FF diep graven in mijn hersenen, maar Co had iets gezegd: "wij hoeven alleen maar van PSV te winnen en dan staan we boven aan" iets in die trand...... is al een tijdje geleden, en echt letterlijk weet ik het niet meer... correct me if i'am wrongquote:Op maandag 21 februari 2005 20:18 schreef Zapper het volgende:
Inderdaad, ik geloof niet dat Adriaanse dat heeft gezegd,
en Hiddink heeft het wel gedaan
Ik heb m'n sjaal al bij me liggen, ff deze stage dag doorkomen en dan afzakken naar Eindhovenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 06:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanavond de grote wedstrijd![]()
Ik zwaai wel vanaf Westquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:08 schreef lookinforyou het volgende:
Ik wil de mensen die de wedstrijd van vanavond live gaan aanschouwen heel veel plezier wensen en ik hoop dat jullie de overwinning van PSV daar gaan meemaken.
De minder bedeelden, heel veel kijk plezier enzo.
![]()
Ik sluit me volledig bij haar aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:08 schreef lookinforyou het volgende:
Ik wil de mensen die de wedstrijd van vanavond live gaan aanschouwen heel veel plezier wensen en ik hoop dat jullie de overwinning van PSV daar gaan meemaken.
![]()
dank je k zal zwaaien vanaf Oostquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:08 schreef lookinforyou het volgende:
![]()
Ik kon op MrBookmaker 15 euro gratis weggokken dmv een Promo code, had ik die nu maar ingezetquote:Op dinsdag 22 februari 2005 19:28 schreef WooZ het volgende:
Ik ben heel ffkes in Helmond,vanaf daar, want we vertrekken NU
![]()
Op naar een 1-0 zege!
Gebeurde in de 1e helft ook alquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Zow... goed resultaat. Redelijke 1e helft, matige 2e helft... maar ik mag nie klagen.... da mag dan nie... ^_^
De 2e helft wel grappig het om de beurt zingen van oost en west
Je vergeet Newcastle en Perugiaquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo'n wedstrijd moet je gewoon heel de wedstrijd staan, dus niet miepen
Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar
PSV - Monaco 1-0
PSV - Arsenal 1-1
PSV - Roosenborg 1-0
PSV - Panitaikos 1-0
PSV - Rode Ster 4-0
Best een lekker rijtje denk ik zo met maar een goal tegen in 5 Europa Cup thuiswedstrijden
Niet in vak UU, dan krijg je hoogtevreesquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toen werd de nul niet gehouden, maar tegen Auxerre en AEK Athene wel bijvoorbeeld. Tegen Depor en Monaco ook nietquote:Je vergeet Newcastle en Perugia
we zullen maar geen rijtje van de uitwedstrijden makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar
PSV - Monaco 1-0
PSV - Arsenal 1-1
PSV - Roosenborg 1-0
PSV - Panitaikos 1-0
PSV - Rode Ster 4-0
Best een lekker rijtje denk ik zo met maar een goal tegen in 5 Europa Cup thuiswedstrijden
Rode Ster 4-2quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zullen maar geen rijtje van de uitwedstrijden maken
En we hebben geen arrogante spelers meer zoals Kezman maar louter nog harde werkers die het teambelang voorop stellenquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
trouwens wat me dit jaar echt opvalt en het verschil volgens mij maakt met vorige jaren (zeker in Europa) er wordt gescoord uit standaard situaties, k kan me jaren herinneren dat elke corner een bal voor de tegenstander was, vrijetrappen nooit gevaarlijk waren en nu is het allemaal dreigend.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rode Ster 4-2
Arsenal 1-0
Rosenborg 1-2
Panathinaikos 4-1
Graag gedaan
brrrrrrr, een laatste poule wedstrijd waar het er nog om gaat, daar zijn we nooit echt goed in geweest. Maar dan hadden we zeker beter gespeeld. Je zag nu echt dat we er al waren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
Pana was anders gelopen als het nog om het echie zou gaan
Ik nomineer hem graag voor FOK understatement van het jaarquote:de meeste spelers waren opzich goed bezig, Vogel viel me op, goed op t middenveld, rond de goal wat minder.
MM die nu nog roept dat PSV de titel misschien gaat pakken i.p.v. Ajax, dát is pas een understatementquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik nomineer hem graag voor FOK understatement van het jaar
Dat is een standaard grap hier in huisquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
"Als Vogel scoort ga ik naar huis" (prachting in het verband van wat hij allemaal zei)
Vogel pisschoten kunnen niet mis.quote:altijd mis
Ze zijn op het moment in onderhandeling en ik denk dat het wel goed gaat komen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:46 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop voor Vogel dat hij een contractverlening krijgt, want zoals hij gisteren speelde was hij gewoon erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |