euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000
Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet
Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)
Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard(mijn inziens dan
)
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
En het dashboard vind ik trouwens wel mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi hoor Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
Het is toch zoquote:
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheidquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh eigenlijk nog best veel verschil hoor,
Wielen, voor en achtervering is niet identiek, op de Z1000 zit een kapje over het cockpitje,
2 uitlaten, volgens mij waren ook de remmen anders,
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
Poetszequote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ff stukje sturenTot over een uurtje
Het motorblok schijnt hetzelfde te zijn. Maar zoals je in de post van Didiot ziet, is er best een groot verschil in koppel. Ik ben er nu min of meer achter hoe koppel voelt... en dat voelt goed!quote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?![]()
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.
Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.
En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.![]()
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben het wel met je eens dat die 3,400 euro wel een heel groot verschil is, voor maar 17 pk meer,
misschien dat ie door iets meer PK op de snelweg ook beter mee kan komen, want boven 140 is het wel zo'n beetje op,![]()
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,quote:Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Bij de Z750 schijnt het vermogen ook al vanuit onderin te komen
Z1000 zal idd wel sterker aanvoelen (zeker in de lage toeren)
Dashboard is gewoon een kwestie van wennen om te gebruiken, is gewoon niet meer zo traditioneel als vroegere (snelheidsmeter links, toerentalmeter rechts). Hoe ik nu m'n snelheid constant hou is door te kijken naar de snelheid, het bijbehorende toerental, en dan op dat toerental houden (ongeveer). Anders wordt je gek van de constant verspringende getallen![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderin was het echt een genot om er mee te rijden, ( was ook de 1e keer dat ik met injectie fiets gereden heb ) dus qua koppel zit het wel goed,
nadeel vond ik wel is die toerentelleris niet duidelijk zichtbaar,
digitale getallen zijn wel kewl om te zien,
Ik schakel momenteel voornamelijk op de toerenteller i.v.m. inrijdenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kijkt toch nie op je toerenteller, je schakelt toch op gevoel neem ik aan
die vind ik niet mooi, Halftops worden speciaal gemaakt voor jonge homo'squote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Didiot het volgende:
[..]
Met een naked moet je uberhaupt niet harder willen dan ca. 140 km kruissnelheid
Ik denk dat je dan ook eens zou moeten proefrijden op een Z750S, denk dat de S ook alweer behoorlijk anders aanvoelt door de windbescherming van de halftop
Wat hebben we daar getest dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?![]()
Echte bikkels rijden op nakedsquote:Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die vind ik niet mooi, is volgens mij speciaal gemaakt voor jonge homo's![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef Didiot het volgende:
[..]
Een BMW is ook geen echt motor
Gewoon veredelde auto's op twee wielen
![]()
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,quote:Op zondag 20 februari 2005 12:04 schreef Didiot het volgende:
Injectie op m'n SV is ook heerlijkAlleen echt in de laagste toeren in de eerste versnelling vertoont 'ie wat aan/uit reactie en voelt 'ie onrustig aan. Dus gewoon snel doorschakelen naar de tweede versnelling en weinig toeren, dan heeft 'ie er weinig last van
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
in de eerste versnelling, laag in toeren heeft elke motor last van bokkerig gedrag (al dan niet door aan/uit effect van injectiequote:Op zondag 20 februari 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar had die kwak totaal geen last van, ik wist dat het bij injectie wel eens voorkwam, maar deze was echt heel erg soepeltjes, VFR heeft meer aan/uit effect,
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb bog nooit iemand zo snel zijn motorlevensovertuiging overboord zien zetten.
Zijn mooiquote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ik heb nu toch iets gezien...
Honda CB1300
wit met rood![]()
Grrrrquote:Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Youssef het volgende:
Mooguuh![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zie ik hierboven? Een mooie naked?Beter dan zo een rond koplampje
Ik dacht eerst ieuw, maar het valt nog mee. Ik had er een gezien zonder dat kuipje. Veel mooier.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
Zijn mooi
Behalve de S uitvoering dan![]()
[afbeelding]
Hoe bedoel je retro
veel te dikke motor voor ene vrouw.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik dacht eerst ieuw, maar het valt nog mee. Ik had er een gezien zonder dat kuipje. Veel mooier.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan nog even motorrijden![]()
ff wat nieuwe techniekjes trainen
die loopt hier halfnaakt te postenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
veel te dikke motor voor ene vrouw.![]()
![]()
[..]
Zonder Raus, want die post gewoon door.
![]()
En wat zijn nieuwe techniekjes? Jullie kunnen toch al schakelen?![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
die loopt hier halfnaakt te posten![]()
tijdens motorkleding aantrekken![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:36 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb weinig gemist zie ik, gisteren naar Carre geweest.
FS komt ook weer kijken?![]()
![]()
Iets met 2 halve wielen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iets met 2 halve wielen.![]()
![]()
Maar je gaat dus overal motortjes zien Youssef. Jammer dat je nog geen echte motorrijder bent.
![]()
quote:
Zelfontspanner?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:Wie denk je wie deze foto genomen heeft.
Vol.quote:En hoe was het in Carre?![]()
Ik zal maar geen gokje wagenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ach, brommerrijden is ook leuk.
![]()
![]()
[afbeelding] .. Youssef.
Maarrre weet je ook wat voor een motôr dat is op de FP?![]()
Ah, je hebt er een full uitje van gemaakt, leuk, en dan nog inclusief je ideale schoonouders.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Vol.Ben bij Youpie geweest met vriendin en schoonouders.
Het is niet zo moeilijk hoor, hoeveel nakeds bestaan er met seatpipes?quote:
quote:
Hoeveel GSM toestellen ken jij met een zelfontspanner, hij is bovendien vanaf ongeveer 1 meter 70 genomen.quote:
Ik was net ook even een kwartier buiten, laatste 5 minuten een flinke hagelbui op die haardos van mij gekregen.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou ik net gaan rjiden, gaat het ineens hagelen
quote:
Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze Z1000 is nog mooier
[afbeelding]
Ohquote:Op zondag 20 februari 2005 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij op het circuit een ideale motor voor de gemiddelde asfalt coureur.![]()
De controle met die zitpositie i.c.m. het hoge stuur maakt hem makkelijker handelbaar dan een hele lage supersport houding.
99% zit te verkrampt op zijn/ haar motor en rij je fluitend voorbij.
Zitten verschillende sproeiers bij. Alleen hebben ze Tovami opgebeld, en Tovami zei gooi maar de grootste erin (en dat was dus 155). Opzich loopt 'ie wel goed, behalve in hoge toeren, dan verzuipt 'ie een beetje in de benzinequote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Zat er trouwens bij je dynojetkit geen sproeier bij dan? Omdat je zei dat dat kitje speciaal was ontworpen voor de KLX..... als je dan nu een andere sproeier gaat steken verpest je de setup toch weer![]()
En dat is igg zwaar overtrokken.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:17 schreef Didiot het volgende:
Zo, net ff wezen rijden met de Kawa... nou ja, uurtje sleutelen en toen rijden dan
Bougie is verrot
Dus dinsdag maar ff twee bougies halen (1 reserve). Van het voorjaar ook ff met m'n zwager een kleinere sproeier erin zetten. 155 is echt veelste groot. Ik denk dat ergens tussen de 145 en 150 groot zat is voor de huidige setup...
Tweetakt dat is wat simpelerer ja, met een viertakt duurt het denk ik wat langer om hem te kleuren en is het afstellen een stuk moeilijker. Gelukkig is dit een 1 cylinder viertakt, dat maakt het weer simpeler dan een viercylinder.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij de 2-taktjes in mn jeugd () kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was
Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal
![]()
Wat'iz?quote:
Was die ene sc0eter die tegenover je oude rode Bandit stond gefotografeerd ook van jou?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je dan weer vrij volgende week Didiot?Ik ook
![]()
Bij de 2-taktjes in mn jeugd () kon je aan de kleur van de bougie zien of je mengsel goed was (grotere of kleinere sproeier dus). Ging je goed een flink stuk volgas rijden, dan bougie eruit en dan kijken wat voor kleur de kop van de bougie was
Wit was te arm en zwart/vettig was te rijker.... koffie-met-melk-kleurig was optimaal
![]()
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijdenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je hebt hem net laten servicen..
![]()
Daarom, m'n zwager kan goed sleutelen aan dit soort machines. Dus gewoon lekker samen met m'n zwager eraan kloten. Geen zin om hier weer een hoop geld aan uit te gevenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Is heel simpel sproeiertje vervangen, dus keertje lekker stoeien er mee
Dan is'ie toch niet kapot.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:33 schreef Didiot het volgende:
Als de bougie warm is doet 'ie het wel (dus vanuit een warme ruimte). Bougie stond ook te wijd. M'n vader heeft dat lipje weer wat dichterbij gezet zodat ik nu nog even normaal kan starten en rijden.
En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.quote:Kan het SR dus ook niet kwalijk nemen dat ze het niet hebben gevonden.
quote:Maar ja, opzich is dit ook weer leuk. De hele beplating en tank zit letterlijk met ca. 12 bouten vast
Frame ligt iig binnen no-time bloot...
Hij is gaarquote:
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaanquote:[..]
En wel raar dat de motorzaak dat niet checked, of bij een afleverbeurt vervangt.
Weinig werkquote:[..]![]()
Is het nu wel of niet veel werk:
Je kan het SR niet kwalijk nemen dat ze het niet gevonden hebben, en de beplating en tank ligt binnen no-time bloot.
Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SVquote:Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Juiste instelling
Helaas ben ik genoodzaakt om de 18000km wel te laten doen door een Suzuki dealer ivm garantieAnders doe ik ook alles zelf....
Lekker op mn pa's werk, motorheftafeltje, professioneel gereedschap, kacheltje en lekker warm
Plus een wasstraat voorzien van alle schoonmaakmiddelen
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks... zit gewoon aandacht te luisteren naar je![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:46 schreef Didiot het volgende:
Er is ook bij de afleveringsbeurt een nieuwe ingekomen. Maar ook een bougie kan een voortijdig dood gaan
Vervelend (voor je portmonnee)quote:Op zondag 20 februari 2005 14:48 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig de eerste twee jaar alles door een Suzuki dealer laten doen met de SV
Hoezo? Ik bedoelde aandachtigquote:
Echt vet eigenlijkquote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo? Ik bedoelde aandachtig
Trouwens, die polderweggetjes waar Didiot en jij gereden hadden heb ik ook vaak gereden, is best leuk rijdenDaar had ik toen met mn pa geswitched, hij op de Bandit en ik op de FJR
Wel een naakt die ik echt mooi vindquote:Op zondag 20 februari 2005 14:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt vet eigenlijk![]()
![]()
Zit zowat te kwijlen hier, maar ja, het blijft naked heJammer dat ze nog zo nieuw, en dus duur zijn
Eh?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
Bij het pontje waar wij overgingen met de Zeelandmeet.![]()
![]()
Ligt niet echt voor de hand voor jullie.![]()
Ik niet iigquote:Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De eerste fok! motormeet?
Hier begon het allemaal he
Wie kent deze knakker nog
SuperFour
Details....quote:Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuhhjij nam een toen een BT jah en de keer daarop dat ik naar de Mac ging probeerde ik em ook en sindsdien...
tuurlijk moest je wat drinkendie paar eurootjes kon je wel lenen
en jij maar huilen
dat je niks hoefde
als ik dat had geweten...quote:Op zondag 20 februari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, ik hoefde ook eigenlijk geen drinken, als ik zelf geld had gehad had ik het ook niet genomen ivm een zeurende blaas onderweg![]()
Die koude ijsthee met dat koude weer.... brr...
detailsquote:Had ik dat trouwens al eens terug betaald![]()
![]()
In het echt ben je gewoon een bescheiden normale jongen net als ik, op internet ben je gewoon een tyfusmongoolquote:
whehe, daar had ik ook nog gereageerdquote:Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De eerste fok! motormeet?
Hier begon het allemaal he
Wie kent deze knakker nog
SuperFour
Dom dom dom domquote:Op zondag 20 februari 2005 18:42 schreef Didiot het volgende:
Ik heb trouwens al wel vast besloten dat m'n SV volgend jaar de winterstalling in gaat
* Didiot gaat nog liever dood dan dat de SV gepekeld wordt
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
motorlife op rtl5 tot 19:30
Gelukkig gemist, schijnt een schijtprogramma eerste klas te zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
motorlife op rtl5 tot 19:30
"racester" dan hequote:Op zondag 20 februari 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
[..]Motorrijden is nog altijd iets wat grotendeels door mannen wordt gedaan, en waar moeten zij weer mee scoren?
Een vrouwelijke racester
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |