tapas... beter!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!
vanavond tapas eten met maria en mark!!
en nu bezig met verslagen maken!
hoe ist met barbeebs!?
leuk te horen!!! en ik zal de groeten doen!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
tapas... beter!
say hi from me!
mij gaat ie wel relaxed
gisteren na school ff filmpje gedaan, en daarna gaan eten bij news cafe
toen naar huis en nog ff gestudeerd,
vanmorgen ook weer, nu ff beetje relaxen, straks ff naar mn stage toe, en dan weer verder voorbereiden voor school (ben vrijdag chefkok in de keuken, vandaar)
Is ook. Wacht maar tot je van 8 tot 6/half 7 werkt en af en toe werk mee naar huis moet nemen. Dan piep je tegen 't eind van de dag ook wel andersquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pfft de jeugd van tegenwoordig ook altijd. Ik zou blij zijn als ik een hele dag mocht werken, maar de laatste tijd ben ik binnen no-time alweer klaar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent alweer druk aan het aftellen?
nou dat zal ook geen kijkcijfers trekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
jouw leven klinkt als een real-life soap... zo eentje die ze op Yorin of Net 5 uitzenden...
oeh, wat ga je allemaal bekijken ????quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
leuk te horen!!! en ik zal de groeten doen!
Ik ben nu bezig met een eindverslag, vrijdga gaan we op excursie naar amsterdam!.
eigenlijk niet....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 2 nachtjes slapen en dan is Pup naar Las Vegas....
Of bedoelde je dta niet?
Neh, niet balen. relaxt weekendje alleen en zaterdag A'damquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
eigenlijk niet....
maar da's wel balen!
oeh Oprah gaat over EHBO![]()
met stoute (oeh ja ik zei het zelf) kindertjeskamertjes en stoudte (daar ging ik weer) kindertjesmatten
Klikken is véél te makkelijk...quote:Items besteld door DENNIS MOORE:
AIR - MOON SAFARI (CD)
COLDPLAY - PARACHUTES (CD)
DAVIS, MILES - KIND OF BLUE (CD)
DIRE STRAITS - MAKING MOVIES (CD)
FATBOY SLIM - HALFWAY BETWEEN THE ... (CD)
FATBOY SLIM - YOU'VE COME A LONG WAY, BABY (CD)
OST - FABULEUX DESTIN D'AMELIE POULAIN (CD)
PORTISHEAD - PORTISHEAD (CD)
PORTISHEAD - DUMMY (CD)
Wijze van betalen: Automatische Incasso via Giro
Bij problemen, neem contact op met: Plato On-Line
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |