Gebeurde in de 1e helft ook alquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Zow... goed resultaat. Redelijke 1e helft, matige 2e helft... maar ik mag nie klagen.... da mag dan nie... ^_^
De 2e helft wel grappig het om de beurt zingen van oost en west
Je vergeet Newcastle en Perugiaquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo'n wedstrijd moet je gewoon heel de wedstrijd staan, dus niet miepen
Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar
PSV - Monaco 1-0
PSV - Arsenal 1-1
PSV - Roosenborg 1-0
PSV - Panitaikos 1-0
PSV - Rode Ster 4-0
Best een lekker rijtje denk ik zo met maar een goal tegen in 5 Europa Cup thuiswedstrijden
Niet in vak UU, dan krijg je hoogtevreesquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toen werd de nul niet gehouden, maar tegen Auxerre en AEK Athene wel bijvoorbeeld. Tegen Depor en Monaco ook nietquote:Je vergeet Newcastle en Perugia
we zullen maar geen rijtje van de uitwedstrijden makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar
PSV - Monaco 1-0
PSV - Arsenal 1-1
PSV - Roosenborg 1-0
PSV - Panitaikos 1-0
PSV - Rode Ster 4-0
Best een lekker rijtje denk ik zo met maar een goal tegen in 5 Europa Cup thuiswedstrijden
Rode Ster 4-2quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zullen maar geen rijtje van de uitwedstrijden maken
En we hebben geen arrogante spelers meer zoals Kezman maar louter nog harde werkers die het teambelang voorop stellenquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
trouwens wat me dit jaar echt opvalt en het verschil volgens mij maakt met vorige jaren (zeker in Europa) er wordt gescoord uit standaard situaties, k kan me jaren herinneren dat elke corner een bal voor de tegenstander was, vrijetrappen nooit gevaarlijk waren en nu is het allemaal dreigend.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rode Ster 4-2
Arsenal 1-0
Rosenborg 1-2
Panathinaikos 4-1
Graag gedaan
brrrrrrr, een laatste poule wedstrijd waar het er nog om gaat, daar zijn we nooit echt goed in geweest. Maar dan hadden we zeker beter gespeeld. Je zag nu echt dat we er al waren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
Pana was anders gelopen als het nog om het echie zou gaan
Ik nomineer hem graag voor FOK understatement van het jaarquote:de meeste spelers waren opzich goed bezig, Vogel viel me op, goed op t middenveld, rond de goal wat minder.
MM die nu nog roept dat PSV de titel misschien gaat pakken i.p.v. Ajax, dát is pas een understatementquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik nomineer hem graag voor FOK understatement van het jaar
Dat is een standaard grap hier in huisquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
"Als Vogel scoort ga ik naar huis" (prachting in het verband van wat hij allemaal zei)
Vogel pisschoten kunnen niet mis.quote:altijd mis
Ze zijn op het moment in onderhandeling en ik denk dat het wel goed gaat komen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:46 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop voor Vogel dat hij een contractverlening krijgt, want zoals hij gisteren speelde was hij gewoon erg goed.
bron: http://www.vi.nlquote:'Zie dit PSV maar eens weg te zetten'
23/2/2005 10:49
Na de 1-0 zege op AS Monaco ligt voor PSV het ticket naar de kwartfinales van de Champions League voor het grijpen, zo concluderen de dagbladen, die stuk voor stuk onder de indruk zijn van de Eindhovense ploeg.
De beschouwingen kwamen in grote lijnen alle overeen. De overwinning was verdiend, maar: 'Toch overheerste het gevoel dat PSV de zware klus in eigen stadion al had kunnen klaren', verwoordde Het Eindhovens Dagblad niet alleen de eigen gedachte, maar ook die van de concurrerende kranten.
'De triomf was op basis van het eerste uur best indrukwekkend, omdat PSV lange tijd het optimale rendement haalde uit zijn eigen kwaliteiten. De ploeg heerste in de onderlinge duels, toonde lef in tactisch opzicht, gaf geen kans weg en scoorde op het vitale moment de openingstreffer.'
Het is een oordeel dat in alle media terug te vinden is. PSV is degelijk, goed georganiseerd en volwassen. Zoals in de Volkskrant: 'Ook gisteravond etaleerde de ploeg van coach Guus Hiddink zijn opvallende progressie. Na een bij vlagen flitsende eerste helft koesterde PSV de kostbare voorsprong in een tweede bedrijf zonder franje. Het was wederom de kracht van de uitstekend georganiseerde koploper dat hij nauwelijks een kans weggaf aan de kleurloze Franse ploeg. Zie dit PSV maar eens weg te zetten, luidde wederom de boodschap.'
'Het is ook een onterecht verwijt aan PSV dat het te vaak terugvalt op koel en zakelijk voetbal', vervolgde de Volkskrant. 'De speelsheid uit het verleden leverde immers traumatische ervaringen op. Hiddink heeft zich heilig voorgenomen dat zijn ploeg zich nooit meer op kinderlijke wijze laat uitschakelen.'
De meeste individuele lof ging uit naar Alex, de doelpuntenmaker én steunpilaar in de verdediging. 'Defensief was uitblinker Alex foutloos en waar nodig corrigeerde hij ook nog de fouten van medespelers', zag De Telegraaf. 'Zoals in de 34ste minuut na een fout van Young-Pyo Lee. Met een indrukwekkende demarrage wist Alex Adebayor nog de voet dwars te zetten.'
Het Algemeen Dagblad vindt dat PSV in eigen land tegenstand ontbeert. 'Het probleem is alleen dat de ploeg in de eigen competitie nauwelijks tot niet op de proef gesteld wordt. Daarom is de waardering hier nog niet wat die zou kunnen zijn. PSV gaat in de eredivisie met twee vingers in de neus aan de leiding en maakt daarmee weinig bijval los. Pas in de Champions League blijkt hoe ver gevorderd de kwaliteit van het positiespel van de Brabantse club nu is. Met ogenschijnlijk gemak schudden Cocu, Van Bommel en hun collega's de internationale concurrentie van zich af. Dat gebeurde gisteravond in feite ook met AS Monaco. Daarom valt er in die wedstrijden ook meer te genieten van PSV dan in potjes tege clubs als NEC.'
Het Eindhovens Dagblad toonde zich het meest kritisch over het uitblijven van een grotere voorsprong: 'Toch ontbrak bij PSV uiteindelijk het raffinement om die kloof te slaan. Als er ruimte ontstond, liep de aanval steeds vaker vast in acties van vermoeidheid en misten de aanvallers de technische kwaliteiten om dichtbij het doel van Roma te komen. Om écht aansluiting te vinden bij de Europese elite heeft PSV toch een spits nodig, die op eigen gezag topwedstrijden kan beslissen.'
MM waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
ALEX
Ik zou niet weten wie er nu nog twijfelt aan zijn kwaliteiten.
Wat een held.
Nou ik kan me dat haast niet voorstellen na de wedstrijd van gisteren.... Alex is mijn persoonlijke heldquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik kan me dat haast niet voorstellen na de wedstrijd van gisteren.... Alex is mijn persoonlijke held
heb je me trouwens nog gezien gisteren??
ik stond nog te zwaaien![]()
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet zoveel van PSV.tv gezien hebquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]was mn verrekijker vergeten dus kon t nie zo goed zien.
bij dat doelpunt was t één grote chaos bij ons, iedereen lag over elkaar heen heb er nog blauwe plekken van.
ook zo genoten van PSV TV?
Na een paar minuten kwam Alex in balbezit, als laatste man. Hij krijgt de bal niet goed onder controle, prutst en verspeeld hem bijna aan Adebayor. Met een beetje pech staat het dan 0-1 en is Alex de schlemiel van de avond!quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
ALEX
Ik zou niet weten wie er nu nog twijfelt aan zijn kwaliteiten.
Wat een held.
West is niet de meest gezellige tribune die er is ,maar ik heb het er eigenlijk best wel naar mijn zin tijdens de competitiewedstrijden en dat iedereen zit, ja ik denk dat de meeste mensen daar dat juist prettig vinden. Maar kon je het gisteren wel goed zien, of zat je op een van de voorste rijen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En iedereen zit tijdens de wedstrijd, dat is ook helemaal niks. Maar voor de rest![]()
Het spijt me, maar ik vind dit echt een zielige opmerking. Alex speelde een foutloze wedstrijd, onschepte meerdere steekpasses en ruimde zelfs de fouten van andere op. Snelheid heeft hij daarnaast ook, getuige de slappe terugspeelbal van Lee in de voeten van Saviola - Alex sprintte hem achterna en gooide z'n hele hebben en houwen in een tackle op de bal. Briljante verdedigende actie.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:26 schreef gras het volgende:
[..]
Na een paar minuten kwam Alex in balbezit, als laatste man. Hij krijgt de bal niet goed onder controle, prutst en verspeeld hem bijna aan Adebayor. Met een beetje pech staat het dan 0-1 en is Alex de schlemiel van de avond!
Ach de neusjes hebben altijd wel wat aan te merken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dit echt een zielige opmerking. Alex speelde een foutloze wedstrijd, onschepte meerdere steekpasses en ruimde zelfs de fouten van andere op. Snelheid heeft hij daarnaast ook, getuige de slappe terugspeelbal van Lee in de voeten van Saviola - Alex sprintte hem achterna en gooide z'n hele hebben en houwen in een tackle op de bal. Briljante verdedigende actie.
ik zat op de eerste rij zeg maar... dat was ook niet zo prettigquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
West is niet de meest gezellige tribune die er is ,maar ik heb het er eigenlijk best wel naar mijn zin tijdens de competitiewedstrijden en dat iedereen zit, ja ik denk dat de meeste mensen daar dat juist prettig vinden. Maar kon je het gisteren wel goed zien, of zat je op een van de voorste rijen?
Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:26 schreef gras het volgende:
[..]
Na een paar minuten kwam Alex in balbezit, als laatste man. Hij krijgt de bal niet goed onder controle, prutst en verspeeld hem bijna aan Adebayor. Met een beetje pech staat het dan 0-1 en is Alex de schlemiel van de avond!
Helaas is dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
Das gewoon bullshit want hij scoorde in zijn eerste 2 seizoenen 15 en 18 maal en verder maakte hij goals tegen Engeland op het EK en was hij wergaloos tegen Ierland.quote:Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
3 Spaanse clubs bovenaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
we staan trouwens in de UEFA Team ranking (de basis voor de indeling voor de loting voor de poules van de CL) inmiddels 13e dus voglend jaar komen we waarshcijnlijk neit in de 3e pot terecht
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2005.html
Wie speelde hem weg in de CL?quote:Er is nog zat aan te merken op Alex. Hij speelde nu één keer een goede partij op niveau, maar dat moet hij vast zien te houden. Want zoals ik al zo vaak zei: het uitschakelen van Niedzielan en andere eredivisiehelden zegt me bar weinig.
heel goed!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
mensen vergeet niet mee te doen aal de subleague bij de F1 manager mee te doen bij ForzaPSV
Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das gewoon bullshit want hij scoorde in zijn eerste 2 seizoenen 15 en 18 maal en verder maakte hij goals tegen Engeland op het EK en was hij wergaloos tegen Ierland.
Kluivert was zonder de EC1 goal ook wel bij Milan gekomen.
Er staat ook niet voor niets een smilie bij!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
mijn eerste gedachte...quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.
Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte...
Fout van Lee herstellen was gewoon fantastisch, zo mooi gedaan
hulde
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005![]()
Wellicht is deze wedstrijd wel een voorbode van een herhaling van het goddelijke seizoen '87 / '88
Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?
Ik was vorig jaar vooral verbaasd toen ik las dat PSV Alex wist te strikken (verslikte me toen bijna in de thee). Want Alex is van wereld-niveau en was met afstand de hardste en beste verdediger van de Zuid-Amerikaanse competities (en dus ook beter dan die Colombiaanse slagers) , wat hij bewees in de Copa Libertadores namens Santosquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie speelde hem weg in de CL?
Alleen uit tegen Pana ben ik met je eens.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.
12 posts van cultheld, 13 voorspellingen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |