Hmm ben ik nou de enige otaku die die film hopeloos overated vind? Okay er zitten mooie stukken in vooral het eindquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:07 schreef Hare het volgende:
Akira
OMG!!!
Wat een film. Echt helemaal geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar toch...
Ja ik geef toe ik heb ook de Special Edition omdat het een classic is maar toch... De anime de anime zoals zovelen hem noemen is ie absoluut niet. Grave Of The Fireflies, Macross of Wings Of Honeamise vind ik boeiender.
maar goed ff denken wat zag ik vandeweek:
All About Lily Chou-Chouietwat verwarrend gezien de tijdsprongen maar erg goed. En grimmig... En goed beeld van hoe wreed het japanse schoolleven er aan toe kan gaan.
Predator
Ach ja iedereen ken hem natuurlijk. Classic scifi aktie film met Ahnuld.
Crying Freeman
Ook al vaak gezien. Aktiefilm maar dan anders. Gebaseerd op een Manga en verfilmd door als ik het goed heb een Fransman. Je hebt dus niet de doorsnee aktie crap ala hollywood maar aktie vermengd met de bekende Franse dramatiek. Een hoop langzame scenes en hypnotiserende kleurrijke beelden. En een scheutje romance.
The Omega Man
Charlton Heston![]()
Scifi cult klassiekertje. Beetje traag maar terrecht een cult status. Heston overact zoals je van hem gewend bent de film is heerlijk retro 70's. Alle zwarte acteurs en actrices hebben een Afro, etc. Nog geen politiek correcte zooi zoals tegenwoordig. Kids worden gewoon dood gemaakt en de Bijbel word lekker bekritiseerd. (of eigenlijk gelovigen die de bijbel mis interpreteren. tis maar hoe je het bekijkt)
A Tale Of Two Sisters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang niet gezien en weet nu weer waarom ik hem zo griezelig vond. Denk Ring/Ju-on met een flinke scheut David Lynch in het Koreaans. Sfeer is heerlijk beklemmend, beelden zijn erg mooi gekozen en het verhaal zet je continue op het verkeerde been.The Light Is Leaving Us All
Ja hij was echt moeilijk te volgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:39 schreef Hare het volgende:
Boksuneun naui geot (Sympathy for Mr. Vengeance
Wat keek ik er naar uit deze film te zien en wat heeft ie me teleurgesteld. Haalt geen seconde de klasse van oldboy. Komt er niet eens bij in de buurt.
Daarvoor vond ik deze film te veel hooi op z'n vork nemen. Er is veel te veel geknipt en scenes door elkaar gegooid dat het voor mij gewoon niet te volgen was, eigenlijk vooral dat het me niet meer kon boeien of ik het nog kon volgen. Ook de weinige tekst kom me deze keer niet bekoren.
Blijf natuurlijk wel benieuwd naar de volgende van Park
Dan moet je, uiteraard, zéker deze gaan kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:34 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
De laatste tijd nog een aantal films gezien:
Spirited Away (Sen To Chihiro No Kamikakushi) (2001).
De eerste Ghibli-film die heb gezien. Een prachtige en fantasierijke film. De film vond ik erg mooi en stijlvol geanimeerd. Ook de muziek vond ik één van de sterkste kanten van de film, welke goed ondersteunend werkt bij de diverse momenten. Hier wil ik zeker nog wel meer van zien.
En deze natuurlijk ook, o'ja deze is natuurlijk ookquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moet je, uiteraard, zéker deze gaan kijken.
ik ben wel benieuwd naar deze titel. Deze is op komen dagen in de dvdsoon top 100. Aanrader?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En deze natuurlijk ook, o'ja deze is natuurlijk ook![]()
ja die heb ik gezien. op het grote scherm zelfs. Ouwe Ghibli film maar wel eentje die ik in de top 3 zou zetten van Ghibli.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar deze titel. Deze is op komen dagen in de dvdsoon top 100. Aanrader?
En vergeet deze niet!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En deze natuurlijk ook, o'ja deze is natuurlijk ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |