Laten we het simpel houden en kijk deze allemaal.quote:
Goh, wist niet eens dat het boek verfilmd was en dan nog door Kurosawa ook!quote:
Iddquote:Op zondag 6 maart 2005 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Laten we het simpel houden en kijk deze allemaal.
en wat vond je ervan ?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb gister The Mummy gezien
On Your Mark is een muziek/videoclip, maar wel ook echtquote:Op zondag 6 maart 2005 15:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd
Stond er zelfs eentje tussen die ik nog niet kende: On Your Mark, maar goed, das ook een short.
Nu natuurlijk wel even kijken
moet trouwens alleen nog the Cat Returns en the Castle of Cagliostro zien om ze allemaal gezien te hebben![]()
idd een superfilmquote:Op maandag 7 maart 2005 23:43 schreef Hare het volgende:
Raging Bull
Laten we meteen maar bij het meest indrukwekkende aspect van de film beginnen: Robert deNiro, wat een tour-de-force van hem. Hij wordt gewoon volledig laMotta, echt zeer indrukwekkend om te zien. Daarnaast is het ook een kunstwerk van Scorsese. Met natuurlijk vooral de boksscenes die zo ontzettend goed zijn gechoreagrafeerd. Ook veel verschillende technieken worden gebruikt en het werkt allemaal. Zeer sterk. Editing mag natuurlijk ook niet worden vergeten.
En dan zijn we nog niet eens aanbeland bij het belangrijkste van een film: het verhaal. En ook daar kan ik gewoon niks negatiefs over zeggen. We krijgen zeer duidelijk te zien wie de persoon achter de bokser was. En dat ie eigenlijk alleen fysiek en in de ring zeer sterk was, daarnaast had ie gewoon geen controle over z'n leven. Dat duale wordt zeer goed duidelijk gemaakt.
Prachtfilm
Deze film heb ik ook gezien. goeie film (*traantje laat..)quote:Op maandag 7 maart 2005 23:47 schreef Durbin het volgende:
In America
Een Ierse familie emigreert naar Manhattan in een poging een nieuw bestaan op te bouwen. Helaas gaat niet alles even voorspoedig; het gehuurde appartement blijkt in een vervallen kwaliteit te verkeren en staat in een erg slechte buurt. De vader heeft alle moeite om een rol als acteur te vinden, waardoor het financiëel erg slecht gaat. Daarnaast kampt de gehele familie nog met de verwerking van het verlies van hun 5-jarig zoontje/broertje. Onverwacht raakt de moeder in verwachting.. en leren ze de vreemde buurman Mateo beter kennen, welke een bijzondere man blijkt te zijn. Het is opmerkelijk hoezeer deze film zowel een naargeestig als een vrolijk gevoel meegeeft. Aan de ene kant leef je mee met sommige situaties en het proberen te verwerken van hun verlies, maar aan de andere kant is het mooi om te zien hoe ze er het beste van proberen te maken en vooral hoe de beide meisjes zich speels proberen te vermaken. De gehele cast zet mooie rollen neer, maar de beide dochters stelen toch eigenlijk wel de show. Mooi stukje werk.![]()
Ik denk elke keer dat dit Timo20 reviews zijn door dat usericoon dat wel erg veel op het oude plaatje van Timo lijkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:18 schreef danni het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |