ik ben wel benieuwd naar deze titel. Deze is op komen dagen in de dvdsoon top 100. Aanrader?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En deze natuurlijk ook, o'ja deze is natuurlijk ook![]()
ja die heb ik gezien. op het grote scherm zelfs. Ouwe Ghibli film maar wel eentje die ik in de top 3 zou zetten van Ghibli.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar deze titel. Deze is op komen dagen in de dvdsoon top 100. Aanrader?
En vergeet deze niet!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En deze natuurlijk ook, o'ja deze is natuurlijk ook![]()
Laten we het simpel houden en kijk deze allemaal.quote:
Goh, wist niet eens dat het boek verfilmd was en dan nog door Kurosawa ook!quote:
Iddquote:Op zondag 6 maart 2005 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Laten we het simpel houden en kijk deze allemaal.
en wat vond je ervan ?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb gister The Mummy gezien
On Your Mark is een muziek/videoclip, maar wel ook echtquote:Op zondag 6 maart 2005 15:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd
Stond er zelfs eentje tussen die ik nog niet kende: On Your Mark, maar goed, das ook een short.
Nu natuurlijk wel even kijken
moet trouwens alleen nog the Cat Returns en the Castle of Cagliostro zien om ze allemaal gezien te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |