Ze is wel goed hequote:Op zondag 20 februari 2005 22:02 schreef snoopy het volgende:
Elke week hetzelfde liedje met JoJo
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Ja, dat kan je wel zien, heel je gezicht is uitgezakt ":)![]()
![]()
Dan ga je toch gewoon mee meid, van Marktplaats gehaaldquote:Op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik zie dat nooit, mis ik iets?
Nou boe, ik ben jaloers...Vriendje gaat zaterdag naar Najib Amhali...z'n zus belt um net dat er iemand niet kan van hun vriendengroep en nu is er een kaartje over. Voor hem. Snik..Tis um gegund natuurlijkMaar ik had natuurlijk ook heeeel graag gewild!!
Ja klopt die had ik net ook gezien, maar die zijn van een kennis en als het goed is al weg..quote:Op zondag 20 februari 2005 22:45 schreef danosa het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon mee meid, van Marktplaats gehaald
Aangeboden: 2 kaarten Najijb Amhali Winschoten
Prijs: Bieden
Beschrijving: Omdat wij helaas niet kunnen, hebben wij 2 kaarten voor Najijb Amhali te koop voor zaterdag 26 februari in de Klinker te Winschoten. Min. ¤35 voor beide kaarten.
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:46 schreef babyfeet het volgende:
oeh sugar das balen zeg....
nou ik heb de dokter gebeld voor de rest van de uitslagen en die waren allemaal goed joepie!!
Wij hebben ook zo'n vriend. Best leuke jongen, niet echt heel bijzonder als ik eerlijk ben voor wat betreft zijn eisen he: zelfs een prinses zou niet goed genoeg zijnquote:Op maandag 21 februari 2005 11:52 schreef Beaker het volgende:
Zij is van de oude stempel zeg maar, een jongen moet voor haar zijn benen uit zijnlijf rennen om haar hart te winnen!
Lijkt mij niet zo goede instelling
Wij als vriendinnen gunnen haar juist een vriend, zeker omdat ze vaak genoeg aangeeft een vriendje te missen!
he bah..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:58 schreef Anitra het volgende:
Neva ik had het van de week toch over dat ik het niet durfmet het gebit Ben bang dat ik binnenkort wel moetEr is zondag weer een kies afgebroken en de hele kies is er af, maar de wortel zit er nog
Ja, en net toen ik het wilde doen werd fok weer traag... Nu dus weer even ge-uptquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Hee Mel, moet je niet overschakelen op: Nog 9 weken...
Ik weet het wel zeker, ik zou op een gegeven moment de neiging hebben een ruit in te gooien of zoquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:57 schreef clauwheee het volgende:
Denk je, miss_d?Het is denk ik ook een beetje een achterhaalde benadering..mensen zitten daar tegenwoordig niet meer op te wachten, tenzij ze dat zelf expliciet aangeven.
nope, geen telnummer van dat mensjequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:14 schreef danosa het volgende:
jemig Martineke had je niet gewoon de afspraak af kunnen bellen dan? Ik vond het destijds helemaal niet zo erg dat die mevrouw langs kwam, zij d'r verhaaltje, wij onze spulletjes, wij de fotoalbum gekocht, zij blij, wij blij, even goede vrienden, daaagZe doet alleen maar haar werk hoor en nu ben je er nog nniet vanaf, je had beter gelijk aan kunnen geven dat je er geen behoefte aan hebt misschien.
Oi, das wel erg agressief verkopen danquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef Martineke het volgende:
komt ze gewoon langs dus.... ik was ff overbluft....
Oe, leuk is datquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:40 schreef Zabb het volgende:Mijn bestelling van Wehkamp is ein-de-lijk binnen!
Ik heb 6 jasjes/blazers besteld en ga er 1 van uit kiezen!
