abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25222308
He Jessie, wat vervelend zeg.
Beterschap met Bo en sterkte met Janneke

zullen we voortaan maar aan elkaar denken 's nachts, want Sven en echt goed de nacht doorslapen staan ook niet in hetzelfde woordenboek
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25222361
Ja goed idee Easy going. Misschien troost t als we weten dat we niet de enige zijn
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25231171
Hoe is het met je meisies Jes?

Ik heb net met Chiara door de sneeuw gewandeld. Dik in de kleren en naar buiten, ze vond het echt geweldig, alleen het bleef niet liggen, maar het lopen tussen de neerdwarrelende vlokken vindt ze al leuk genoeg. Ikzelf ben op het moment niet zo weg van de sneeuw, ik ben een beetje angstig om uit te glijden met die dikke toeter van me... Maar goed, we kwamen weer bij het winkelcentrum uit en op het terras van de kroeg bleef de sneeuw wel liggen. Chiara vond het prachtig om er door heen te lopen met dr poppenwagen. Ze liet natuurlijk een heel spoor achter, en dat was het helemaal! Zizaggend liep ze heen en weer en had ze dikke pret met Maarten de pop. Jammer dat ik op zulke momenten niet mijn camera mee heb...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25231641
Ik durf t bijna niet meer te zeggen, maar nog steeds niet lekker hier. Vanacht om 3 uur de dames in optocht richting onze kamer. In optocht ook weer terug Maar voordat ze sliepen......
Ze liggen nu beide op bed te slapen (lees hoesten)
Morgen had Bo een kinderfeestje van dr vriendinnetje. We had zelf nog wel een kadootje uitgezocht enzo. Maar ja dat kan denk ik niet doorgaan.
Gelukkig kan ik vanmiddag een k3 en een teletubbie dvd op gaan halen voor de meiden. Kan ik ze een beetje blij maken

(O van de week toen Bo weer opgeknapt leek waren we in de winkels. Ze zag een k3 telefoontje met lipglos erin. Na een paar lieve blikken en dat ze die echt nog niet had en echt heel graag wilde en al heeeel groot was heb ik dat "prulletje" gekocht.
En echt handig hoor want nu kan ze ook k3 bellen Haai k3, okee tot zo, doei. En daar gaat mevrouw richting deur om die meiden weer binnen te laten waarom ben ik er weer ingetrapt
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 13:47:11 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25232168
Een K3-telefoon Ik trap ook altijd in dat soort dingen hoor

Balen dat het zo lang duurt voor ze weer beter zijn trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25232360
Hallo hallo, wie heb ik aan de lijn *hallo*
Hahahaha, geweldig die fantasie!

Ik hoop dat ze snel weer opgeknapt zijn, tis net niks zo'n griepig kind. Sterkte!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator donderdag 24 februari 2005 @ 19:01:44 #107
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25236674
Beterschap voor alle zieke kindjes

Hier hadden we er ook een vannacht, Iris heeft behoorlijk lopen spugen. Na 3 keer haar bedje verschoont te hebben had ze geen schoon beddengoed meer en is ze bij ons in bed gekomen. Nadat we dat ook nog mochten verschonen hebben we haar maar op een badlaken gelegd (had ik ooit gelezen van Jessie en onthouden) en dat scheelde behoorlijk veel werk met verschonen.
Ik had me toch een berg was vandaag..... Zoveel dat halverwege mijn droger de geest heeft gegeven. Nu heb ik nog een enorme baal nat wasgoed en mijn hoop op Jeroen gevestigd die straks even een blik op de droger gaat werpen. Anders morgen maar op allerlei rekjes hangen ofzo, lastig dat het nu net allemaal beddegoed is.

Iris is alweer aardig opgeknapt, nog wel wat koortsig en diarree maar ze eet en drinkt lekker.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 20:02:44 #108
13151 crew  Rewimo
pi_25237762
O jakkes Lois, ziek meiske en kapotte droger is slechte combinatie Beterschap voor Iris, en voor je droger
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25239607
He lois bleh, zal je net zien stopt dat ding als je hem t hardste nodig hebt! Karin met dr vuile was naar jou en jij weer met je natte was naar Karin zeker. Lekker stel
Hopelijk blijft Iris in een stijgende lijn gaan!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:46:08 #110
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25239644
Een hoop zieke kindjes, hier. Bij mij niet, overigens. We hebben de waterpokken achter de rug en alles is weer gezond. Een slechte slaper hebben we hier overigens wel en hij heet Job. We waren weer even wat lakser geweest met hem in zijn eigen bed laten en dat vond hij wel leuk. Nu worden we weer strenger en dat vindt hij duidelijk minder leuk.
Het is echt een kwestie van de langste adem. Hij heeft het vorige week gepresteerd om van 22.30 tot 02.30 te schreeuwen. Dat was geen huilen meer, dat was gewoon één grote driftbui. Ik was vastbesloten om de strijd te winnen, maar uiteindelijk had ik het idee dat we allebei verloren hadden. Toch heeft het wel geholpen. Hij geeft het nu sneller op.

Vannacht was Job rustig, maar had Katja een nachtmerrie. Ik werd wakker van een bloedstollende schreeuw. Ik wist niet hoe snel ik bij haar moest komen. Ze lag gewoon te slapen, maar bleef wel schreeuwen. Ik heb haar wakker gemaakt en toen was ze snel weer gekalmeerd. Ze kon me niet vertellen waarover ze gedroomd had. Ik ben eigenlijk zo nieuwsgierig naar wat een kind van 3 voor nachtmerries heeft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25255704
vraagje:
Ik geef Joshua dus heel veel melk omdat ie dat lekker vindt. Maar eten ho maar. Tenminste hij eet nu wel weer wat maar lang niet genoeg. En op het moment is het ook wel rustig met doorkomende tandjes. Zou ik nou gewoon even de melk ernstig moeten minderen en veel meer water, zodat Joshua meer honger gaat krijgen naar het gewone eten? Ik heb namelijk het idee dat ie er nu echt gebruik van maakt. En het avond eten, dan eet ie 6 tot 10 happen en stopt dan gewoon.

Ik vraag me nou gewoon af wat goed voor hem is, of wat beter is voor hem. Het lijkt me dat het niet zo door kan blijven gaan dat ie maar alleen melk drinkt en zeer weinig eet.
  FOK!fossiel vrijdag 25 februari 2005 @ 20:46:35 #112
2628 Karin
pi_25255786
Hoe is het met de zieken?

Lewis ik zou het eigenlijk niet weten sorry.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:54:12 #113
37150 livelink
pi_25255901
Lewis, wat vind jij veel melk? Ik geef Job ook nog steeds 3 flessen per dag. Hij is gewoon verknocht aan zijn flesjes melk.
En wat noem jij weinig eten? Eet Joshua helemaal geen avondeten of brood?

Oh, en ik schrijf nooit meer enthousiast dat mijn kinderen niet ziek zijn . Vandaag mochten we Job ophalen van de creche. Hij heeft toch waterpokken gekregen.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:55:22 #114
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25255919
Ik zou dan toch een proberen om hem minder melk te geven.
wat voor melk geef je volle of half volle melk.
daar zit volgens mij ook veel verschil in..
maar heeft ook niet ieder kind een piriode dat hij minder eet?
ik merk namelijk aan kyllian heel goed wanneer hij weer een groeisprut maakt dan eet hij echt heel erg veel. staat het stil eet hij minder
misschien dat joshua even stil staat met groeien?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:55:34 #115
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25255923
dubbel
pi_25256054
4 a 5 flessen melk per dag waarvan er eentje een fles pap is. En dan eet ie met moeite wat yoghurt en zijn fruit voordat ie naar bed gaat. Peer gaat er wel in maar banaan maar een paar hapjes. Na zijn slaapje een kaastoastie, soms half soms een bijna hele. En dan s'avonds een paar happen warm eten en nog wat yoghurt en dat is het dan wel.
  FOK!fossiel vrijdag 25 februari 2005 @ 21:06:46 #117
2628 Karin
pi_25256108
Bram is aan het wennen op de peutergroep op het kinderdagverblijf. Stom he, dan is je kind alweer bijna 2 maar dan maak ik me daar toch weer een beetje zorgen om. Hij wordt echt geweldig opgevangen daar en heeft het ook heel goed naar zijn zin hoorde ik maar het is toch wel weer een stap. Mijn kleine mannetje tussen al die wijze peuters Nog maar 2 x eventjes naar de babygroep en dan hoort hij echt bij de peuters.
Donderdag was hij lekker met de peuters aan het buitenspelen maar stond hij af en toe toch even bij de deur bij de babies te gluren. En dat hij weer teruggebracht werd na het broodje eten was hij zo blij dat hij zijn vriendinnetje Luna weer zag dat hij keihard "LUUUUUUUUUNAAAAAAAAAAA" brulde, en toen moest Luna helemaal huilen van schrik. Volgende week laatste keer samen met Luna en dan haal ik ze uit elkaar omdat Bram op andere dagen naar het kdv toe gaat. Jammer hoor, zijn eerste liefde bruut uit elkaar gerukt door zijn moeder.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:10:39 #118
37150 livelink
pi_25256175
Ik heb wel het idee dat Joshua genoeg eet, maar misschien wel wat eenzijdig. Erg veel zuivel. Ik geloof dat ik inderdaad in jouw geval zou proberen iets te minderen met melk.

Ter vergelijking Job's schema (Job is wel wat ouder, maar zit al heel lang op dit schema).

Job krijgt 's ochtends een fles pap en wat korstjes brood die Katja laat liggen.
Rond 10.00 krijgt hij dan fruit.
Tussen de middag krijgt hij een boterham met een fles melk. Maar het brood eet hij bijna niet.

's avonds eet hij gewoon goed zijn avondeten en yoghurt en dan krijgt hij nog een fles melk voor het slapen gaan.

Eigenlijk zou Job ook meer brood moeten eten, maar wat niet lukt, lukt niet.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:14:30 #119
37150 livelink
pi_25256242
Bram zal zich best wel vermaken tussen de peuters, denk ik.
Hij is de babietjes toch wel een beetje ontgroeid.
Katja is inmiddels ook al een aantal vriendjes en vriendinnetjes kwijtgeraakt, maar volgens mij vond ik het altijd erger dan zij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 februari 2005 @ 21:37:51 #120
13151 crew  Rewimo
pi_25256611
Lewis, volgens mij mag hij maximaal een halve liter melkproducten per dag (dus inclusief de yoghurt). Dat is onder andere omdat melk erg vult. Als het lukt, laat hem dan uit een bekertje drinken. Daar gaat sowieso minder in, je biedt dan net zo vaak drinken aan, maar gewoon minder per keer. Probeer de pap (ontbijt?) te vervangen door brood met een bekertje melk. Twee porties fruit per dag. Twee à drie boterhammen (per dag hè, dus ontbijt en lunch). En dan nog een portie warm eten. Dan heb je een goede verdeling en hoeveelheid.
pi_25256652
Ja hij eet inderdaad erg veel zuivel. Avondeten is ie ook altijd al moeilijk in geweest, ik heb altijd zelf gekookt voor hem en dan wat aangelengt met melk om het wat aantrekkelijker te maken of met kaas erin ,want anders moest hij het vaak niet. Hij is vreselijk met eten wat dat betreft. En brood dat gaat dan weer wel veel beter. Vaak zit ie als zijn vader s'ochtends toast zit te eten ook nog wat korstjes weg te halen van zijn bord. En die eet ie dan ook lekker op.

Hmm dus het valt dan toch wel mee misschien.
pi_25258747
Tja Rewimo ik zat me eerder eens te bedenken hoeveel hij dan krijgt. En dat is toch wel gauw tegen de 750ml per dag aan. Hij drinkt zo 200 per keer leeg. En die fles pap is dan nog wel veel meer. Plus dat het volle melk is. Maar goed ik ga het dus wel minderen, en kijken hoe hij gaat reageren. Zijn flesje pap wil ik hem eigenlijk niet afnemen s'ochtends omdat ie daar wel van geniet. En het is volkoren pap dus automatisch krijgt ie zo dan ook een boterhammetje binnen lijkt mij.
Maar tussen de middag's dan hoop ik toch dat ie wat meer gaat eten en helemaal s'avonds.
En opzich was hij altijd zo gek op fruit. Dus dat ook maar weer meer aanmoedigen dan.
pi_25259195
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Lewis, volgens mij mag hij maximaal een halve liter melkproducten per dag (dus inclusief de yoghurt). Dat is onder andere omdat melk erg vult.
Ik ken alleen de reden dat de kans op bloedarmoede door ijzertekort groter wordt door teveel zuivelproducten. In melk zit nl een stof die opname van ijzer tegengaat (dat is btw ook de reden dat in flesvoeding veel meer ijzer zit dan in moedermelk, het wordt slechter opgenomen.. las ik pas ergens).
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:02:15 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25271830
Heb zojuist besloten dat ik de late avondfles maar behoorlijk ga verdunnen.
Saskia hoest steeds na die late fles de longen uit d'r kleine lijfje. De rest van de dag hoest ze helemaal niet, het is alleen na die late fles
Nu heb ik bedacht dat die slijmerige melk natuurlijk niet helpt bij hoest, dus dan maar verdunnen zodat 't minder slijmerig wordt. (en dan hopen natuurlijk dat ze 't de nacht er mee volhoudt).
Dit is echt sneu (en ben al met een flesje water bij d'r geweest maar die slaat ze weg en ze draait d'r hoofd weg als ik met die fles ook maar in de buurt kom.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25271900
Ik heb hem deze weken ook vervangen bij de meiden (die krijgen voor ze naar bed gaan beide een flesje warme melk) voor gewoon Karvan Sevitan. Ook omdat ze de longen uit t lijf hoesten. Vinden ze net zo lekker. Hier is t meer gewoonte en op die manier rustig de dag afsluiten. echt nodig hebben ze het niet meer kwa voedingsstoffen. Wel kwa dorst.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:14:40 #126
3011 E.T.
pi_25272054
't stomme is, om 19.00 uur krijgt ze een fles met exact dezelfde samenstelling en dan is er niks aan de hand.. En na de fles van een uur of tien is het raak. Maar qua voedingsstoffen heeft Saskia 'm ook niet echt meer nodig die fles, 't is meer de dorst, gewoonte, lekker wat warms.. (en zo vreselijk lang slaapt ze nou ook nog weer niet door, dus van mij mag ze die fles hebben )
Maar hij wordt gewoon wat dunner.. de laatste paar dagen is ze daarna eerst een uur aan het hoesten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:47:35 #127
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_25272589
Judith is de laatste dagen ontzettend knuffelig. Zo lekker! Ze wil het liefst de hele dag gekust, geknuffeld en geaaid worden. Soms wel een beetje lastig, maar vooral erg schattig
Ze probeert ook steeds echt na te praten, maar dat lukt haar nog niet goed genoeg (merk je aan haar). Na het bidden probeert ze ook 'amen' te zeggen, maar meestal hoor je heel triomfantelijk: 'Aaaah...BAAAh!' Ze zit steeds meer na te denken na 'Aaaah...' dan gaat haar mondje dicht om de 'men' te zeggen, maar dan hoor je toch even later weer 'BAAAh'. En trots dat ze dan is!
En dat terwijl ze de 'm' zou moeten kunnen zeggen (ze zegt ook duidelijk 'mama').
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_25273769
lief he dat knuffelige... Piet heeft 't ook, al komt dat voornamelijk door de komst van Anna vermoed ik. (Piet is vandaag trouwens precies anderhalf jaar oud! )
  zaterdag 26 februari 2005 @ 23:57:50 #129
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25273853
Anderhalf alweer wat gaat dat toch hard zeg.....

leuk he om te zien dat ze er echt over na denken hoe ze het moeten zeggen en dan toch nog fout zeggen geweldig vind ik dat..
  zondag 27 februari 2005 @ 09:28:04 #130
24188 Belana
kloon van belana
pi_25278489
Wat lief Grijs
Dat leren praten is ook wat he. Ik vind dat zo schattig! Liam kletst wat af in zijn eigen taaltje
Hij zegt wel "papa" maar geen "mama" Ik ben tegenwoordig iets als "baba"
Liam is soms heel knuffelig en daar geniet ik dan met volle teugen van, want meestal heeft ie het veel te druk
Liam vind de sneeuw trouwens fantastisch! Hij wil nu iedere keer uit het raam kijken of het sneeuwt! en dan brabbelt ie er wat op los! Helemaal enthousiast.
Er ligt helaas niet genoeg om te gaan sleeën.
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 27 februari 2005 @ 21:00:51 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25286891
Iris begint lekker te praten. Het leukste vind ik wel als ze hele zinnen in 1 woordje propt zodat het net lijkt of ze al zinnen met 3 woorden zegt.
Zoals verstoppertje spelen met Eva. Ik roep dan "Eva waar ben je?" en Iris brult: "Etah! Benje?" Als ze 's morgens wakker wordt hoor je "mama, naamenee" (naar beneden) en op de trap naar beneden begint ze al "iehies pap etuh menee" (Iris pap eten beneden) Als het flesje pap erin zit begint ze meestal al gelijk "buituh! jas aan, sjaaa om" Maar ja in je pyama buiten spelen vind ik niet zo'n goed idee. Of ze wil naar "ammenein" (AH)
Eva begint inmiddels met papagaaien. Ze zegt echt alles wat we zeggen na, tot grote schrik soms. Zo liet ik laatst iets vallen en er ontglipte mij een "oh shit!' waarop ik heel droog achter me hoor "ow sjippies" .
Je moet nu echt gaan oppassen met wat je zegt, want ook al begrijpt ze er geen snars van ze zegt het wel na.

Vanmorgen kwam het meisje van de zondagskrant voorbij fietsen zonder bij ons er 1tje in de bus te gooien. Dus Jeroen riep quasi verontwaardigd: "Meisje van de krahant! Waar ben je?" Iris nam dat gelijk over die dus brulde mee "beisjuh!!" en Eva vulde aan "van de krant" en daarna bijna gelijktijdig "benje?"
Zo leuk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25288355
Ah, leuk die praatverhalen.
Sven is ook al lekker aan het kletsen, en het word steeds meer te volgen voor ons
Was het eerst voornamelijk "Svens" wat eruit komt nu zijn de woorden er goed uit het halen en er komen er echt met de dag bij
En inderdaad wordt het oppasen met wat je zegt, want je hoort jezelf idd terug in zijn woorden

Zijn laatste woord is trouwens "dhummen" Papa heeft van zijn baas een drumstel meegekregen, zijn kinderen kijken er niet meer naar om zegt ie, ik denk dat het gewoon teveel herrie maakte

Hier mn drummertje in aktie:

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25288664
Ik ga t in maart toch eens ff vragen op het CB. Janneke praat nog niet hoor. Soms een mama of mapa, maar ik ben net zo hard mapa als papa mama is Ze kan Bo zeggen als ik het een paar keer oefen, maar daarbij houd het op. Ze gebruikt gewoon geen taal. Alles is ties ties. En dan lees ik heel veel voor, omdat ze dat zelf erg leuk vind. Ze zelf ook altijd met boekjes bezig. Vreemd, maar ja. Ze doet weer heel veel andere dingen wel. Bo was ook wel laat mer praten. Maar die gebruikte toch wel klanken. Zoals tetete, of tatata enz. Pssssss was poes bv. Nou Janneke dus niks.

Leuk man dat drumstel (ben beniewd waneer die van jou er niet meer naar omkijkt )
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 februari 2005 @ 22:59:40 #134
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25289201
geweldig lois dat ze daar dan sjippies van maakt

Sven stoere drumstel hoor..

is dat echt zo jessie ik dacht eigenlijk dat janneke echt zo'n lekkere kwebbel was..
pi_25289874
Jessie, 't dochtertje van die vriendin waarvoor ik hier eens speelgoedtips heb gevraagd begint ook nu pas echt met woordjes (wordt in maart 2). Volgens haar consultatiebureau was dat geen probleem als het begrip van de taal wel goed is (en ze begrijpt wel alles). En als Bo altijd pssss zei tegen de poes was dat eigenlijk al een woordje. Telt wel mee als woord iig.
pi_25289968
Ja is ook zo. Maar dat doet Janneke dus niet.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 februari 2005 @ 23:37:00 #137
3011 E.T.
pi_25289985
Jessie, volgens mij valt 't wel mee hoor met Janneke. Volgens mij zijn de kinderen in mijn omgeving niet sneller ofzo hoor

Voor Saskia d'r taaltje verwijs ik naar het Vaders-topic
pi_25290047
Ja dat zag ik ET. Iedereen die brabbelt hier maar en Janneke gilt alleen maar Ik weet ook wel dat t allemaal wel mee zal vallen denk ik, maar t valt me wel op. En dan ben ik toch best een beetje ietwat pieterpeuterig onzeker. Jaja zelfs bij een 2e
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25290059
Dat deed 't dochtertje van die vriendin ook niet. Die begon toen ik er was in november met 'taai' en voor die tijd alleen 'papa' en 'mama' (nu 'mapa'). Begrijpt Janneke je wel? Hoort ze alles goed?
pi_25290090
Jawel ze begrijpt alles prima en hoort alles ook goed (als t haar uitkomt )
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 28 februari 2005 @ 06:34:35 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_25294246
Als ze alles wel begrijpt komt het vanzelf wel denk ik hoor jessie. Maar je moet het zeker vragen bij het cb als het je zo onzeker maakt, gewoon voor je eigen gevoel.
Misschien luistert Janneke gewoon een hele tijd en komt ze ineens met hele zinnen
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 07:55:09 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_25294425
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef jessie het volgende:
Ja dat zag ik ET. Iedereen die brabbelt hier maar en Janneke gilt alleen maar Ik weet ook wel dat t allemaal wel mee zal vallen denk ik, maar t valt me wel op. En dan ben ik toch best een beetje ietwat pieterpeuterig onzeker. Jaja zelfs bij een 2e
Hier wordt ook alleen maar geschreeuwd. Één schreeuw en je zuster loopt wel, dus waarom zou je gaan kleppen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_25297021
Ja daar zit ook wat in moussy. Hier worden haar schreeuwen ook begrepen. Dus waarom moeite doen inderdaad.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25297380
Dat was pas bij DrPhil met een eeneiige tweeling. De tip was toen om regelmatig tijd alleen door te brengen met het minder goed pratende zusje, en haar zinnen niet af te maken maar haar te stimuleren zelf te praten.
pi_25298279
Hoi hoi.
Was ik ook weer eens..

Alles gaat hier z'n gangetje en met Wilyan gaat het allemaal goed.
Hij krijgt een eigen willetje en is zich daar hevig van bewust... Hij zit bijna elke dag nu wel een (paar) keer op de gang.

Wilyan doet tegenwoordig ook weer een middagslaapje. Eerst ging hij 's nachts feesten omdat hij overdag wél sliep, daarna ging hij 's nachts feesten omdat hij overdag niet sliep.. Snappen jullie het nog? Ikke niet.. We houden nu zelf goed in de gaten wat hij op een dag meemaakt en hoe hij dat 's nachts zou kunnen gaan verwerken. En aangezien het hier de laatste tijd af en toe wat hectisch was slaapt hij dus gewoon weer overdag.

Afgelopen week hebben we ook nieuwe schoenen voor meneer gekocht..
Deze zijn het geworden:

Een leuk schoentje voor een leuke prijs.
Eens een keer niet de "verantwoorde" schoenen bij de dure schoenenzaak weg maar gewoon bij Bristol gehaald.
(Gelukkig heeft mamma ooit in een schoenenzaak gewerkt en weet waar ze op moet letten)

Deze schoentjes (maat 25) vielen nogal groot want van alle andere schoenen die hij gepast heeft had hij maat 26!
W ~ H ~ T
  maandag 28 februari 2005 @ 15:26:48 #146
3011 E.T.
pi_25299436
Gave schoenen!!!
Ik moet voor Saskia binnenkort ook op zoek naar schoenen..
waar moet je op letten bij schoenen voor die (hele) kleintjes?

D'r baby-schoentjes (met stoffen zool, met van die anti-slip nopjes) raken 'af'. De zool begint te rafelen. En aangezien ze nu regelmatig los staat en dan een paar stappen los doet, zal 't lopen niet zo heel lang meer duren (denk ik.. kan nog alle kanten op natuurlijk) dus dan maar eens kijken voor 'echte' schoenen.
  maandag 28 februari 2005 @ 16:01:41 #147
103793 kozakken
Living the life
pi_25299806
Ik kom vast eventjes spieken hoor. Aangezien Jonne 25 maart alweer 1 wordt en we dus dan gaan verhuizen... Komen we gezellig hier beppen
pi_25300264
Leuk Jonnetje zijn ze!!!

ET de schoen moet vooral soepel zijn. Dus goed kunnen afrollen. Ik vouw ze altijd een beetje dubbel in de winkel. Een hoop schoenen vallen dan al gelijk af.
Nog een tip. Trek het voetje van Saskia om op een stuk karton. Knip dat uit en neem dat mee. Die kleintjes trekken vaak hun teentjes krom als ze schoentjes aan doen. Zo weet je niet of ze passen. Het voorgekniptte ding er even in en tadaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Poemojn ik ben niet zo van al die "haal het uit de boeken dingen"
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25300331
Op deze site staat een uitleg over de kindervoet en erg veel goede tips voor het kopen van (de eerste) kinderschoentjes.

Ik zou voor de aller eerste schoentjes voor Saskia toch naar een duurdere schoenenwinkel gaan. Daar word ook goed op de breedte van de voet gelet en (meestal) verkopen ze daar ook schoentjes in 4 verschillende breedtematen.
Vaak hebben ze ook de zogenaamde 'leren lopen' schoenen, de zooltjes daarvan zijn erg soepel en veerkrachtig en de schoenen zijn van goed ademende materialen (vaak leer) gemaakt.

De schoenen die Wilyan nu heeft, hebben een vrij soepele zool, zijn van leer en hebben een verstevigde hak.
Wat voor mij een reden was om deze schoenen te kopen was dat hij thuis -op zijn sokken- vaak op zijn tenen loopt en dat deed hij in de winkel op deze schoenen ook.
(En met de slappe lach keihard rondjes door de winkel rennen dat pappa je niet te pakken krijgt,
waardoor mamma weer met de slappe lach (bijna in de broek piesend) in de stelling hing )

Bij zijn vorige schoenen kon ik het merken dat ze te klein werden. Wilyan liep er niet zo makkelijk meer op, hij liep wat 'stampend', zijn voet rolde hij niet echt af en ze werden te smal. Vaak pakte hij ook liever zijn laarsjes dan zijn schoenen als we naar buiten gingen. Nu was het de laatste tijd ook meer weer voor regenlaarsjes dus hadden we de aankoop al wat uitgesteld, tot ik dus de folder van Bristol zag.
W ~ H ~ T
pi_25300378
Jessie, dan raad ik je aan nog tien jaar geduld te hebben. Misschien heb ik dan ervaring ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')