TS is gewoon aan het slaapwandelen joh, die typt hier maar watquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:14 schreef D-Devil het volgende:
Ding is gewoon fout geknepen, kan niet anders je koppelkromme is volgens mij helemaal naar de tering.
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
Je moet je rechtervoet wat optillen, anders dan in een auto zit daar juist de rem. Probeer het daarna nog eens.
Nou, dat is ook niet helemaal waar. Ga maar eens met een bepaald budget (zeg 20.000 euro) winkelen, ik durf te wedden dat je met dat geld een stuk meer accelleratie met een motor kan krijgen dan met een auto.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef hicham het volgende:
Je doet helemaal niets verkeerd, auto's zijjn gewoon sneller dan motoren
R1 kost maar 15.000 euro geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wauw, 16 seconden is bijna net zo traag als een Seat Marbella!
[..]
Nou, dat is ook niet helemaal waar. Ga maar eens met een bepaald budget (zeg 20.000 euro) winkelen, ik durf te wedden dat je met dat geld een stuk meer accelleratie met een motor kan krijgen dan met een auto.
Dat moet toch juist?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:30 schreef Maxxride62 het volgende:
Beste Rietvaerder
dit probleem komt mij duidelijk bekent in de oren
ik heb het zelf ook gehad..
maar na veel gekut en een koppelings plaat verder ben ik er achter gekomen
dat de motor nog in zn laatste versnelling stond :S
Hehehehehe.... een oud bakkie van 1000 euro is ook al sneller dan de meeste auto'squote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou, dat is ook niet helemaal waar. Ga maar eens met een bepaald budget (zeg 20.000 euro) winkelen, ik durf te wedden dat je met dat geld een stuk meer accelleratie met een motor kan krijgen dan met een auto.
durf jij zo hard?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ik ben pas gepakt met 124 waar 120 was toegestaan
Shit happensquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ga niet uit, ik moet sparen voor mijn aankomende gemotoriseerde voertuig(en)![]()
Goed, ik heb dan ook heel weinig verstand van motoren, afgeknepen of niet. Toch vond ik het al vreemd. Ik bedoel, als je met minder dan een kwart van het gewicht van de eerder genoemde Seat Marbella zo traag bent... Tja, mijn eerste gedachte was: "Je moet harder trappen."quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik dacht, kunnen we ook eens lachen in PTA.. maar nee hoor, krijg ik serieuze reacties![]()
* Rietvaerder die gewoon in 5 seconden op de 100 zit met zn 25kw
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ernst Daniel, minderwaardigheidscomplex cq jaloersGeloof me, je bent niet de enige
Grapjas, auto's sneller dam motorenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef hicham het volgende:
Je doet helemaal niets verkeerd, auto's zijjn gewoon sneller dan motoren
bwaahaha... heeft ie het hele verhaal waar die serieus op alles inging gedeletequote:Op zondag 20 februari 2005 12:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Grapjas, auto's sneller dam motoren![]()
Ik trapte er vol inquote:Op zondag 20 februari 2005 18:58 schreef Ernst_Daniel_Shit het volgende:
[..]
bwaahaha... heeft ie het hele verhaal waar die serieus op alles inging gedelete![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |