abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:01:29 #126
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25216111
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das gewoon bullshit want hij scoorde in zijn eerste 2 seizoenen 15 en 18 maal en verder maakte hij goals tegen Engeland op het EK en was hij wergaloos tegen Ierland.

Kluivert was zonder de EC1 goal ook wel bij Milan gekomen.
Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25216172
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
Er staat ook niet voor niets een smilie bij!
pi_25217449
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.
mijn eerste gedachte...

Fout van Lee herstellen was gewoon fantastisch, zo mooi gedaan
hulde
pi_25217971
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:52 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

mijn eerste gedachte...

Fout van Lee herstellen was gewoon fantastisch, zo mooi gedaan
hulde
Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005

Wellicht is deze wedstrijd wel een voorbode van een herhaling van het goddelijke seizoen '87 / '88
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25218138
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 18:46:22 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25218304
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005

Wellicht is deze wedstrijd wel een voorbode van een herhaling van het goddelijke seizoen '87 / '88
met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25218360
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........
Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25218445
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25218550
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
Ik was vorig jaar vooral verbaasd toen ik las dat PSV Alex wist te strikken (verslikte me toen bijna in de thee). Want Alex is van wereld-niveau en was met afstand de hardste en beste verdediger van de Zuid-Amerikaanse competities (en dus ook beter dan die Colombiaanse slagers) , wat hij bewees in de Copa Libertadores namens Santos Ik heb ooit schitterend beeldmateriaal mogen aanschouwen van de Copa Libertadores van het seizoen 2002-2003 en hij heerste daar (pakte ook een paar goals mee uit vrije trappen en corners).
pi_25219084
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie speelde hem weg in de CL?
Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:51:02 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25219380
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.
Alleen uit tegen Pana ben ik met je eens.
Thuis tegen Pana niks wegegeven en vooral uit tegen Arsenal was hij erg sterk op die schlemielige own goal na.
De goal thuis tegen Arsenal werd veroorzaakt door Bouma en Alex speelde voor de rest vrij aardig.

Alex is gewoon een topper, geef het nou eens toe mm!
pi_25219519
Behelpen dan, als je dat al een topper vindt...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 20:41:51 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25220226
hij is op dit moment een topper in de HCE en opweg naar een topper in Europa te worden. kan me eigenlijk geen betere centrale verdediger bedenken in de HCE
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25220399
Maar MM wel tien .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25220650
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

12 posts van cultheld, 13 voorspellingen.

Mag er eens eentje uitkomen?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25220733
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

12 posts van cultheld, 13 voorspellingen.

Mag er eens eentje uitkomen?
Het zijn er wel meer hoor, waarschijnlijk ook het kampioenschap en volgens mij wel wat anderen die ik me niet meer 1, 2,3, kan herinneren
pi_25220849
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het zijn er wel meer hoor, waarschijnlijk ook het kampioenschap
De meeste topdrie fans roepen dat over hun club aan het begin van het seizoen.
pi_25220930
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:13 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

De meeste topdrie fans roepen dat over hun club aan het begin van het seizoen.
Vaak wel,maar dit jaar riepen maar weinig PSV-fans (inclusief ondergetekende dit)

Maar het gaat erom dat de veel van de uitspraken waarmee velen (geen persoonlijke aanval op jou of wie dan ook) hem uitlachten en voor gek verklaarde, toch in grote lijnen waarheid zijn geworden.
pi_25221117
Laten we er maar over ophouden! Hij heeft gewoon gelijk! En soms ook niet.
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:29:12 #145
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25221128
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Behelpen dan, als je dat al een topper vindt...
Hij is beter dan Chivu in zijn eerst seizoen destijds bij ajax.
Die werd ook door iedereen als topper betiteld dus zo raar is dat niet.

Maar we zullen zien mm

Feit is gewoon dat als jij het in den beginne niet in een speler ziet zitten je er niet op terug zal komen als die speler keer op keer bewijst goed te zijn.
Dat zal wel met je trots te maken hebben ofzo
pi_25221141
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Juist, dat bedoel ik ook eigenlijk

We houden er over op
pi_25225113
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het niet erg dat ik eerst werd uitgelachen Ik ben blij dat Alex nu voor velen een openbaring blijkt te zijn en hoop dat hij nog een paar jaartjes op de Nederlandse velden mag schitteren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 01:07:32 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25225396
vooralsnog is er geen interesse van andere clubs, hij zla volgens jaar ook nog zeker wel in Eindhoven spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25225426
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog is er geen interesse van andere clubs, hij zla volgens jaar ook nog zeker wel in Eindhoven spelen.
Die interesse komt nog wel.... Zelfs Van Bommel, die in de zomer transfervrij vertrekt, wordt "momenteel" niet officieel begeerd door een Europese topclub. Maar reken er maar op dat zodra die transfermarkt open staat, hij volgens de geruchten op dezelfde dag een handtekening heeft gezet bij Barcelona, Real Madrid, Valencia, AC Milan, Juventus, Arsenal, Manchester United, Chelsea, Bayern München en Schalke 04
pi_25225500
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

<knip>
Schalke 04
weet het niet zeker maar heb volgens mij ergens gelezen dat Schalke nog grotere schulden heeft dan het Dortmund van Van Marwijk..dus die zal dan wel afvallen..
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')