abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:37:27 #226
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25204782
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Jerruh het volgende:

[..]

jah!!!

vanavond tapas eten met maria en mark! !
en nu bezig met verslagen maken!
hoe ist met barbeebs!?
tapas... beter!
say hi from me!

mij gaat ie wel relaxed
gisteren na school ff filmpje gedaan, en daarna gaan eten bij news cafe
toen naar huis en nog ff gestudeerd,
vanmorgen ook weer, nu ff beetje relaxen, straks ff naar mn stage toe, en dan weer verder voorbereiden voor school (ben vrijdag chefkok in de keuken, vandaar)
pi_25204876
hi hi hi
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:47:47 #228
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25204884
jouw leven klinkt als een real-life soap... zo eentje die ze op Yorin of Net 5 uitzenden...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:54:12 #229
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25204950
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:

[..]

tapas... beter!
say hi from me!

mij gaat ie wel relaxed
gisteren na school ff filmpje gedaan, en daarna gaan eten bij news cafe
toen naar huis en nog ff gestudeerd,
vanmorgen ook weer, nu ff beetje relaxen, straks ff naar mn stage toe, en dan weer verder voorbereiden voor school (ben vrijdag chefkok in de keuken, vandaar)
leuk te horen!!! en ik zal de groeten doen!
Ik ben nu bezig met een eindverslag, vrijdga gaan we op excursie naar amsterdam! .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:00:31 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25205022
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

pfft de jeugd van tegenwoordig ook altijd. Ik zou blij zijn als ik een hele dag mocht werken, maar de laatste tijd ben ik binnen no-time alweer klaar.
Is ook. Wacht maar tot je van 8 tot 6/half 7 werkt en af en toe werk mee naar huis moet nemen. Dan piep je tegen 't eind van de dag ook wel anders
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:04:45 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25205065
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:

[..]

je bent alweer druk aan het aftellen?

Nog 2 nachtjes slapen en dan is Pup naar Las Vegas....
Of bedoelde je dta niet?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:06:11 #232
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205083
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
hi hi hi
wel verrast zijn straks he
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:11:32 #233
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205123
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
jouw leven klinkt als een real-life soap... zo eentje die ze op Yorin of Net 5 uitzenden...
nou dat zal ook geen kijkcijfers trekken
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:11:45 #234
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205125
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

leuk te horen!!! en ik zal de groeten doen!
Ik ben nu bezig met een eindverslag, vrijdga gaan we op excursie naar amsterdam! .
oeh, wat ga je allemaal bekijken ????
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:12:57 #235
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25205133
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]


Nog 2 nachtjes slapen en dan is Pup naar Las Vegas....
Of bedoelde je dta niet?
eigenlijk niet....
maar da's wel balen!


oeh Oprah gaat over EHBO
met stoute (oeh ja ik zei het zelf) kindertjeskamertjes en stoudte (daar ging ik weer) kindertjesmatten
pi_25205154
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:

[..]

wel verrast zijn straks he
Groetjes
Van Bart
Wat leuk
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25205225
Jaaaa, mijn Dark Angel boxen zijn binnen!
Kan ik zwijmelen bij Jensen Ackles



Ik wist helemaal niet dat ie ook in Smallville speelde
pi_25205232
Gefeliciteerd Tech!!!.

Ow Bart, als je nog een stageplek zoekt het volgende schooljaar. De Leckernij zoekt dan weer mensen
pi_25205249
Hmz, nou ik die foto hier heb gezet, vind ik dat er wel leukere te vinden zijn. Maar even googlen doet wonderen voor de geinteresseerden
pi_25205263
O ja, Tech: Gefeliciteerd!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 17:35:30 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25205459
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:12 schreef Cybart het volgende:

[..]

eigenlijk niet....
maar da's wel balen!


oeh Oprah gaat over EHBO
met stoute (oeh ja ik zei het zelf) kindertjeskamertjes en stoudte (daar ging ik weer) kindertjesmatten
Neh, niet balen. relaxt weekendje alleen en zaterdag A'dam

Maarreh... bart ... *voelt voorhoofd* Stout?!
What's happening to you! My gaaaawd1
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25205556
Ga ik speciaal naar U. toe om wat boeken te vinden voor mijn eindscriptie, hebben ze bijna niks. En wat ze wel hadden, was allemaal uitgeleend en aangevraagd tot eind maart ofzo. Lekker hoor
Nothing is what it seems
pi_25205905
quote:
Items besteld door DENNIS MOORE:

AIR - MOON SAFARI (CD)
COLDPLAY - PARACHUTES (CD)
DAVIS, MILES - KIND OF BLUE (CD)
DIRE STRAITS - MAKING MOVIES (CD)
FATBOY SLIM - HALFWAY BETWEEN THE ... (CD)
FATBOY SLIM - YOU'VE COME A LONG WAY, BABY (CD)
OST - FABULEUX DESTIN D'AMELIE POULAIN (CD)
PORTISHEAD - PORTISHEAD (CD)
PORTISHEAD - DUMMY (CD)

Wijze van betalen: Automatische Incasso via Giro

Bij problemen, neem contact op met: Plato On-Line
Klikken is véél te makkelijk... .
pi_25205961
Hmz, tis nu echt een F5-loterij....hoe vaak moet je op F5 drukken voor je een nieuwe pagina hebt en geen foutmelding dat MySQL het maximale connecties heeft bereikt
pi_25206006
Volgens mij is het probleem nu wel weer opgelost, voorlopig tenminste
Nothing is what it seems
pi_25206029
Optimist. .
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:45:20 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25206071
En we zijn er weer
Vraag niet hoe, niet hoe lang en niet waarom in godesnaam nog op dit teringtrage baggerfoum
maar, we ZIJN er!

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25206122
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Optimist. .
Ja, het is zwaar werk, maar iemand moet het doen
Nothing is what it seems
pi_25206127
Lag Fok! eruit dan? .
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:53:11 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25206180
Doe nou niet ff alsof je een leven hebt he
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')