Kan dat? Moet vast een nieuwe lubbers feature zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik neuk het..
maar je hebt gelijk.
*msn knijpt*quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kan dat? Moet vast een nieuwe lubbers feature zijn
Dus 't is JOUW schuld dat msn zoveel fliptquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus als msn weer es flipt, weet je meteen waarom!
Dan is er kortsluiting, omdat jij.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus als msn weer es flipt, weet je meteen waarom!
Dan doe je het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef creno het volgende:
damn...de kapster kon geen tribals inscheren
Zullen wij het proberen? Jij houdt vast, ik scheerquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon zelf..
want?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het lijkt me momenteel heerlijk om een paar jaar geheugenverlies te hebben.
ja, die kinderjaren doen mijn persoon niet echt goed recht toequote:Op woensdag 23 februari 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het lijkt me momenteel heerlijk om een paar jaar geheugenverlies te hebben.
Dat ik minimaal de laatste 5 jaar wil vergeten.quote:
Gewoon niet aan terug denken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ik minimaal de laatste 5 jaar wil vergeten.
Een stuk van je eigen leven willen vergeten? Lijkt me niks. Elke belevenis maakt je wie je bentquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ik minimaal de laatste 5 jaar wil vergeten.
Da's standaar dop fok toch? De rest gaat via msn of mobielquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, kijk, als je dan aandacht vraagt door persoonlijke dingen op fok te gooien, dan moet je m.i. ook all the way gaan, en niet om interessant te doen in 't vage blijven..
Wat harder klinkt dan ik 't bedoel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |