abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:26:19 #201
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25202726
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Tech is even oud als Drew Barrymore, die is ook 30 geworden vandaag
[afbeelding]
Klopt ja
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:10:27 #202
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25203390
gefeliciteerd techerd!!!!!!
.

godver, im rtired!
put
your
clothes
on!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:19:28 #203
16874 creno
born this way
pi_25203528
pauze-eten-werken-:W

gelukkig maar tot 2uur.... daarna naar de kapper, maar ik weet niet hoe ik het ga laten knippen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25203985
ik zou een schaar nemen.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:51:54 #205
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25204282
snijden is soms beter .
put
your
clothes
on!
pi_25204336
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:51 schreef Jerruh het volgende:
snijden is soms beter .
sadistje van me
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:07:26 #207
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204434

Shapeshifters

nog steeds baal dat mn vrienden niet meewilden naar 1 van de enige twee gigs die ze in NL deden...
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:16:14 #208
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25204544
gsko
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Shapeshifters

nog steeds baal dat mn vrienden niet meewilden naar 1 van de enige twee gigs die ze in NL deden...
Siebert
Siebke

wtf zijn Shapeshifters?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:18:40 #209
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204569
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
gsko
[..]

Siebert
Siebke

wtf zijn Shapeshifters?
2 uk producers en een (van oorsprong gospel) zangeres

scoorden in europa een megazomerhit met Lola's Theme, en nu is hun nieuwe plaat uit (back to basics) en die is ook alweer
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:24:17 #210
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25204629
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:57 schreef ajuu het volgende:

[..]

sadistje van me
.

bartjuh! .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:24:18 #211
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25204631
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:18 schreef Cybart het volgende:

scoorden in europa een megazomerhit met Lola's Theme, en nu is hun nieuwe plaat uit (back to basics) en die is ook alweer
You learn something new every day.

Lola's Theme komt me alleen bekend voor als titel, maar inhoudelijk zou ik niet weten hoe of wat waarom en met wie...

ken je trouwens die ene zangeres, een negerin, met een gigantische spleet tussen d'er voortanden?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_25204647
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding] Shapeshifters
nog steeds baal dat mn vrienden niet meewilden naar 1 van de enige twee gigs die ze in NL deden...
ik zou andere vrienden nemen
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:27:25 #213
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204655
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

.

bartjuh! .
Jerhunk!!!
allez bon?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:28:14 #214
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204664
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

You learn something new every day.

Lola's Theme komt me alleen bekend voor als titel, maar inhoudelijk zou ik niet weten hoe of wat waarom en met wie...

ken je trouwens die ene zangeres, een negerin, met een gigantische spleet tussen d'er voortanden?
I think you mean Lutricia McNeal
zangeres van shapeshifters heeft dat trouwens ook
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:28:53 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25204677

Kwilnaarhuis....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:29:21 #216
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204688
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:26 schreef ajuu het volgende:

[..]

ik zou andere vrienden nemen
ik zal het proberen...
neuk toch maar niet
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:29:51 #217
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25204697
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:

[..]

I think you mean Lutricia McNeal
zangeres van shapeshifters heeft dat trouwens ook
Net zo groot?

Want die ene is op zich niet knap, maar ze heeft wel uitstraling, dat heeft ze helemaal te danken aan die spleet.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:30:57 #218
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25204706
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:29 schreef Cybart het volgende:

[..]

ik zal het proberen...
neuk toch maar niet
I spy with my little eye, a nasty little Freudian Slip
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:31:01 #219
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204708
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:28 schreef Ang3l het volgende:

Kwilnaarhuis....
je bent alweer druk aan het aftellen?
pi_25204730
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:29 schreef Cybart het volgende:

[..]

neuk toch maar niet
eh...ben je even kwijt geloof ik
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:32:35 #221
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204734
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Net zo groot?

Want die ene is op zich niet knap, maar ze heeft wel uitstraling, dat heeft ze helemaal te danken aan die spleet.
ik denk dat het wel aardig in de richting komt...
het valt in de vorige video iets minder op dan deze, dat wel

en ja dat was idd een typo net
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:32:48 #222
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25204735
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:

[..]

je bent alweer druk aan het aftellen?
pfft de jeugd van tegenwoordig ook altijd. Ik zou blij zijn als ik een hele dag mocht werken, maar de laatste tijd ben ik binnen no-time alweer klaar.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:32:55 #223
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25204740
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:27 schreef Cybart het volgende:

[..]

Jerhunk!!!
allez bon?
jah!!!

vanavond tapas eten met maria en mark! !
en nu bezig met verslagen maken!
hoe ist met barbeebs!?
put
your
clothes
on!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:33:43 #224
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204750
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef ajuu het volgende:

[..]

eh...ben je even kwijt geloof ik
typo
pi_25204765
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:28 schreef Ang3l het volgende:

Kwilnaarhuis....
jij hebt toch die "magic technique" ?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:37:27 #226
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204782
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Jerruh het volgende:

[..]

jah!!!

vanavond tapas eten met maria en mark! !
en nu bezig met verslagen maken!
hoe ist met barbeebs!?
tapas... beter!
say hi from me!

mij gaat ie wel relaxed
gisteren na school ff filmpje gedaan, en daarna gaan eten bij news cafe
toen naar huis en nog ff gestudeerd,
vanmorgen ook weer, nu ff beetje relaxen, straks ff naar mn stage toe, en dan weer verder voorbereiden voor school (ben vrijdag chefkok in de keuken, vandaar)
pi_25204876
hi hi hi
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:47:47 #228
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25204884
jouw leven klinkt als een real-life soap... zo eentje die ze op Yorin of Net 5 uitzenden...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:54:12 #229
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25204950
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:

[..]

tapas... beter!
say hi from me!

mij gaat ie wel relaxed
gisteren na school ff filmpje gedaan, en daarna gaan eten bij news cafe
toen naar huis en nog ff gestudeerd,
vanmorgen ook weer, nu ff beetje relaxen, straks ff naar mn stage toe, en dan weer verder voorbereiden voor school (ben vrijdag chefkok in de keuken, vandaar)
leuk te horen!!! en ik zal de groeten doen!
Ik ben nu bezig met een eindverslag, vrijdga gaan we op excursie naar amsterdam! .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:00:31 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25205022
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

pfft de jeugd van tegenwoordig ook altijd. Ik zou blij zijn als ik een hele dag mocht werken, maar de laatste tijd ben ik binnen no-time alweer klaar.
Is ook. Wacht maar tot je van 8 tot 6/half 7 werkt en af en toe werk mee naar huis moet nemen. Dan piep je tegen 't eind van de dag ook wel anders
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:04:45 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25205065
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:

[..]

je bent alweer druk aan het aftellen?

Nog 2 nachtjes slapen en dan is Pup naar Las Vegas....
Of bedoelde je dta niet?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:06:11 #232
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205083
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
hi hi hi
wel verrast zijn straks he
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:11:32 #233
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205123
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
jouw leven klinkt als een real-life soap... zo eentje die ze op Yorin of Net 5 uitzenden...
nou dat zal ook geen kijkcijfers trekken
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:11:45 #234
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205125
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

leuk te horen!!! en ik zal de groeten doen!
Ik ben nu bezig met een eindverslag, vrijdga gaan we op excursie naar amsterdam! .
oeh, wat ga je allemaal bekijken ????
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:12:57 #235
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205133
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]


Nog 2 nachtjes slapen en dan is Pup naar Las Vegas....
Of bedoelde je dta niet?
eigenlijk niet....
maar da's wel balen!


oeh Oprah gaat over EHBO
met stoute (oeh ja ik zei het zelf) kindertjeskamertjes en stoudte (daar ging ik weer) kindertjesmatten
pi_25205154
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:

[..]

wel verrast zijn straks he
Groetjes
Van Bart
Wat leuk
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25205225
Jaaaa, mijn Dark Angel boxen zijn binnen!
Kan ik zwijmelen bij Jensen Ackles



Ik wist helemaal niet dat ie ook in Smallville speelde
pi_25205232
Gefeliciteerd Tech!!!.

Ow Bart, als je nog een stageplek zoekt het volgende schooljaar. De Leckernij zoekt dan weer mensen
pi_25205249
Hmz, nou ik die foto hier heb gezet, vind ik dat er wel leukere te vinden zijn. Maar even googlen doet wonderen voor de geinteresseerden
pi_25205263
O ja, Tech: Gefeliciteerd!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 17:35:30 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25205459
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:12 schreef Cybart het volgende:

[..]

eigenlijk niet....
maar da's wel balen!


oeh Oprah gaat over EHBO
met stoute (oeh ja ik zei het zelf) kindertjeskamertjes en stoudte (daar ging ik weer) kindertjesmatten
Neh, niet balen. relaxt weekendje alleen en zaterdag A'dam

Maarreh... bart ... *voelt voorhoofd* Stout?!
What's happening to you! My gaaaawd1
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25205556
Ga ik speciaal naar U. toe om wat boeken te vinden voor mijn eindscriptie, hebben ze bijna niks. En wat ze wel hadden, was allemaal uitgeleend en aangevraagd tot eind maart ofzo. Lekker hoor
Nothing is what it seems
pi_25205905
quote:
Items besteld door DENNIS MOORE:

AIR - MOON SAFARI (CD)
COLDPLAY - PARACHUTES (CD)
DAVIS, MILES - KIND OF BLUE (CD)
DIRE STRAITS - MAKING MOVIES (CD)
FATBOY SLIM - HALFWAY BETWEEN THE ... (CD)
FATBOY SLIM - YOU'VE COME A LONG WAY, BABY (CD)
OST - FABULEUX DESTIN D'AMELIE POULAIN (CD)
PORTISHEAD - PORTISHEAD (CD)
PORTISHEAD - DUMMY (CD)

Wijze van betalen: Automatische Incasso via Giro

Bij problemen, neem contact op met: Plato On-Line
Klikken is véél te makkelijk... .
pi_25205961
Hmz, tis nu echt een F5-loterij....hoe vaak moet je op F5 drukken voor je een nieuwe pagina hebt en geen foutmelding dat MySQL het maximale connecties heeft bereikt
pi_25206006
Volgens mij is het probleem nu wel weer opgelost, voorlopig tenminste
Nothing is what it seems
pi_25206029
Optimist. .
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:45:20 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25206071
En we zijn er weer
Vraag niet hoe, niet hoe lang en niet waarom in godesnaam nog op dit teringtrage baggerfoum
maar, we ZIJN er!

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25206122
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Optimist. .
Ja, het is zwaar werk, maar iemand moet het doen
Nothing is what it seems
pi_25206127
Lag Fok! eruit dan? .
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:53:11 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25206180
Doe nou niet ff alsof je een leven hebt he
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')