeelbal van Lee in de voeten van Saviola - Alex sprintte hem achterna en gooide z'n hele hebben en houwen in een tackle op de bal. Briljante verdedigende actie.
Ach de neusjes hebben altijd wel wat aan te merken.
Het is mijn inziens gewoon afgunst.

De verdediging van PSV staat als een huis en die van ajax is zo lek als een mandje en dat feit is schijnbaar moeilijk te verkroppen
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:12:29 #111
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25213695
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

West is niet de meest gezellige tribune die er is ,maar ik heb het er eigenlijk best wel naar mijn zin tijdens de competitiewedstrijden en dat iedereen zit, ja ik denk dat de meeste mensen daar dat juist prettig vinden. Maar kon je het gisteren wel goed zien, of zat je op een van de voorste rijen?
ik zat op de eerste rij zeg maar... dat was ook niet zo prettig
Ach kan nu zeggen dat ik een keer op West heb gezeten
pi_25214461
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

MM waarschijnlijk
MM is gewoon een die-hard fan van Alex maar hij durft het gewoon niet toe te geven.
pi_25214497
Trouwens ik zei dat we met 1-0 zouden winnen

Uit wordt het 2-2
pi_25214507
Er is nog zat aan te merken op Alex. Hij speelde nu één keer een goede partij op niveau, maar dat moet hij vast zien te houden. Want zoals ik al zo vaak zei: het uitschakelen van Niedzielan en andere eredivisiehelden zegt me bar weinig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25214633
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Ajax geen Alex soort verdediger heeft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 14:57:10 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25215187
we staan trouwens in de UEFA Team ranking (de basis voor de indeling voor de loting voor de poules van de CL) inmiddels 13e dus voglend jaar komen we waarshcijnlijk neit in de 3e pot terecht
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2005.html
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25215594
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:26 schreef gras het volgende:

[..]

Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25215771
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
Helaas is dat niet gebeurt.
Maar Kluivert kan wel nog altijd naar Buitenveldert 4 !
pi_25215807
quote:
Das gewoon bullshit want hij scoorde in zijn eerste 2 seizoenen 15 en 18 maal en verder maakte hij goals tegen Engeland op het EK en was hij wergaloos tegen Ierland.

Kluivert was zonder de EC1 goal ook wel bij Milan gekomen.
pi_25215813
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
we staan trouwens in de UEFA Team ranking (de basis voor de indeling voor de loting voor de poules van de CL) inmiddels 13e dus voglend jaar komen we waarshcijnlijk neit in de 3e pot terecht
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2005.html
3 Spaanse clubs bovenaan
Zal wel sjiek zijn als we in de 2 pot zitten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 15:43:20 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25215816
mensen vergeet niet mee te doen aal de subleague bij de F1 manager mee te doen bij ForzaPSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25215856
quote:
Er is nog zat aan te merken op Alex. Hij speelde nu één keer een goede partij op niveau, maar dat moet hij vast zien te houden. Want zoals ik al zo vaak zei: het uitschakelen van Niedzielan en andere eredivisiehelden zegt me bar weinig.
Wie speelde hem weg in de CL?
pi_25215991
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:55:29 #124
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25216011
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
mensen vergeet niet mee te doen aal de subleague bij de F1 manager mee te doen bij ForzaPSV
heel goed!!

wachtwoord is: Guus
Misschien wel een idee om dat in de volgende openingspost ff neer te zetten!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:59:00 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25216075
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:54 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]

Mijn held!
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:01:29 #126
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25216111
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das gewoon bullshit want hij scoorde in zijn eerste 2 seizoenen 15 en 18 maal en verder maakte hij goals tegen Engeland op het EK en was hij wergaloos tegen Ierland.

Kluivert was zonder de EC1 goal ook wel bij Milan gekomen.
Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.
pi_25216172
quote:

[..]

Er staat ook niet voor niets een smilie bij!
pi_25217449
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.
mijn eerste gedachte...

Fout van Lee herstellen was gewoon fantastisch, zo mooi gedaan
hulde
pi_25217971
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:52 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

mijn eerste gedachte...

Fout van Lee herstellen was gewoon fantastisch, zo mooi gedaan
hulde
Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005

Wellicht is deze wedstrijd wel een voorbode van een herhaling van het goddelijke seizoen '87 / '88
pi_25218138
quote:

[..]

!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 18:46:22 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25218304
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005

Wellicht is deze wedstrijd wel een voorbode van een herhaling van het goddelijke seizoen '87 / '88
met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25218360
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........
Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?
pi_25218445
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
pi_25218550
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
Ik was vorig jaar vooral verbaasd toen ik las dat PSV Alex wist te strikken (verslikte me toen bijna in de thee). Want Alex is van wereld-niveau en was met afstand de hardste en beste verdediger van de Zuid-Amerikaanse competities (en dus ook beter dan die Colombiaanse slagers) , wat hij bewees in de Copa Libertadores namens Santos Ik heb ooit schitterend beeldmateriaal mogen aanschouwen van de Copa Libertadores van het seizoen 2002-2003 en hij heerste daar (pakte ook een paar goals mee uit vrije trappen en corners).
pi_25219084
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie speelde hem weg in de CL?
Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:51:02 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25219380
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.
Alleen uit tegen Pana ben ik met je eens.
Thuis tegen Pana niks wegegeven en vooral uit tegen Arsenal was hij erg sterk op die schlemielige own goal na.
De goal thuis tegen Arsenal werd veroorzaakt door Bouma en Alex speelde voor de rest vrij aardig.

Alex is gewoon een topper, geef het nou eens toe mm!
pi_25219519
Behelpen dan, als je dat al een topper vindt...
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 20:41:51 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25220226
hij is op dit moment een topper in de HCE en opweg naar een topper in Europa te worden. kan me eigenlijk geen betere centrale verdediger bedenken in de HCE
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25220399
Maar MM wel tien .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25220650
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

12 posts van cultheld, 13 voorspellingen.

Mag er eens eentje uitkomen?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')