Ik vind Charlotte juist vreselijk irritant.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk overigens nooit Sex & The City.
Werd vandaag gedwongen tot de eerste 2 afleveringen van seizoen 6.
Maar vond het wel ok.
[afbeelding]
Victor Webster kwam nog ff langs (en kwma nog ff bij Samantha).
Maar weet je wat het is......... ik kan die vreselijk nette propere perky o zo happy happy DOOS van een carrie niet UITSTAANen da's best lastig als de serie daar om draait
Die andere 3, ok, maar die Carrie?!
Ik vind charlotte dan weer net ZO overdreven zoeten happy dat het meer een karikatuur is. Dat kan ik dna wel weer verdragen. Carrie vind ik gewoon ene domme blije huppelkut die alleen humoristisch is als ze op d'r smoel gaat. Vresleijk wijfquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind Charlotte juist vreselijk irritant..
Carrie.
En Viktor natuurlijk.!
30?!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef tech het volgende:
[..]
Dank je wel!
En de anderen ook...
Tja, 30 jaar alweer... Pff.
Trusten Techquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:30 schreef tech het volgende:
Dan moet ik maar gaan slapen, denk ik... Dat doen oude mensen toch?
Welterusten, dus!
Yep. Die zijn binnenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:11 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie morgen allemaal![]()
@Tech Zijn je nieuwe spullen al binnen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |