abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25197618
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hey die heb ik vandaag nog bewonderd in z'n blote kont
Seizoen 6 op dvd
*Smith Jerrod* .

*sinds kort eindelijk de complete serie heeft* .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25197646
Hallo?
pi_25197714
Ja hoi. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 21 februari 2005 @ 23:39:16 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25197715
Is die eindelijk weer verkrijgbaar dan?
Of was je't gewoon beu en heb je alles los gekocht?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 februari 2005 @ 23:40:03 #155
16874 creno
born this way
pi_25197733
die m3 turbo dinges werkt wel ja...
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 21 februari 2005 @ 23:40:44 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25197748
Als we dan toch smakelijke hapjes gaan posten.
Laatst kwam ik me d'r toch een tegen!
(op internet dan he, niet IRL )

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25197791
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Is die eindelijk weer verkrijgbaar dan?
Of was je't gewoon beu en heb je alles los gekocht?
Ik wilde eerst de boxset maar aangezien ik op dat moment al seizoen 1, 3,4 en 5 had leek me dat een beetje zinloos. En vorige week op de Makro eindelijk seizoen 6 gekocht. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25197806
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Als we dan toch smakelijke hapjes gaan posten.
Laatst kwam ik me d'r toch een tegen!
(op internet dan he, niet IRL )

[afbeelding]
YES SIR
pi_25197839
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Als we dan toch smakelijke hapjes gaan posten.
Laatst kwam ik me d'r toch een tegen!
(op internet dan he, niet IRL )

[afbeelding]
Die mag wel langskomen hoor. Lekkkerrr!
Nothing is what it seems
pi_25197867
jah jah jah.........

Nou, ik goa sloapuh, morreguh weer baitaits op

Ciao
pi_25197871
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Als we dan toch smakelijke hapjes gaan posten.
Laatst kwam ik me d'r toch een tegen!
(op internet dan he, niet IRL )

[afbeelding]
Treasure trail. .
  maandag 21 februari 2005 @ 23:49:04 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25197893
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik wilde eerst de boxset maar aangezien ik op dat moment al seizoen 1, 3,4 en 5 had leek me dat een beetje zinloos. En vorige week op de Makro eindelijk seizoen 6 gekocht. .
O ok, ik dacht al dat ik iets gemist had
Ik zie ze nl wel los liggen, maar ik wil de shoebox
En aangezien daar 6 niet in zit heb ik die aan Pup gegeven voor Valentijn.
En dan moet ie maar ff wachten op de box (moederdag is ie d'r waarschijnlijk weer, al uitverkocht sinds kerst)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25197910
Zeg Ang3l
Heb je bij 'fokkers gewaagd' ofzo, niet iets te posten?
Nothing is what it seems
  maandag 21 februari 2005 @ 23:50:28 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25197912
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Treasure trail. .
en dat chinees is vast een aanwijzing voor de schat
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 februari 2005 @ 23:51:25 #165
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25197927
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef Ryan_R het volgende:
Zeg Ang3l
Heb je bij 'fokkers gewaagd' ofzo, niet iets te posten?
NEE
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25197951
Volgens mij zag ik de box nog niet zo lang geleden nog bij de Bijenkorf. Seizoen 6 is hier juist bijna niet te krijgen sinds kerst. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 21 februari 2005 @ 23:55:43 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198009
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij zag ik de box nog niet zo lang geleden nog bij de Bijenkorf. Seizoen 6 is hier juist bijna niet te krijgen sinds kerst. .
Vaag. Die is hier dus juist nog gewoon te koop. Was een tijdje uitverkocht, dat wel. Maar de box is nergens meer te krijgen in Veldhoven en Eindhoven. Niet bij van leest, de bijenkorf, de V&D, de free record shop etc etc . Nergens Allemaal hoopten ze weer met valentijn, maar da's niet gelukt, en nu denken ze moederdag.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25198034
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

en dat chinees is vast een aanwijzing voor de schat
Misschien staat er wel gewoon "Maïsbrood kopen!" in spiegelbeeld, geschreven met afwasbare stift. Zodat als-ie 's morgens in de spiegel kijkt, hij denkt "Oh ja, dat is waar ook." Want het lijkt me nogal een verstrooide jongen, hij is ook vergeten zijn hemd fatsoenlijk dicht te knopen.
  maandag 21 februari 2005 @ 23:58:34 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198048
Ik kijk overigens nooit Sex & The City.
Werd vandaag gedwongen tot de eerste 2 afleveringen van seizoen 6.
Maar vond het wel ok.



Victor Webster kwam nog ff langs (en kwma nog ff bij Samantha).
Maar weet je wat het is......... ik kan die vreselijk nette propere perky o zo happy happy DOOS van een carrie niet UITSTAAN en da's best lastig als de serie daar om draait Die andere 3, ok, maar die Carrie?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25198097
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk overigens nooit Sex & The City.
Werd vandaag gedwongen tot de eerste 2 afleveringen van seizoen 6.
Maar vond het wel ok.

[afbeelding]

Victor Webster kwam nog ff langs (en kwma nog ff bij Samantha).
Maar weet je wat het is......... ik kan die vreselijk nette propere perky o zo happy happy DOOS van een carrie niet UITSTAAN en da's best lastig als de serie daar om draait Die andere 3, ok, maar die Carrie?!
Dan helpt het altijd wel dat samantha de ene lekkere vent na de andere uit de kleren werkt.
Nothing is what it seems
pi_25198115
maar welterusten dan he slaap lekker......
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:10:29 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198144
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Misschien staat er wel gewoon "Maïsbrood kopen!" in spiegelbeeld, geschreven met afwasbare stift. Zodat als-ie 's morgens in de spiegel kijkt, hij denkt "Oh ja, dat is waar ook." Want het lijkt me nogal een verstrooide jongen, hij is ook vergeten zijn hemd fatsoenlijk dicht te knopen.
Ik denk dat het ene soort stiekeme boodschap is aan z'n liefje. Want hij zit (gezien de lockers achter hem) in het leger en daar is ie voorzichtig. Maar zijn vriendje zit er ook, en daarom heeft ie als stiekeme boodschap "Ik hou van je poepeleploepje" in het chinees d'rop staan. Iedere keer als Poepeleploepje dan hem zonder shirt ziet (daarom loopt ie 24-7 met een ontknoopt shirt) dan giechelt ie verlegen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:11:27 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198156
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
maar welterusten dan he slaap lekker......
TRUSTE
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25198180
En Tech
Hartelijk gefeliciteerd!!!
Nothing is what it seems
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:16:53 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198244
Ow, Creno!
Ik weet ineens de naam weer: Joseph Sayers
En tis idd een A&F model
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25198268
Poepeleploepje. .
pi_25198282
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk overigens nooit Sex & The City.
Werd vandaag gedwongen tot de eerste 2 afleveringen van seizoen 6.
Maar vond het wel ok.

[afbeelding]

Victor Webster kwam nog ff langs (en kwma nog ff bij Samantha).
Maar weet je wat het is......... ik kan die vreselijk nette propere perky o zo happy happy DOOS van een carrie niet UITSTAAN en da's best lastig als de serie daar om draait Die andere 3, ok, maar die Carrie?!
Ik vind Charlotte juist vreselijk irritant. .
Carrie .
En Viktor natuurlijk. !
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25198285
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Ryan_R het volgende:
En Tech
Hartelijk gefeliciteerd!!!
Owja.. Nou Tech gefeliciteerd
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:20:38 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198318
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik vind Charlotte juist vreselijk irritant. .
Carrie .
En Viktor natuurlijk. !
Ik vind charlotte dan weer net ZO overdreven zoeten happy dat het meer een karikatuur is. Dat kan ik dna wel weer verdragen. Carrie vind ik gewoon ene domme blije huppelkut die alleen humoristisch is als ze op d'r smoel gaat. Vresleijk wijf
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:21:26 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198334
Gefeliciteerd Tech!
(is ie jarig? )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25198442
Ja feli Tech.
Met euhm..dinges natuurlijk.
.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:27:30 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25198466
Mensen (en als je je niet aangesproken voelt, dan toch)... ik ga SLAPEN!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25198481
Goedennacht, welterusten en tot ergens...
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:28:40 #184
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25198488
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Ryan_R het volgende:
En Tech
Hartelijk gefeliciteerd!!!
Dank je wel!
En de anderen ook...
Tja, 30 jaar alweer... Pff.
pi_25198519
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef tech het volgende:

[..]

Dank je wel!
En de anderen ook...
Tja, 30 jaar alweer... Pff.
30?! .
Das haske oud!!

.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:30:31 #186
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25198521
Dan moet ik maar gaan slapen, denk ik... Dat doen oude mensen toch?
Welterusten, dus!
pi_25198903
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:30 schreef tech het volgende:
Dan moet ik maar gaan slapen, denk ik... Dat doen oude mensen toch?
Welterusten, dus!
Trusten Tech
Nothing is what it seems
pi_25199104
Zou dit nog wat mensen wakker schudden?


[ Bericht 25% gewijzigd door Ryan_R op 22-02-2005 11:09:35 ]
Nothing is what it seems
  dinsdag 22 februari 2005 @ 03:15:00 #189
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_25200319
Ik krijg mijn cockring niet af
Asjemenou
pi_25200689
*flippo*
  dinsdag 22 februari 2005 @ 07:33:14 #191
16874 creno
born this way
pi_25200703
goedemorgen
@ angel, tnx voor het speuren naar de naam, maar wel jammer dat het bradley niet is...
@ tech, gefeliciteerd !
@ tichelaar: das vervelend
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  dinsdag 22 februari 2005 @ 08:12:09 #192
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25200825
Goedemorgen allemaal!
Bedankt voor jullie felicitaties!
pi_25201294
Goedemorgen!!

Gefeliciteerd man Tech!

En hoooiiii deze dinsdag!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:07:19 #194
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25201776
net als 3 minuten geleden: gefeliciteerd tech..
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:26:02 #195
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_25201965
Goeiemorgen Allen ten zame.

Gefeliciteerd Tech waar blijft de taart

Ik heb een nieuwe telefoon...alweer lol Een Nokia 6230 dit keer, mag ik testen voor m'n werk....leukste feature tot nu toe...het eeft een ingebouwde radio...dus nu heb ik voor het eerst in mijn leven een wekkerradio.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_25202529
Goeie morgen allemaal

@Tech Zijn je nieuwe spullen al binnen?
Nothing is what it seems
pi_25202580
Gefelicteerd Tech
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25202611
Tech is even oud als Drew Barrymore, die is ook 30 geworden vandaag
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:19:42 #199
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25202635
MOgguh! Feli tech Drew is leuk in donnie darko

[ Bericht 39% gewijzigd door Blubberzwijn op 22-02-2005 11:34:40 ]
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:25:38 #200
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25202721
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:11 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie morgen allemaal

@Tech Zijn je nieuwe spullen al binnen?
Yep. Die zijn binnen Kewl!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')