Ze is wel goed hequote:Op zondag 20 februari 2005 22:02 schreef snoopy het volgende:
Elke week hetzelfde liedje met JoJo
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Ja, dat kan je wel zien, heel je gezicht is uitgezakt ":)![]()
![]()
Dan ga je toch gewoon mee meid, van Marktplaats gehaaldquote:Op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik zie dat nooit, mis ik iets?
Nou boe, ik ben jaloers...Vriendje gaat zaterdag naar Najib Amhali...z'n zus belt um net dat er iemand niet kan van hun vriendengroep en nu is er een kaartje over. Voor hem. Snik..Tis um gegund natuurlijkMaar ik had natuurlijk ook heeeel graag gewild!!
Ja klopt die had ik net ook gezien, maar die zijn van een kennis en als het goed is al weg..quote:Op zondag 20 februari 2005 22:45 schreef danosa het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon mee meid, van Marktplaats gehaald
Aangeboden: 2 kaarten Najijb Amhali Winschoten
Prijs: Bieden
Beschrijving: Omdat wij helaas niet kunnen, hebben wij 2 kaarten voor Najijb Amhali te koop voor zaterdag 26 februari in de Klinker te Winschoten. Min. ¤35 voor beide kaarten.
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:46 schreef babyfeet het volgende:
oeh sugar das balen zeg....
nou ik heb de dokter gebeld voor de rest van de uitslagen en die waren allemaal goed joepie!!
Wij hebben ook zo'n vriend. Best leuke jongen, niet echt heel bijzonder als ik eerlijk ben voor wat betreft zijn eisen he: zelfs een prinses zou niet goed genoeg zijnquote:Op maandag 21 februari 2005 11:52 schreef Beaker het volgende:
Zij is van de oude stempel zeg maar, een jongen moet voor haar zijn benen uit zijnlijf rennen om haar hart te winnen!
Lijkt mij niet zo goede instelling
Wij als vriendinnen gunnen haar juist een vriend, zeker omdat ze vaak genoeg aangeeft een vriendje te missen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |