Ze is wel goed hequote:Op zondag 20 februari 2005 22:02 schreef snoopy het volgende:
Elke week hetzelfde liedje met JoJo
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Ja, dat kan je wel zien, heel je gezicht is uitgezakt ":)![]()
![]()
Dan ga je toch gewoon mee meid, van Marktplaats gehaaldquote:Op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik zie dat nooit, mis ik iets?
Nou boe, ik ben jaloers...Vriendje gaat zaterdag naar Najib Amhali...z'n zus belt um net dat er iemand niet kan van hun vriendengroep en nu is er een kaartje over. Voor hem. Snik..Tis um gegund natuurlijkMaar ik had natuurlijk ook heeeel graag gewild!!
Ja klopt die had ik net ook gezien, maar die zijn van een kennis en als het goed is al weg..quote:Op zondag 20 februari 2005 22:45 schreef danosa het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon mee meid, van Marktplaats gehaald
Aangeboden: 2 kaarten Najijb Amhali Winschoten
Prijs: Bieden
Beschrijving: Omdat wij helaas niet kunnen, hebben wij 2 kaarten voor Najijb Amhali te koop voor zaterdag 26 februari in de Klinker te Winschoten. Min. ¤35 voor beide kaarten.
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:46 schreef babyfeet het volgende:
oeh sugar das balen zeg....
nou ik heb de dokter gebeld voor de rest van de uitslagen en die waren allemaal goed joepie!!
Wij hebben ook zo'n vriend. Best leuke jongen, niet echt heel bijzonder als ik eerlijk ben voor wat betreft zijn eisen he: zelfs een prinses zou niet goed genoeg zijnquote:Op maandag 21 februari 2005 11:52 schreef Beaker het volgende:
Zij is van de oude stempel zeg maar, een jongen moet voor haar zijn benen uit zijnlijf rennen om haar hart te winnen!
Lijkt mij niet zo goede instelling
Wij als vriendinnen gunnen haar juist een vriend, zeker omdat ze vaak genoeg aangeeft een vriendje te missen!
he bah..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:58 schreef Anitra het volgende:
Neva ik had het van de week toch over dat ik het niet durfmet het gebit Ben bang dat ik binnenkort wel moetEr is zondag weer een kies afgebroken en de hele kies is er af, maar de wortel zit er nog
Ja, en net toen ik het wilde doen werd fok weer traag... Nu dus weer even ge-uptquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Hee Mel, moet je niet overschakelen op: Nog 9 weken...
Ik weet het wel zeker, ik zou op een gegeven moment de neiging hebben een ruit in te gooien of zoquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:57 schreef clauwheee het volgende:
Denk je, miss_d?Het is denk ik ook een beetje een achterhaalde benadering..mensen zitten daar tegenwoordig niet meer op te wachten, tenzij ze dat zelf expliciet aangeven.
nope, geen telnummer van dat mensjequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:14 schreef danosa het volgende:
jemig Martineke had je niet gewoon de afspraak af kunnen bellen dan? Ik vond het destijds helemaal niet zo erg dat die mevrouw langs kwam, zij d'r verhaaltje, wij onze spulletjes, wij de fotoalbum gekocht, zij blij, wij blij, even goede vrienden, daaagZe doet alleen maar haar werk hoor en nu ben je er nog nniet vanaf, je had beter gelijk aan kunnen geven dat je er geen behoefte aan hebt misschien.
Oi, das wel erg agressief verkopen danquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef Martineke het volgende:
komt ze gewoon langs dus.... ik was ff overbluft....
Oe, leuk is datquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:40 schreef Zabb het volgende:Mijn bestelling van Wehkamp is ein-de-lijk binnen!
Ik heb 6 jasjes/blazers besteld en ga er 1 van uit kiezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |