abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:39:12 #226
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25375004
Boksuneun naui geot (Sympathy for Mr. Vengeance

Wat keek ik er naar uit deze film te zien en wat heeft ie me teleurgesteld. Haalt geen seconde de klasse van oldboy. Komt er niet eens bij in de buurt.
Daarvoor vond ik deze film te veel hooi op z'n vork nemen. Er is veel te veel geknipt en scenes door elkaar gegooid dat het voor mij gewoon niet te volgen was, eigenlijk vooral dat het me niet meer kon boeien of ik het nog kon volgen. Ook de weinige tekst kom me deze keer niet bekoren.
Blijf natuurlijk wel benieuwd naar de volgende van Park
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 03:51:08 #227
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_25376007
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:07 schreef Hare het volgende:
Akira

OMG!!!

Wat een film. Echt helemaal geweldig.
Hmm ben ik nou de enige otaku die die film hopeloos overated vind? Okay er zitten mooie stukken in vooral het eind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar toch...

Ja ik geef toe ik heb ook de Special Edition omdat het een classic is maar toch... De anime de anime zoals zovelen hem noemen is ie absoluut niet. Grave Of The Fireflies, Macross of Wings Of Honeamise vind ik boeiender.

maar goed ff denken wat zag ik vandeweek:

All About Lily Chou-Chou

ietwat verwarrend gezien de tijdsprongen maar erg goed. En grimmig... En goed beeld van hoe wreed het japanse schoolleven er aan toe kan gaan.

Predator

Ach ja iedereen ken hem natuurlijk. Classic scifi aktie film met Ahnuld.

Crying Freeman

Ook al vaak gezien. Aktiefilm maar dan anders. Gebaseerd op een Manga en verfilmd door als ik het goed heb een Fransman. Je hebt dus niet de doorsnee aktie crap ala hollywood maar aktie vermengd met de bekende Franse dramatiek. Een hoop langzame scenes en hypnotiserende kleurrijke beelden. En een scheutje romance.

The Omega Man

Charlton Heston
Scifi cult klassiekertje. Beetje traag maar terrecht een cult status. Heston overact zoals je van hem gewend bent de film is heerlijk retro 70's. Alle zwarte acteurs en actrices hebben een Afro, etc. Nog geen politiek correcte zooi zoals tegenwoordig. Kids worden gewoon dood gemaakt en de Bijbel word lekker bekritiseerd. (of eigenlijk gelovigen die de bijbel mis interpreteren. tis maar hoe je het bekijkt)

A Tale Of Two Sisters

Lang niet gezien en weet nu weer waarom ik hem zo griezelig vond. Denk Ring/Ju-on met een flinke scheut David Lynch in het Koreaans. Sfeer is heerlijk beklemmend, beelden zijn erg mooi gekozen en het verhaal zet je continue op het verkeerde been.
The Light Is Leaving Us All
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:02:24 #228
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_25376595
Chushingura - Hana no maki yuki no maki (The 47 Samurai) (Hiroshi Inagaki, 1962)
Goede samuraifilm van epische proporties. Het verhaal is al vaak verfilmd en dit is samen met die van Kenji Mizoguchi één van de bekendste en naar verluid ook een van de beste. De meeste bekende acteurs uit die tijd zitten erin; Toshirô Mifune, Setsuko Hara, Takashi Shimura. De film is lang, maar weet constant te boeien. De climax waar heel lang naartoe gebouwd wordt is bevredigend. ****

Ocean's Twelve (Steven Soderbergh, 2004)
Met bijna alles wat de film probeert valt de film hard op z'n bek. Ik heb nergens moeten lachen, terwijl daar wel naar gevist wordt. De stijl die Soderbergh hanteert is erg nonchalant, maar niet op zo'n manier dat alles lekker luchtig wordt, maar dat het gaat irriteren. De plot is ook onnodig gecompliceerd gemaakt, maar het is wel prettig om eens geen vervelende uitleggerige dialogen te hebben. Uiteindelijk dus een mislukte film waar de makers waarschijnlijk meer plezier aan hebben beleeft tijdens het maken dan het publiek met het kijken. **

Le battement d'ailes du papillon (Laurent Firode, 2000)
In Hong Kong ligt deze film onder de titel Amelie 2 in de schappen. Apart voor een film die een jaar ouder is. Een goedkope marketingtruc, maar wel enigszins begrijpelijk, want er zijn zeker overeenkomsten. Audrey Tautou is natuurlijk het duidelijkst, maar ook in deze film speelt toeval/noodlot een grote rol. Deze film mist echter wel de visuele flair, gevat gevoel voor humor en boeiende verhaallijn van Amelie. Niet dat dit een saaie film is, verre van dat. Een leuk tussendoortje. ***
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:07:14 #229
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25376972
Constantine

ja wat moet ik zeggen een beetje matrix/stigmata cross-over, ik vondt hem erg tegenvallen....
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 5 maart 2005 @ 11:58:59 #230
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25378216
Gisteravond Team Amerika - World Police gezien, en wat heb ik gelachen. Met name in het eerste half uur heb ik echt dubbel gelegen om de flauwe grappen. Daarna wordt het iets minder, maar genoeg voor een constante grijns.

Als je fan bent van droge humor moet je deze zeker zien
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25378700
De laatste tijd nog een aantal films gezien:

Spirited Away (Sen To Chihiro No Kamikakushi) (2001).

De eerste Ghibli-film die heb gezien. Een prachtige en fantasierijke film. De film vond ik erg mooi en stijlvol geanimeerd. Ook de muziek vond ik één van de sterkste kanten van de film, welke goed ondersteunend werkt bij de diverse momenten. Hier wil ik zeker nog wel meer van zien.

Videodrome (1983).

Een film waarin thema’s als obsessies met media op treffende wijze worden uitgewerkt. Het verhaal met zijn bizarre twisten vond ik een van de meest indrukwekkende aspecten. Verder is James Woods is fantastisch in zijn rol als Max Renn.

Der Untergang (2004).

Aardige film met een aantal sterke momenten. Bruno Ganz vond ik in ieder geval erg overtuigend in zijn rol als Hitler en enkele scènes zijn mij zeker bijgebleven.

The Last Emperor (1987).

Mooi uitgevoerde en schitterend vormgegeven film over de laatste keizer van China. De beelden zijn stijlvol en komen authentiek over. Wat wel nogal opviel was, dat de jonge spelers opvallend goed Engels spraken, iets wat ik in deze film een beetje vreemd vond overkomen. Verder pakte het werken met flashbacks goed uit en is de muziek één van de hoogtepunten van de film; zeer sterk en sfeervol.

2001: A Space Odyssey (1968).

Een van de klassiekers en ik kan zien waarom. Het lange intro met de apen is echt fantastisch, and de lange shots die verderop in de film zitten vond ik erg goed. De manier waarop de shots werden gefilmd sprak mij zeer aan, met een opvallende stijl. Weliswaar vond ik hem net iets minder briljant dan Tarkovsky’s Solaris, maar verder wel een hele goede film die je bezig zal houden.

Sideways (2004).

Een van de recente films waar ik hoge verwachtingen van had, en hij weet ze allemaal waar te maken. De cast en karakters in de film vond ik top. De chemie tussen Miles en Jack levert veel leuke momenten op, maar ook de bijrollen van de vrouwelijke spelers mogen niet onvermeld blijven. Verder ook een goed uitgewerkt plot. Werkelijk een geweldige film.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Joshua_Tree op 05-03-2005 18:56:38 ]
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:41:04 #232
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25381068
Geunyeoreul midji maseyo (Don't Believe Her ) (2004)
Weer een erg leuke romantische komedie uit Korea.
cijfer: 7

Wong gok hak yau (One Nite in Mongkok) (2004)
Middelmatig actie-thriller-drama.
cijfer: 6
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:43:38 #233
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_25385796
The SpongeBob SquarePants Movie

Met veel plezier gekeken. Het blijft geweldige en absurde humor. Net zoals Ren & Stimpy is dit gewoon voor volwassen én kinderen leuk om te zien. Ik heb me echt geen seconde verveelt. Ook leuk hoe ze real life en tekenfilm met elkaar gemixt hebben. Het blijft wat simpel wat betreft animaties/tekenstijl, dus een mijlpaal in de animatiegeschiedenis is het niet. Maar het is wel ontzettend leuk!
Cijfer : 8.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:50:47 #234
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_25385912
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 01:39 schreef Hare het volgende:
Boksuneun naui geot (Sympathy for Mr. Vengeance

Wat keek ik er naar uit deze film te zien en wat heeft ie me teleurgesteld. Haalt geen seconde de klasse van oldboy. Komt er niet eens bij in de buurt.
Daarvoor vond ik deze film te veel hooi op z'n vork nemen. Er is veel te veel geknipt en scenes door elkaar gegooid dat het voor mij gewoon niet te volgen was, eigenlijk vooral dat het me niet meer kon boeien of ik het nog kon volgen. Ook de weinige tekst kom me deze keer niet bekoren.
Blijf natuurlijk wel benieuwd naar de volgende van Park
Ja hij was echt moeilijk te volgen.
Lag het dus niet aan mij dit keer.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:45:57 #235
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25386800
How Green Was My Valley
De film die Citizen Kane en The Maltese Falcon versloeg bij de oscars. En ik kan begrijpen waarom, want het is gewoon een topfilm. De film gaat over een oudere man die terug denkt aan zijn jeugd in een vallei bij een mijnstadje. Sterk geacteerd, vooral door Walter Pidgeon als hippe pastoor en een jonge Roddy McDowall als de jongere versie van de verteller. Op sommige momenten slaat de typische Hollywoodmeligheid toe, maar het is hier niet storend. (Citizen Kane is en blijft indrukwekkender, maar deze fillm is ook erg OK)

Boxcar Bertha
De tweede film van Scorsese. De hoofdrollen zijn voor Barbara Hershey (als de dame uit de titel) en David Carradine als haar minnaar. Het verhaal is erg vergelijkbaar met Bonnie & Clyde en eigenlijk vind ik de film ongeveer van hetzelfde niveau. Dan moet ik ook wel vermelden dat ik B&C gewoon goed vind en niet het meesterwerk dat sommigen ervan maken. Maar 't gaat hier over Boxcar Bertha en deze vind ik al duidelijk beter dan het debuut van Scorsese. De 5.8 op IMDb vind ik dan ook wat aan de lage kant.

Samaria
Filmke van Ki-Duk Kim (van die film met al die seizoenen). En hij is net iets minder dan die film, al zijn beide films nauwelijks te vergelijken. Deze draait rond 2 schoolmeisjes die een centje bijverdienen in de prostitutie. Maar dan loopt er vanalles mis. Het is echter geen thriller, het gaat meer om een vader-dochter relatie. Topfilm met een paar erg memorabele scenes en met een nogal vaag einde (wat wel vaker voorkomt bij de films van Kim).

Hong gao liang
Ook wel Red Sorghum / De rode korenvelden. Het debuut van Yimou "Hero" Zhang met in de hoofdrol z'n toenmalige vriendin Gong Li (die in al z'n beginfilms meedeed). Gong (of Li) speelt een jonge vrouw die moet trouwen met de eigenaar van een wijngaard. Wanneer deze overlijdt, staat ze er alleen voor. Of misschien ook niet. Sterke film met een erg mooi kleurgebruik (typisch Zhang... of Yimou), degelijk acteerwerk en een bijzonder mooie slotscene.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:20:31 #236
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25387369
Gisteren:

C'era una volta il West (Once Upon A Time In The West)
Ik denk dat ik niet echt veel over deze film hoef te vertellen. In 1 woord: SUBLIEM. Alles is goed aan deze film: het acteerwerk, de regie, de o zo herkenbare western locaties, de montage en uiteraard de fantastische Ennio Morricone soundtrack. Het geheel is zo mooi en rustig gefilmd, en de manier van vertellen is ook rustig. Niets overhaast, er wordt de tijd genomen om alles te vertellen. Geweldig.
En dat is dus ook wat deze film is: geweldig, en hij komt dan ook zeker voor in t rijtje van beste films allertijden

IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 9,0/10

The Adventures Of Elmo In Grouchland
Elmo uit Sesamstraat raakt z`n favoriete blauwe dekentje kwijt. Hij komt terecht bij de evil Huxley terecht. Samen met z`n vriendjes uit Sesamstraat gaat ie op pad om z`n dekentje terug te krijgen
Zo kinderachtig als de titel en de figuren doen vermoeden is deze (korte) film niet. Hij is gewoon heel vermakelijk. Alle bekenden uit Sesamstraat komen voorbij en ik heb me er best mee vermaakt.
Gewoon een leuk filmpje voor vooral jong maar ook leuk voor oud

IMDB Cijfer: 5,3/10
Mijn Cijfer: 5,5/10
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:37:54 #237
67663 fractalis
we (all) search
pi_25388797
Collateral

Om meteen met de deur in huis te vallen, vond het een behoorlijk entertainende film maar helaas niet meer dan dat. Het high Definition camerawerk ziet er meer dan gelikt uit en de jazzy soundtrack klinkt meer dan prima. De dialogen in de taxi tussen overhippe huurmoordenaar Cruise (mijns inziens echt een verademing na zijn optreden als overacterende samurai!!) en chauffeur Foxx zijn prima te pruimen en de eenzame, afstandelijke sfeer verraadt de invloed van laten we zeggen een Taxi Driver. Het plot leek mij door zijn voor Hollywood-begrippen vrij minimalistische opzet aanvankelijk vrij interessant, maar al snel werd er helaas weer een vers blik toevallig- & ongeloofwaardigheden opengetrokken waardoor ik nadien toch helaas behoorlijk teleurgesteld was. Al met al prachtige beelden, een behoorlijk interessant uitgangspunt en enkele erg sterke scenes (moord in jazzclub, discoscene!!) maar ik denk toch echt dat er meer had ingezeten dan dit.... ***1/2
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 maart 2005 @ 23:48:54 #238
862 Arcee
Look closer
pi_25388974
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 12:34 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
De laatste tijd nog een aantal films gezien:

Spirited Away (Sen To Chihiro No Kamikakushi) (2001).

De eerste Ghibli-film die heb gezien. Een prachtige en fantasierijke film. De film vond ik erg mooi en stijlvol geanimeerd. Ook de muziek vond ik één van de sterkste kanten van de film, welke goed ondersteunend werkt bij de diverse momenten. Hier wil ik zeker nog wel meer van zien.
Dan moet je, uiteraard, zéker deze gaan kijken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:54:24 #239
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25389064
Unforgiven

Wordt nog wel eens geschaard onder de beste westerns aller tijden, maar voor mij is ie dat duidelijk niet. Het is wel een zeer degelijke film, waar eigenlijk niks op aan te merken is.
Maar als je wat verder gaat kijken voor mij wel. Ik vind de karakteropbouw nogal kort, de motieven niet duidelijk en het karakter van Schofield een beetje kort door de bocht. Verder werd er teveel nadruk op het verleden en de verandering van Will Munny gelegd.
Eén scene was trouwens wel van hoogstaand niveau. Zeer mooi gefilmd en spannend door weinig. De scene met English bob in de prison cell.
  zondag 6 maart 2005 @ 00:53:17 #240
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25389968
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dan moet je, uiteraard, zéker deze gaan kijken.
En deze natuurlijk ook, o'ja deze is natuurlijk ook
  zondag 6 maart 2005 @ 01:39:08 #241
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_25390588
En vandaag ook Anime gekeken:

Tenchi Forever(AKA Tenchi Muyo In Love 2)
http://www.imdb.com/title/tt0205451/

Het is niet heel erg nodig om de serie te kennen maar een beetje character info is handig.

Verder van alle Tenchi films mijn favoriet. Het duwd de slapstick comedy heel erg naar de achtergrond wat voor mij een groot pluspunt is.
Wat we overhouden is een mooie romantische drama met wat scifi en comedy elementen in het Tenchi Muyo universum. beetje een tearjerker maar in dit geval is het een compliment.
Een film die je simpathie voor de badguy/girl kan laten voelen zonder decadent te worden is een goeie in mijn optiek.
Mijn enige kritiek is dat hij voor mijn part veel langer had mogen duren.

Mooie anime. Erg mooie animatie en tekenstijl, emotioneel en boeiend verhaal.
Voor Tenchi Muyo fans misschien een afknapper omdat de film nogal serieus is in tegenstelling tot de TV series, OVAs en andere films maar ik vind hem erg goed.
IMDB: 7.2
Mijn cijfer: 7.9 (en alleen omdat ie niet langer is)

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeitgeist op 06-03-2005 01:51:23 ]
pi_25390620
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd naar deze titel. Deze is op komen dagen in de dvdsoon top 100. Aanrader?
  zondag 6 maart 2005 @ 01:57:29 #243
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_25390794
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:41 schreef sampoo het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd naar deze titel. Deze is op komen dagen in de dvdsoon top 100. Aanrader?
ja die heb ik gezien. op het grote scherm zelfs. Ouwe Ghibli film maar wel eentje die ik in de top 3 zou zetten van Ghibli.
Verhaal is niet zo ingewikkeld maar wel boeiend. Stel je voor dat het ecosysteem van een planeet is vernietigd. Weinig mensen geven meer om de natuur totdat de hoofdpersoon erachter komt dat ondergronds de planeet zichzelf aan het helen is.

Beetje zelfde thema als Mononoke Hime alleen dan wat meer scifi. en voor zijn tijd duidelijk baanbrekend.
  zondag 6 maart 2005 @ 02:23:15 #244
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_25391045
Garden State

Dit was geen film voor mij. Wat een saaie bende zeg.
Voortijdig afgehaakt.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  zondag 6 maart 2005 @ 02:50:39 #245
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_25391281
Ali: ik vind het altijd moelijk om historische films met wat pretenties en wat budget een onvoldoende te geven. Er hebben ontzettend veel mensen aan gewerkt, en alles ziet er meestal erg goed uit. Zo ook in Ali. Jammer genoeg is het uiterlijk het enige goede aan deze film. Smith is goed (hoewel hij het absoluut niet haalt bij Foxx - die hier helemaal niets te zoeken heeft - in Ray), het tijdsbeeld is okay, de regie en de montage zijn wel okay, maar dat was het dan ook wel. De film valt in het gebruikelijke biopic-patroon (rise, downfall, revanche), is veel te lang en af en toe walgelijk melodramatisch. Door de lengte en doordat ik Ali gewoon niet bijster interessant vond (neergezet) was dit af en toe ook behoorlijk saai. Het allerergste aan deze film was echter dat ik geen idee kreeg wat Ali nou voor iemand was. Het was een bokser, een moslim en hij rijmde rijmpjes, maar veel verder drong de film niet door in zijn persoon. Vond ik. Overslaan. 5,5.
De Up Serie (7 Up, 7 Plus Seven, 21 Up, 28 Up, 35 Up en 42 Up): ronduit briljante docu-reeks waarin Michael Apted, die normaal alleen bagger maakt, iedere zeven jaar een groep mensen opzoekt om te kijken hoe het met ze gaat en om te bestuderen hoe groot de invloed van het klassesysteem nog is in Engeland. Het is fascinerend om een zo gevarieerde groep mensen te zien opgroeien van zeven naar 42 en al hun beslissingen, drama's en geluk mee te maken. Dan is er ook nog de interessante wetenschappelijke actergrond, die voor een goede basis zorgt. Het enige minpuntje wat ik kon ontdekken was dat er redelijk veel herhaling in zit als je alle afleveringen in een korte tijdsspanne bekijkt, zoals ik heb gedaan. In iedere nieuwe aflevering zitten immers fragmenten uit de vorige films, en als je in 42 Up voor de zesde keer wéér dat ene fragment te zien krijgt uit 7 Up heb je het wel gezien. Dit is echter een noodzakelijk euvel voor een TV-serie met intervallen van 7 jaar, waarbij het geheugen van de kijkers steeds opgefrist moet worden. Desalniettemin is dit een enórme aanrader voor iedereen die geïnteresseerd is in documentaires, mensen en het leven. Het klinkt wat zwaar, maar dat is het absoluut niet, het is gewoon fantastisch intrigerend. Ik geef de serie als geheel een 9,5.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zondag 6 maart 2005 @ 10:35:59 #246
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25392936
Get Carter (1974)

Erg lekker filmpje. Gewoon goed vermakelijk. En dat Engelse taaltje blijft het goed doen bij mij
  zondag 6 maart 2005 @ 10:37:13 #247
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25392940
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

En vergeet deze niet!!!

zondag 6 maart 2005 @ 11:37:26 #248
19902 Hymn
CG Artist
pi_25393548
The Dust Factory
zucht, wat een mooie film
low budget filmpje maar dat zie je niet terug ( behalve bij 1 SFX ).
Verhaal is erg leuk en origineel en

is cute
pi_25394005
PARIAH:

Beschrijving:

'Pariah' is het verhaal over Steve (Damon Jones) en Sam, een multiradicaal echtpaar dat totaal overwacht door een groep Neo-Nazi Skin heads wordt aangevallen. Deze gewelddadige aanval heeft ingrijpende gevolgen voor hun leven. Hoewel Steve zichzelf hervindt, kan Sam haar verkrachting niet verwerken en pleegt zelfmoord. Ze laat Steve stuurloos achter. Zijn enige doel is wraak. Hij besluit als skinhead te infiltreren in de bende om zo deze mensen, voor wie het leven niet meer is dan haat en geweld, te leren kennen. Langzaam moet hij leren zoals hen te denken, te doen en desnoods zoals hen te worden. Met het uiteindelijke resultaat: 'Hij kan ze doden'!

PS American History X is beter
  zondag 6 maart 2005 @ 12:36:06 #250
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_25394377
Hakuchi (The Idiot) (Akira Kurosawa, 1951)
Mooi melodrama van Akira Kurosawa wat zich af en toe vertild, maar over het geheel erg genietbaar. Masayuki Mori is erg goed als het sympathieke hoofdpersonage, maar ook Setsuko Hara, Toshirô Mifune en Takashi Shimura zijn goed. Kurosawa weet alles ook mooi in beeld te brengen. ****
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')