Ja het was nu ook heel goedkoop! Ik heb ze allemaal al aangepast en eentje vind ik heel leuk! Die hou ik denk ik. Alleen zit ie wel een beetje strakquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, leuk is dat
Ik heb laatst in de uitverkoop een heeeeeeeele hoop besteld 15 kledingstukken, waarvan een aantal mexx, voor nog geen 100 euro![]()
Echt typisch Nederlands he!quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het onbeschoft, wel de doos met cadeautjes willen hebben en dan die vrouw lekker laten aanbellen en telefoonnummers opgeven die toch niet opgenomen worden. Mensen doen ook maar hun werk, neem die doos dan ook gewoon niet
Of gewoon zeggen dat je je eigen adviseur thuis hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:44 schreef melonovy het volgende:
Tja, felicitas, als ze al bellen (of langs komen) voor een afspraak moet je gewoon al aangeven er geen interesse in te hebben, ook niet voor de goodies! Maar een vrouwtje van de felicitas is uitermate geschikt om eens je assertiviteit op te oefenenSucces Martineke!
Jaaaaa, Flip de logeerbeer, tis hier ook weer bijna logeerberentijdquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:49 schreef Rottdog het volgende:
Dat was wel een die-hard 17 keer
Dat is lieffffff Nevais het niet Flip de beer
Hehehe, zeg nou maar eerlijk dat je niet Bar heet maar "Mevrouw die en die"quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:vandaag gelachen kreeg een deurwaarder aan de deur, ofdat ik ff een paar duizend euro wilde betalen.... ik euhh ik d8 het niet...
Hij u bent toch mevr bla bla.
Ik neehoor ik ben mevrouw die en die
Hij heb je bewijs
Ik jahoor, pas paspoort erbij en toon hem
Hij ow dan klopt er iets niet bij mijn dan zorg ik ervoor dat u nu geen last meer van me hebt
Ik ow had ik niet hoor
Hij fijne dag nog
met rode sokjesquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:47 schreef Karin het volgende:
We kunnen wel gaan vragen om een "was-sleep smiley"
Is nog steeds zoquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef melonovy het volgende:
Oeh ja, die tentoonstelling van Nijntje lijkt me ook zo leuk, ik gooi het nog even in de groep hier....
Loena, die truc doet het hier ook goed, Remco is ex-rvs-adviseur en dus gebruikte we dat ook vaak als excuus.
Felicitas en RVS hebben ook nog een tijd samen gewerkt, of misschien was dat een pilot destijds!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:04 schreef Luchtbel het volgende:
LB heeft een week vrij gepland, logeren en niet haasten, alleen maar tijd voor mijn meisje![]()
Ik heb nu al zin!!!!!!!!!!!!
En dat meisje ben ik !!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:04 schreef Luchtbel het volgende:
LB heeft een week vrij gepland, logeren en niet haasten, alleen maar tijd voor mijn meisje![]()
Ik heb nu al zin!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dat meisje ben ik !!Yeah !!
![]()
niet?
Oh ....
Haha geeft niet hoor, ik ben komend weekend toch niet thuis, dus kan er zelf ook pas zondagavond weer naar kijken!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, ik ben gisteren helemaal vergeten om naar de kralen te kijken
het heerst denk ik een beetje. Ook die van mij hield er woensdag mee op (geeft de hele tijd aan dat de lekbak vol zit terwijl dat dink echt leeg is?) Echt niet handig dusquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:37 schreef Lois het volgende:
Mijn droger is echt redeloos verloren, zelfs de aardlekschakelaar vind hem nu niet leuk meer. ( zie ook Het grote dreumes en peutertopic deel 3!!!
Mik aakte leen olletje ...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef Luchtbel het volgende:
Ja zeg, als je alles of niets wil....dan wordt het dus niets
Waar heb ik dit nou weer aan verdiend![]()
Leuk uiteraardquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:37 schreef Karin het volgende:
Was het wat de nieuwe Ikea Rewimo? Ik kan niet wachten om ook te gaan, zit er helaas voorlopig even niet in, erg drukke weekenden.
Hoe is het met je vader?
Toen wij ongeveer 3 jaar geleden gingen samenwonen hadden mijn ouders nog een oude droger staan, hij deed het niet zo goed meer. Maar we hebben die droger toch meegenomen en hij houdt het nog steeds vol!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Zabb, wij hadden ook een droger en ik vond het ook best een luxe hoor. Maar ik 'mis' hem niet echt meer, in het begin wel, maar nu niet meer. En een dekbedovertrek centrifugeer ik goed en hang ik over de trapreling weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen Dus dat is ook vrij makkelijk. Een vriezer, die begin ik nu te missen. Dus die gaat er absoluut komen
Nou nee, met twee kleine kinderen zou ik het écht niet als luxe zien hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:20 schreef Lois het volgende:
Ik ben best met jullie eens dat het een luxe is maar met 2 kleine kinderen, en net zoveel was als jessie al zei vind ik het maar mooi makkelijk.
Slim, piepende kruiwagens...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:21 schreef Zabb het volgende:
Toen wij ongeveer 3 jaar geleden gingen samenwonen hadden mijn ouders nog een oude droger staan, hij deed het niet zo goed meer. Maar we hebben die droger toch meegenomen en hij houdt het nog steeds vol!![]()
Oe, leuk! Ik kom veel te weinig aan lezen toe de laatste tijd. Veel plezierquote:Ik heb een nieuw boek, de Da Vinci Code!! Ik ben er al in begonnen en vind het tot nu toe erg leuk!![]()
ET, ik ben Moussy wel niet, maar ik zat ook even in dat topic te kijken en zag dat Moussy dat recept er al eens in gepost had.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:33 schreef E.T. het volgende:
Moussy, ik ben je recept voor spitskool kwijt!!! Die met rookworst en tomatenspul enzo.
Ik heb 't een keer gemaakt, was toen erg lekker.. maar ik weet niet meer wat er nog meer in ging.
Doet nog eens posten please? (of in het Spitskool topic?)
Dat ligt er natuurlijk aan welke versie je hebt!quote:
Ja, hij had afgelopen maandag al gemogen danquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:20 schreef babyfeet het volgende:
he dat hij nou een darmbacterie erbij kreeg zeg
had hij dan anders al wel naar huis gemogen?
V&D valt echt klein ja, ben er al een paar keer de mist mee ingegaan.quote:
ja, maar ik weet even niet wie...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:57 schreef Oxymoron het volgende:
Is er een ouder op Fok met een kindje dat Megan heet?
't Is al geluktquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:34 schreef Leah het volgende:
Dank u!
Die in het profiel stond er twee dagen geleden nietof ik heb zitten slapen, dat kan ook
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:09 schreef Rottdog het volgende:
Hebben jullie dat ook als je zo'n site bekijkt als marktplaats dat je dan heel vaak denkt dat zet je er toch niet op of ben ik daar nu de enige in
* miss_dynastie wacht op de filmpjesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:12 schreef Luchtbel het volgende:
LB heeft overigens toen ze 7 was een blousje in de fik gestokenik wacht in spanning af op de perikelen van mijn dochter
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:18 schreef Luchtbel het volgende:
Miss_D ik heb nog wel de tekening die 2 weken later gemaakt is bij het Riagg![]()
![]()
Nu kan het niet meerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gewoon geen streken uitgehaald vroeger. Echt niks. Nooit stout. Best wel jammer eigenlijk
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nu kan het niet meerwil je niet voor niets studeren
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef Rottdog het volgende:
De aso's van stal
Lache alle ongein naar boven halen
Ik ben benieuwd of je aan het einde van de avond je portemonnee nog hebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Ze zeggen dat maar 1 op de 3 goed terecht komtben benieuwd of we morgen met 12 zijn of met 4
![]()
![]()
Het zal niet de eerste keer zijn hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je aan het einde van de avond je portemonnee nog hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Maar kan me daarna tot jou wenden toch
En als Saskia een jochie was geweest had ie met z'n 14e al wel weg gemogen zonder tijd enzo..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:45 schreef jessie het volgende:
Lol Geer zegt hier t zelfde!!!
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:47 schreef Rottdog het volgende:
Wat krijg je dan als blikken konden doden lag vader daar op de grond voor die deur![]()
ik zit te wachten tot E.T. hezelfde over zichzelf zegtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:55 schreef Rottdog het volgende:
okey okey kom ik er wel voor uit ik ben een burgertrut![]()
Die kennen het klappen van de zweepquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:55 schreef easy-going het volgende:
Sven krijgt het zwaar later
Al die pitbulls van moderne ouders
Ik ben het altijd al geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben blij dat ik suf geworden ben
*bekent*quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
ik zit te wachten tot E.T. hezelfde over zichzelf zegt
Nee ik zou d'r niet rouwig om zijn...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:58 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik ben het altijd al geweest
En toch vind ik dat niet erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |