Hey die zijn handig man! Als je dan met droog weer (weinig grip..) gaat kneedownen en je gaat bijna onderuit, dan blijven die boutjes in het asfalt haken, waardoor je overeind blijft.. Een soort van anti-op-je-plaat-gaan-noppenquote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in slijtboutjes???
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Waarom heeft die gast nog een helm op?
Volgens mij doet het minder pijn als ie onderuit gaat zonder helm
Misschien wel een idee om ze flexibel te maken, van rubberquote:Op maandag 21
februari 2005 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom zijn die dingen zo lang ?![]()
is dat om te kunnen zeggen dat als ie de boutjes aan de grond rijd
zoooooooooow schuin ga ik![]()
![]()
en dan via een sensor een naverbrander in de uitlaat activeren en dat er dan Raketten uit komen,quote:Op maandag 21 februari 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
Dit ging ik net op mijn werk posten voordat het forum zijn zeldzame downtim's meemaakte.
[..]
Misschien wel een idee om ze flexibel te maken, van rubber
bijvoorbeeld, en dan een sensor erin die een signaal geeft als je de limiet
gaat bereiken.Projectje voor Lars.
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 19:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
1. Strap these balloons to the car exaust from your motorcycle ....
2. Drive as fast as you can where ever, when ever...
3. See everyone around you getting a hartattack...
4. Tell the cop you think they are real...![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
Speciaal voor Pepijnhttp://freeman.supermot.free.fr/Videos/chutesguidon2005.rar
En het is hier al zo stilquote:Banmeldtopic:
Youssef mag een weekje nadenken over zijn taalgebruik en respectloosheid naar anderen toe. Het is de laatste tijd weer erg treurig.
Waar de neuk gaat dit overquote:Op maandag 21 februari 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Rijtestje van 50 cc brommers.![]()
[afbeelding]
Maar het was n.a.v. deze dame.![]()
[afbeelding]
Want zo is het toch net een motor?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor wie toch nog even de test wil lezen.
Pagina 1+2
Pagina 2+3
Pagina 4
Maar ontopic, ik geloof dat ik binnenkort m'n eerste motorrijles ga ondergaan.quote:
Jij bekijkt vanuit een andere kant: Vrouwen kennen maar 1 taal, horizontaalquote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Maar ontopic, ik geloof dat ik binnenkort m'n eerste motorrijles ga ondergaan.![]()
quote:
Als het maar geen zwart/paarse isquote:
iddquote:Vrouwen horen achter het aanrecht
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef hicham het volgende:Youssef wil bij deze Ralf (RB) bedanken voor zijn mailtip
![]()
Een ZXR400 @ solomoto.nl![]()
Je moet je fantasie wat meer gebruiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bekijkt vanuit een andere kant: Vrouwen kennen maar 1 taal, horizontaal
Tja, het moest er maar eens van komen.quote:Goed dat je je eerste motorrijles gaat nemen![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
En het is hier al zo stilMaar dat komt ook omdat fok steeds down is denk ik
dan moeten we hem ook maar op motor-meet bannen anders is snapt ie het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fok is zo traag, dat is gewoon niet leuk meer..
Goedemorgen trouwens.![]()
En wat moet arme Youssef nu doen, op Motor-Forum was hij ook al gebanned.
Supermotard forum Nederland dan maar.![]()
Opeens weet je het ..![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:04 schreef Rausdauwer het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik had zondag heerlijk gereden, maar iets nog niet verteld.
Nu heb ik het maar in mijn ondertitel gezet.![]()
Wanneer hadden jullie je eerste keer?
Ik vond het wel een bijzonder moment.
Ik hoop dat ik het topic een beetje in de gaten kan houden met al die collega's hier.
En fok is inderdaad aardig traag, beetje vervelend.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan moeten we hem ook maar op motor-meet bannen anders is snapt ie het helemaal niet meer![]()
nu kan ie wel lekker aan zijn huiswerk verder werken en op motorjacht
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat je dat nog niet wilde vertellen ??????![]()
ja je had beter kunnen wachten totdat je leer aanhad met kneesliders,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Sorrymaar ik ben wel benieuwd over de andere verhalen over de eerste keer.
En ik moest het gewoon vertellen, anders komen de volgende meet vragen over die slijtplek op mijn motorbroek.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:34 schreef Rausdauwer het volgende:
En ik heb zin om met iedereen op Zolder te rijden.
Sorry, ben gewoon een beetje vrolijk vandaag.
Jij reed ook zo geweldig met die Z750, ik had eerst wat problemen met volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja je had beter kunnen wachten totdat je leer aanhad met kneesliders,![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb ineens de smaak te pakken he ? ik heb je zondag wat dingen geleerd en nu wil je gelijk cicuit op om het in praktijk te brengen ?
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:40 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Jij reed ook zo geweldig met die Z750, ik had eerst wat problemen met volgen.
Maar na een uurtje ging het rijden toch ineens erg lekker ..en toen deed ik mijn knie een klein beetje naar buiten in een bocht.![]()
Ik wist niet dat het zo makkelijk was.![]()
-edit-quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:Hieronder het verhaal over mijn eerste knee down:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:Hieronder het verhaal over mijn eerste knee down:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:Jij rijdt al 14 jaar motor en nog nooit geknee-downed terwijl Raus nu zeker al een krap half jaartje rijd en gelijk een KD plant?
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeleek mij in 1994 al met Mick Doohan, angstige klim op de motor rijstijl.
Niet spectaculair naar buiten hangen zoals Kevin Schwantz, Wayne Rainey.
Alleen kreeg Mick nog wel de knie aan de grond.(maar het zag er niet uit zoals die man op de motor zat
)
Maar een knee down is niet nodig om snel te gaan, klop jullie allemaal ik word straks flink geklopt op Zolder.![]()
quote:
omdat jij niet gevallen benquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:06 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Maar ik reed achter de Z750 dus dat was goed, en zondag ging het helemaal lekker toen had ik een wat beter gevoel met knee down. Maar ik heb toch de ondertitel aangepast.
![]()
Sorry beetje druk en eigenlijk moet ik niet posten met die muts hier aan het bureau die alles doorklikt aan anderen. Ze was trouwens wel jaloers over mijn verhaal van het rijden afgelopen weekend, snap je dat nou?
Hetzelfde verhaal over mijn eerste KD volgt hieronder:quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:Hieronder het verhaal over mijn eerste knee down:
Maar ik vertel gewoon een verhaal hoe het weekend was, en dan reageerd iemand er zo op.quote:
Ach er zijn zoveel van die trieste gefrustreerde figuren op de wereld,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:24 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Maar ik vertel gewoon een verhaal hoe het weekend was, en dan reageerd iemand er zo op.![]()
mijn knieen zijn ook nog asfalt maagd hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal over mijn eerste KD volgt hieronder:
![]()
Maak je niet zo druk, het is maar een forum hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga nu een hele serieuze post maken die NIET aan Mercy en Raus gericht is maar aan de rest van de mensen hier in dit topic. Ik wil even weten hoe jullie het gedrag van Mercy en Raus zien naar mij toe...
Tuurlijk, het is een forum, voor je PLEZIER ja... heb dus echt geen zin om als ik hier telkens kom zwart gemaakt te worden... jammer dat je niet ziet hoe stiekem het allemaal gebeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, het is maar een forum hoor.![]()
Verder zie ik het als: zij posten iets waar jij gelijk op reageerd en negatief veroordeelt. Niet anderom.![]()
die ziet er bekend uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
hey daar ben ik donderdagavond,zal hem eens bekijken,
Het is een andere.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die ziet er bekend uitzie mijn sig...ik zou er niet eens gaan kijken, youssef...wat een ellende heb ik daarmee gehad
![]()
mocht ie wel goed zijn, zou t wel grappig zijn; hicham op riet zijn oude motor en youssef op de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |