*Smith Jerrod*quote:Op maandag 21 februari 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey die heb ik vandaag nog bewonderd in z'n blote kont
Seizoen 6 op dvd
Ik wilde eerst de boxset maar aangezien ik op dat moment al seizoen 1, 3,4 en 5 had leek me dat een beetje zinloos. En vorige week op de Makro eindelijk seizoen 6 gekocht.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Is die eindelijk weer verkrijgbaar dan?
Of was je't gewoon beu en heb je alles los gekocht?
YES SIRquote:Op maandag 21 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Als we dan toch smakelijke hapjes gaan posten.
Laatst kwam ik me d'r toch een tegen!
(op internet dan he, niet IRL)
[afbeelding]
Die mag wel langskomen hoor. Lekkkerrr!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Treasure trail.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
O ok, ik dacht al dat ik iets gemist hadquote:Op maandag 21 februari 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de boxset maar aangezien ik op dat moment al seizoen 1, 3,4 en 5 had leek me dat een beetje zinloos. En vorige week op de Makro eindelijk seizoen 6 gekocht..
quote:
NEEquote:Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef Ryan_R het volgende:
Zeg Ang3l
Heb je bij 'fokkers gewaagd' ofzo, niet iets te posten?![]()
Vaag. Die is hier dus juist nog gewoon te koop. Was een tijdje uitverkocht, dat wel. Maar de box is nergens meer te krijgen in Veldhoven en Eindhoven. Niet bij van leest, de bijenkorf, de V&D, de free record shop etc etc . Nergensquote:Op maandag 21 februari 2005 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij zag ik de box nog niet zo lang geleden nog bij de Bijenkorf. Seizoen 6 is hier juist bijna niet te krijgen sinds kerst..
Misschien staat er wel gewoon "Maïsbrood kopen!" in spiegelbeeld, geschreven met afwasbare stift. Zodat als-ie 's morgens in de spiegel kijkt, hij denkt "Oh ja, dat is waar ook." Want het lijkt me nogal een verstrooide jongen, hij is ook vergeten zijn hemd fatsoenlijk dicht te knopen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]en dat chinees is vast een aanwijzing voor de schat
Dan helpt het altijd wel dat samantha de ene lekkere vent na de andere uit de kleren werkt.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk overigens nooit Sex & The City.
Werd vandaag gedwongen tot de eerste 2 afleveringen van seizoen 6.
Maar vond het wel ok.
[afbeelding]
Victor Webster kwam nog ff langs (en kwma nog ff bij Samantha).
Maar weet je wat het is......... ik kan die vreselijk nette propere perky o zo happy happy DOOS van een carrie niet UITSTAANen da's best lastig als de serie daar om draait
Die andere 3, ok, maar die Carrie?!
Ik denk dat het ene soort stiekeme boodschap is aan z'n liefje. Want hij zit (gezien de lockers achter hem) in het leger en daar is ie voorzichtig. Maar zijn vriendje zit er ook, en daarom heeft ie als stiekeme boodschap "Ik hou van je poepeleploepje" in het chinees d'rop staan. Iedere keer als Poepeleploepje dan hem zonder shirt ziet (daarom loopt ie 24-7 met een ontknoopt shirt) dan giechelt ie verlegenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien staat er wel gewoon "Maïsbrood kopen!" in spiegelbeeld, geschreven met afwasbare stift. Zodat als-ie 's morgens in de spiegel kijkt, hij denkt "Oh ja, dat is waar ook." Want het lijkt me nogal een verstrooide jongen, hij is ook vergeten zijn hemd fatsoenlijk dicht te knopen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
maar welterusten dan he slaap lekker......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |