Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das gewoon bullshit want hij scoorde in zijn eerste 2 seizoenen 15 en 18 maal en verder maakte hij goals tegen Engeland op het EK en was hij wergaloos tegen Ierland.
Kluivert was zonder de EC1 goal ook wel bij Milan gekomen.
Er staat ook niet voor niets een smilie bij!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
mijn eerste gedachte...quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet niet altijd overal zo serieus op in gaan DAM.
Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte...
Fout van Lee herstellen was gewoon fantastisch, zo mooi gedaan
hulde
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Champions League finale 1995, twee minuten voor tijd. Rijkaard krijgt de bal, speelt de jonge Patrick Kluivert aan. Deze speelt zich vrij maar gaat op de bal staan. Rossi pakt de bal, trapt uit en Milan scoort. 1-0, geen Cup met de Grote Oren voor Ajax. Kluivert is de schlemiel van Ajax en speelt nu bij Buitenveldert 4...
met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die actie mag van mij op de kampioens-dvd van het seizoen 2004/2005![]()
Wellicht is deze wedstrijd wel een voorbode van een herhaling van het goddelijke seizoen '87 / '88
Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met 5 gelijke spelen achter elkaar de EC1 winnen? ppfffffff dat zou zwaar voro mn hart worden..... zo'n bal als Hugo Sanchez...........
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met m'n "voorspelling" dat PSV minstens de kwartfinales gaat halen?
Ik was vorig jaar vooral verbaasd toen ik las dat PSV Alex wist te strikken (verslikte me toen bijna in de thee). Want Alex is van wereld-niveau en was met afstand de hardste en beste verdediger van de Zuid-Amerikaanse competities (en dus ook beter dan die Colombiaanse slagers) , wat hij bewees in de Copa Libertadores namens Santosquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie speelde hem weg in de CL?
Alleen uit tegen Pana ben ik met je eens.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tegen Panathinaikos was hij uit zeer matig, thuis niet goed. Ook tegen Arsenal overtuigde hij niet.
12 posts van cultheld, 13 voorspellingen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kans begint heel reeel te worden, toch knap van je als die voorspelling uit komt.
Het zijn er wel meer hoor, waarschijnlijk ook het kampioenschap en volgens mij wel wat anderen die ik me niet meer 1, 2,3, kan herinnerenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
12 posts van cultheld, 13 voorspellingen.
Mag er eens eentje uitkomen?![]()
De meeste topdrie fans roepen dat over hun club aan het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zijn er wel meer hoor, waarschijnlijk ook het kampioenschap
Vaak wel,maar dit jaar riepen maar weinig PSV-fans (inclusief ondergetekende dit)quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De meeste topdrie fans roepen dat over hun club aan het begin van het seizoen.
Hij is beter dan Chivu in zijn eerst seizoen destijds bij ajax.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Behelpen dan, als je dat al een topper vindt...
Juist, dat bedoel ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Laten we er maar over ophouden! Hij heeft gewoon gelijk! En soms ook niet.
Ik vind het niet erg dat ik eerst werd uitgelachenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Laten we er maar over ophouden! Hij heeft gewoon gelijk! En soms ook niet.
Die interesse komt nog wel.... Zelfs Van Bommel, die in de zomer transfervrij vertrekt, wordt "momenteel" niet officieel begeerd door een Europese topclub. Maar reken er maar op dat zodra die transfermarkt open staat, hij volgens de geruchten op dezelfde dag een handtekening heeft gezet bij Barcelona, Real Madrid, Valencia, AC Milan, Juventus, Arsenal, Manchester United, Chelsea, Bayern München en Schalke 04quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog is er geen interesse van andere clubs, hij zla volgens jaar ook nog zeker wel in Eindhoven spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |