Maar 5 uur is zoooooooo lang.quote:Op woensdag 23 februari 2005 03:14 schreef Sai het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen ingekort die ook wel ingekort mogen zijn, maar er zijn vooral veel erg mooie scènes uitgeknipt die gewoon zonde zijn om te missen. Het verhaal in de woestijn bijvoorbeeld, en de confrontatie van de twee broers met de priester. Gewoon de lange versie kijken dus, hoewel de korte ook de moeite waard is (maar Criterion is zo slim geweest om daar het audiocommentaar overheen te zetten, zodat ook de niet die-die-die-diehard fans nog een reden hebben te kortere versie eens te bekijken).
De 5 uur versie is opgedeeld in vier afleveringen. Ik heb hem ook in twee dagen gekeken. Dat mag.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar 5 uur is zoooooooo lang.
Doe ik toch gewoon lekker alsof ik de lange nooit heb gezien, weet ik niet eens wat ik mis
en cameo van Christina Ricciquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:18 schreef Timo20 het volgende:
Fear And Loathing In Las Vegas
leuke bijrolletjes van onder andere Cameron Diaz en Tobey Maguire.
Deze draaide gisteravond bij ons in de sneak en aldus zag ik hem voor een tweede keer. Alleen viel me op dat het publiek soms wel erg lauw reageerde. Echt gelachen werd er eigenlijk alleen bij de kots- en de sexscene, bij al het andere werd soms gegrinnikt, maar meer ook niet. Er waren nog wel een paar dingen die me nu wel opvielen en de eerste keer niet; zoals wanneer Sarah (?) aan Gary probeert duidelijk te maken waar zijn hart zit, maar niet bij zijn hart kan komen en kijkt alsof ze niet lijkt te snappen hoe dat kan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:11 schreef Gorro het volgende:
Team America: World Police (Trey Parker, 2004)
Leuke film van de makers van South Park die de wereldsituatie van dit moment flinkt op de hak neemt. De tweede helft vond ik leuker dan de eerste, die nog een beetje braafjes is en de grappen minder sterk zijn in mijn ogen. De liedjes zijn ook weer geinig. Het was ook opmerkelijk dat ze opname fouten expres in de film hebben laten zitten, zoals wanneer Gary op z'n motor tegen de camera rijdt. ***½
Goh!quote:The "panthers" that attack two of the team in Kim Jong-il's palace are really just domestic cats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik dat de volgende keer dan maar doen ja, ik heb hem in 1 ruk gekeken, dat was toch wel een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:46 schreef Sai het volgende:
[..]
De 5 uur versie is opgedeeld in vier afleveringen. Ik heb hem ook in twee dagen gekeken. Dat mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Morgan Freeman's rol is veel te klein en komt niet totaal niet uit de verf en van Hilary Swank en Clint Eastwood ben ik absoluut niet gecharmeerd dus dat komt mijn waardering ook niet ten goede.
The Forgotten ***
Misschien geen briljante film maar de film wist me anderhalf uur lang prima te vermaken. Het plot is ongeloofwaardig en ver gezocht maar de film bevat enkele fantastische schrikmomenten die ik lang niet meer gezien heb in een film. Julianne Moore is fantastisch als altijd en weet een middelmatige film als deze toch naar een hoger niveau te tillen. Een prima film om te huren.
The Woodsman *** 1/2
Drama met Kevin Bacon als pedofiel die na een lange gevangenisstraf zijn gewone leven weer probeert op te pakken. Goed geacteerde film die de juiste snaar weet te raken. De film weet de cliche's goed te omzeilen en komt geloofwaardig over. Een aanrader over een gewaagd onderwerp waar in Hollywood nauwelijks films over gemaakt worden. Overigens ook erg goed acteerwerk van met name Kevin Bacon maar wat rapster Eve in deze film te zoeken had is me een raadsel.
The Aviator ****1/2
Groots en meeslepend, precies het type film waar ik van hou. Goed acteerwerk, prachtige cinematografie en een boeiend onderwerp. Deze film mag wat mij betreft de grote winnaar worden bij de aankomende oscaruitreikingen. Leonardo diCaprio speelt erg goed maar ook Cate Blanchett valt op in haar rol als Katherine Hepburn.
2046 ***1/2
Een sequel op een andere Japanse film 'In the Mood For Love' Deze had ik niet gezien (2046 zat in de sneak) en daarom was de film behoorlijk moeilijk te volgen, dit kwam ook door de vele flashbacks. Maar ondanks dat ik niet veel van de film snapte bleef ik geboeid door de mooie beelden , prachtige muziek, en de manier waarop het thema liefde verbeeldt werd. Een aanrader maar het is slim om eerst in The Mood For Love te kijken!
[ Bericht 5% gewijzigd door Markie-Mark op 23-02-2005 22:55:31 ]Why are you wearing that stupid man suit?
Helemaal mee eens! Super goede film! Ik heb er om zitten huilen.. en dat doe ik niet snel om filmsquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:01 schreef Markie-Mark het volgende:
The Butterfly Effect ****
Een van de grootste verrassingen die ik de afgelopen tijd gezien heb. Goed verhaal, verschrikkelijk spannend en enkele behoorlijk heftige scenes. Topfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |