quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Doe nou niet ff alsof je een leven hebt he
De mijne is gewoon: Ang3l.... Original Sinsuality (1.61803399)quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Mijn MSN nick was al de hele avond "Bas is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw.".
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:33 schreef Cazman het volgende:
Iemand was mensen aan een gesprek aan 't toevoegen
Flo!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]zat jij d'r ook al tussen?
M'n hele MSN crashte, stoute bonnie en robbert en flo!
Dat was mijn fout niet, ik werd toegevoegd aan mensen die ik niet eens ken, dus van mij kwam het niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]zat jij d'r ook al tussen?
M'n hele MSN crashte, stoute bonnie en robbert en flo!
je lijkt mij welquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
ik msn bijna nooit. 't staat alleen aan
Niet diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |