quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Doe nou niet ff alsof je een leven hebt he
De mijne is gewoon: Ang3l.... Original Sinsuality (1.61803399)quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Mijn MSN nick was al de hele avond "Bas is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw.".
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:33 schreef Cazman het volgende:
Iemand was mensen aan een gesprek aan 't toevoegen
Flo!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]zat jij d'r ook al tussen?
M'n hele MSN crashte, stoute bonnie en robbert en flo!
Dat was mijn fout niet, ik werd toegevoegd aan mensen die ik niet eens ken, dus van mij kwam het niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]zat jij d'r ook al tussen?
M'n hele MSN crashte, stoute bonnie en robbert en flo!
je lijkt mij welquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
ik msn bijna nooit. 't staat alleen aan
Niet diequote:
Kan dat? Moet vast een nieuwe lubbers feature zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik neuk het..
maar je hebt gelijk.
*msn knijpt*quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kan dat? Moet vast een nieuwe lubbers feature zijn
Dus 't is JOUW schuld dat msn zoveel fliptquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus als msn weer es flipt, weet je meteen waarom!
Dan is er kortsluiting, omdat jij.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus als msn weer es flipt, weet je meteen waarom!
Dan doe je het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef creno het volgende:
damn...de kapster kon geen tribals inscheren
Zullen wij het proberen? Jij houdt vast, ik scheerquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon zelf..
want?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het lijkt me momenteel heerlijk om een paar jaar geheugenverlies te hebben.
ja, die kinderjaren doen mijn persoon niet echt goed recht toequote:Op woensdag 23 februari 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het lijkt me momenteel heerlijk om een paar jaar geheugenverlies te hebben.
Dat ik minimaal de laatste 5 jaar wil vergeten.quote:
Gewoon niet aan terug denken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ik minimaal de laatste 5 jaar wil vergeten.
Een stuk van je eigen leven willen vergeten? Lijkt me niks. Elke belevenis maakt je wie je bentquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ik minimaal de laatste 5 jaar wil vergeten.
Da's standaar dop fok toch? De rest gaat via msn of mobielquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, kijk, als je dan aandacht vraagt door persoonlijke dingen op fok te gooien, dan moet je m.i. ook all the way gaan, en niet om interessant te doen in 't vage blijven..
Wat harder klinkt dan ik 't bedoel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |