Klopt jaquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Tech is even oud als Drew Barrymore, die is ook 30 geworden vandaag
[afbeelding]
Siebertquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]Shapeshifters
nog steeds baal dat mn vrienden niet meewilden naar 1 van de enige twee gigs die ze in NL deden...![]()
2 uk producers en een (van oorsprong gospel) zangeresquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
gsko
[..]
Siebert
Siebke
wtf zijn Shapeshifters?
You learn something new every day.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:18 schreef Cybart het volgende:
scoorden in europa een megazomerhit met Lola's Theme, en nu is hun nieuwe plaat uit (back to basics) en die is ook alweer
ik zou andere vrienden nemenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]Shapeshifters
nog steeds baal dat mn vrienden niet meewilden naar 1 van de enige twee gigs die ze in NL deden...![]()
I think you mean Lutricia McNealquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
You learn something new every day.
Lola's Theme komt me alleen bekend voor als titel, maar inhoudelijk zou ik niet weten hoe of wat waarom en met wie...
ken je trouwens die ene zangeres, een negerin, met een gigantische spleet tussen d'er voortanden?
Net zo groot?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
I think you mean Lutricia McNeal
zangeres van shapeshifters heeft dat trouwens ook
I spy with my little eye, a nasty little Freudian Slipquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal het proberen...
neuk toch maar niet
ik denk dat het wel aardig in de richting komt...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Net zo groot?
Want die ene is op zich niet knap, maar ze heeft wel uitstraling, dat heeft ze helemaal te danken aan die spleet.
pfft de jeugd van tegenwoordig ook altijd. Ik zou blij zijn als ik een hele dag mocht werken, maar de laatste tijd ben ik binnen no-time alweer klaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent alweer druk aan het aftellen?
jah!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |