abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:12:55 #101
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167025
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:03 schreef ondeugend het volgende:
bamm bababamm reng denggggg ........ ?
Ik ben Plo achterna gegaan in een volledige verstandsverbijstering.

Maar behalve wat onduidelijke prietpraat is het voor diehard het geluid van een 2 takt motor.
Check maar eens TMF, in de reclameblokken komt de crazy frog, een volstrekte wannabee die ook graag brommer wil rijden en een imitatie doet.

Ook de oude GP motoren klonken zo vroegâh.

En op ringtoneking.nl kan je hem ook vinden als download.
pi_25167072
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Toen bij Safe hadden zeh hem ook in t blauw Maar hee, dat vroeg ik niet hee
Bij HvW hing ie er alleen maar in de uitvoering zoals jij 'm hebt
Maare, hij staat goed hoor
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:16:09 #103
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167100
Wat versta jij onder fairing eigenlijk?
pi_25167120
@Pepijn

Eindelijk weer eens gereden sinds 7 weken?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:21:38 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167201
Nee, oude pics van toen ik hem net gehaald had.

Vandaag speciaal omgereden om nog bij de automaterialen zaak de ontbrekende liter olie te halen ..
.. verkopen ze geen Castrol GTX 10W40 meer in 1 liter.
Volgens mij loopt dit er langzaam uit als artikel.

Er stond nu 5W40 ........ nog wel oude 5 liter kannen van die andere maar die hoef ik niet.
Bij de BP pomp 2 jaar geleden hadden ze dat spul ook, maar er 1 opgezocht en die had het ook niet.
Als het volgende week dus een mooie dag is kan ik nog steeds niet rijden.
Het oliepijl staat te laag om zelfs maar op minium te komen in het pijlglas. Rijden is een no go dus.

Morgen maar even naar Halfords in de stad...
pi_25167252
Voor je BMW? Goh, dat heb ik vaker gehoor dat je oliepeil lager dan laag is Ja, je onderhoudt hem ook prima Pepijn

Waarom moet er perse Castrol in..... BellRay, Motul of Shell Advance
pi_25167389
Apollo 13
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:44:01 #110
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167562
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je BMW? Goh, dat heb ik vaker gehoor dat je oliepeil lager dan laag is Ja, je onderhoudt hem ook prima Pepijn

Waarom moet er perse Castrol in..... BellRay, Motul of Shell Advance
Ik had de olie ververst, maar kwam gewoon een litertje tekort. Hoopte het net te halen.

Verder moest er al tijden geen druppeltje bij, qua oliestoken zit het wel aan de goede kant dus.

En ik gebruik altijd al Castrol, in de Bimota zat 5W40 superbike olie, en in de Beemer 10W40 magnatec.
Een unieke olie die speciaal bij de koude start, en de eerste 10 kilometer beter smeert dan andere olieen door een unieke samenstelling. Volgens de reclame dan.

En hij past uiteraard niet in motoren met een natte koppeling.
pi_25167576
Owja.... droge koppeling....

Foutje bedankt
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:50:09 #112
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25167642
Ik dacht dat je weg was ..
quote:
Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines

Protection from the moment you turn the key
Every time you start your car it takes most oils 10 minutes to work effectively, because the oil cannot protect properly until it reaches a critical temperature. Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines is different as it gets to work straight away by virtue of a unique synthetic ester that clings to the engine like a magnet - this "Unique Molecular Attraction" provides up to 4 times more protection than a conventional oil during the critical start and warm up period
Offers 4 times better wear protection than ordinary oils from start up
Provides critical engine protection during start and warm-up periods
Oil clings to the engines surface like a magnet providing constant protection even when the engine is switched off
Wel een mooi praatje.
Maar werkt het ook?

Ben weg .. even wat lekkers likken buiten de deur..

Een ijsje.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:19:56 #113
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168159
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:

[..]

Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie..........
erg mooie fiets

Taartscherp eraf schroeven nu! lelijk ding






en koop aub een yoshimura demper zal je echt geen spijt van krijgen
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo mooi
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25168249
GAAF ding Maxxride! Vooral dat kontje

Kom je ook eens op een meet?

Door dat topic kan je misschien weer eens lachen op de weg, mensen in hun auto die denken een 25kw motor aan te treffen die er 16 sec over doet om naar de 100 te komen
pi_25168289
Houden we morgen nog een meet OPM? Didiot
pi_25168297
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat versta jij onder fairing eigenlijk?
halftop en volledig...
pi_25168350
Taartschep blijft er voorlopig nog wel ff opzitten hoor
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:32:33 #119
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168419
hmmz ik woon zelf in noordholland, ik kan me herinneren dat die meets vaak in het zuiden gehouden worden
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:34:29 #120
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168461
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef Didiot het volgende:
Taartschep blijft er voorlopig nog wel ff opzitten hoor
hmmz zeer spijtig
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25168665
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:32 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz ik woon zelf in noordholland, ik kan me herinneren dat die meets vaak in het zuiden gehouden worden
We hebben tot aan Groningen gemeet
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:34 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

hmmz zeer spijtig
Tja ach, kan niet alles hebben in het leven. De taartschep stoort me gewoon niet... dus vind ik het wel best
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:50:10 #122
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168727
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,

en mochten julie rond alkmaar meeten, of amsterdam, let me know
heb niet altijd tijd om het forum te checken
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:50:21 #123
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_25168731
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.

Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?



Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.

Ik zal het even 1 keer voordoen.



Alsjeblieft.

Als ik blaf stem ik nog niet in..
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:53:29 #124
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168784
didiot hoe lang ben je eigenlijk?
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25168792
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:53 schreef Maxxride62 het volgende:
didiot hoe lang ben je eigenlijk?
1 meter 89
pi_25168827
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.

Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?



Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:56:44 #127
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25168841
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25168887
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:26 schreef Didiot het volgende:

[..]

halftop en volledig...


  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:59:13 #129
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_25168889
quote:
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW
Als ik blaf stem ik nog niet in..
pi_25168915
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:

Ik zal het even 1 keer voordoen.

[afbeelding]

Alsjeblieft.

Je kan ook je voeten op de duo stepjes zetten, dan lijkt het alsof je nog ''actiever'' erop zit
pi_25168925
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Maxxride62 het volgende:
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,
Ik wil de Laser DuoTech i.v.m. de sports-insert en legal-insert. Is gewoon superhandig
Daarnaast is het gewoon een supermooie demper

Maar een Yoshi blijft gewoon
En ik moet zeggen dat 'ie best een lekkere wegliging heeft met de standaardvering
Enne, de standaard Dunlops zijn idd niet echt alles volgens mij als je sportief wilt rijden. Ze gaven mij niet echt een overtuigende vertrouwen. Maar ja, ik kan er nog niet al teveel over zeggen aangezien ik net krap 150 km in totaal heb gereden met m'n SV, en dat in kl*te weer
pi_25168957
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
pi_25168958
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak

pi_25169031
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
Daarom...

Ik brak bij het wegrijden bij HvW ook nog uit met de achterkant
pi_25169063
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
pi_25169102
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Maxxride62 het volgende:
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Waarom heb ik de SV650N gekocht?

- lag nog net binnen budget om nieuw te kopen
- ik hou van nakeds
- ik hou van V-twins
- ik vind de SV650/1000S gruwelijk mooi
- ik pas niet op een SV650/1000S
- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
- toen ik ging orienteren bij HvW om iets anders te kopen en eventuele inruilprijs van BMW ging ik er op zitten
- toen was ik gelijk compleet verkocht, ik zat lekker, vond het ook een hele mooie fiets
- toen werd de deal ietswat onverwachts gemaakt
- ik blij, Hans van Wijk blij, ouders minder blijk (4e motor in ruim een jaar tijd, iets met hobby en geldverslindend )
pi_25169136
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Didiot het volgende:

Waarom heb ik de SV650N gekocht?

- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
Goede reden

pi_25169164
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
Ik deed juist voorzichtig aan. Maar waarschijnlijk gewoon door net iets te vroeg het gas beroerd i.c.m. nat weer en nieuwe banden (is tevens ook de enige mogelijkheid )
pi_25169191
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Goede reden

Nou ja, ik bedoel te zeggen, ik had ervoor eigenlijk nooit serieus naar gekeken (en dus ook nog nooit op proefgezeten)
pi_25169198
Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...

Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:19:39 #141
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169264
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd

ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden

die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc

je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuur of zeg ik nu wat verkeerds
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169285
Het is een lekkere karakterfiets zonder te bruut, te lomp of wat dan ook te zijn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:22:27 #143
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169314
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...

Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169337
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef Maxxride62 het volgende:
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd

ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden

die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc

je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuur of zeg ik nu wat verkeerds
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
pi_25169372
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
De 1000 schijn idd ook vanaf stationair tot de toerenbegrenzer hypersportief te willen zijn. Iig een totaal ander karakter dan de 650
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:26:02 #146
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169380
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Didiot het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
hmmz..
kan je dat niet omlaten bouwen dan? het frame is het zelfde toch?
ik heb nooit echt naar de Naked gekeken, maar dacht zelf dat ie alleen de kap miste en dat je rechter op zat, oke als je rechter op zit moeten je benen ook meer ruimte hebben idd
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169482
frame is hetzelfde maar de zithouding (geometrie) is anders. Stuur is lager bij de S, steppies staan hoger en iets meer naar achter. De houding is daardoor een stuk sportiever dan op de N. Nadeel is dat als je langere benen heb je op de S voor geen meter zit...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:45:31 #148
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_25169680
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?

het lijkt of ze aardig het zelfde zitten



door het andere stuur zit je wel totaal anders

nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_25169884
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:45 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?

het lijkt of ze aardig het zelfde zitten
[afbeelding]
[afbeelding]

door het andere stuur zit je wel totaal anders

nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Vanaf het K4 model van de S zijn de steppies idd aangepast (ik spreek ook nog over de eerste modellen waar ik op heb proefgezeten). En tja, de nieuwe SV. Ik had ook een K5 SV650N kunnen kopen (had ook nog wel in het budget gepast) maar ik vind het zwarte frame en zwarte velgen helemaal niks
pi_25169915
Zwarte velgen op je zwarte K4 machine met zilveren frame kan ik me overigens wel voorstellen. Dat staat denk ik wel stoer
pi_25170228
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:

[..]

de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
Weet ik wel Heb het ook over het karakter, in verschillende tests stond dat de 1000 ''saai'' aanvoelt, dat de 650 levendiger aanvoelt

Heb ik trouwens de interesse met mijn ''graptopic'' gewekt dat ik nog niet zoveel van motoren weet?
pi_25170361
Niet iedereen snapt dat het een 'graptopic' is
pi_25170620
Je signature....
pi_25171479
Hmm, ik zie dat die ongeveer hetzelfde is als die van jou ...

'k zal hem veranderen als ik op iets anders kan komen
  zondag 20 februari 2005 @ 00:48:43 #155
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_25172391
Ja Patrick, je zit als iemand op een scooter zou zitten.
Naar buiten met die ellebogen.

Al is het alleen maar voor de foto.
Als ik blaf stem ik nog niet in..
  zondag 20 februari 2005 @ 01:23:35 #156
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25173225
Kom ik net thuis, en zie allemaal Interessante ontwikkelingen in dit topic, een hoop nieuwkomers.

Mercy ga je schamen, er zou nog een verhaal komen.
Wat heb ik nu verder te lezen voor het slapen gaan?

En ik wil op mijn CR rijden , zal ik hem even starten nu?
  zondag 20 februari 2005 @ 01:27:37 #157
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25173313
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Didiot het volgende:
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak

[afbeelding]
heeeH daar'is'ie weer. Nick vroeg inderdaad met de barbeque meet deze zomer of dat een scooter was. Nou ja, hij vroeg het eigenlijk niet, hij nam het zo aan. Telde alle motoren die bij mij in de tuin stonden + 1 scooter zo zei hij.

En die heb je vandaag ingeleverd? Of wat?
  zondag 20 februari 2005 @ 01:56:58 #158
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25173719
Riet en Didiot hebben toch wel gelijk. Goed merk dat Soehoesoekie.
Vooral dit is een eh mooie motor.

  zondag 20 februari 2005 @ 03:03:48 #159
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25174504
Smeerlap !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 20 februari 2005 @ 09:51:27 #160
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175466
Smeerlap Wat is daar smerig aan?
  zondag 20 februari 2005 @ 09:55:17 #161
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175482
Best lekker weer, alleen ligt er volop zout
pi_25175547
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

heeeH daar'is'ie weer. Nick vroeg inderdaad met de barbeque meet deze zomer of dat een scooter was. Nou ja, hij vroeg het eigenlijk niet, hij nam het zo aan. Telde alle motoren die bij mij in de tuin stonden + 1 scooter zo zei hij.

En die heb je vandaag ingeleverd? Of wat?
Beemer staat nu bij HvW bij de brikken die buiten te koop staan
Maar goed, ik ben er iig vanaf (dus ja, ingeleverd )
pi_25175552
quote:
Op zondag 20 februari 2005 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Best lekker weer, alleen ligt er volop zout
Geen last van met m'n Kawa
pi_25175561
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:48 schreef Free-Spirit het volgende:
Ja Patrick, je zit als iemand op een scooter zou zitten.
Naar buiten met die ellebogen.

Al is het alleen maar voor de foto.
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uit
  zondag 20 februari 2005 @ 10:09:50 #165
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175566
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:08 schreef Didiot het volgende:

[..]

Geen last van met m'n Kawa
Je Kawa heeft er wel last van, maar JIJ niet
pi_25175569
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:56 schreef Patrick281 het volgende:
Riet en Didiot hebben toch wel gelijk. Goed merk dat Soehoesoekie.
Vooral dit is een eh mooie motor.

[afbeelding]
Is niet vervelend idd
  zondag 20 februari 2005 @ 10:10:56 #167
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175578
Laat ook maar eigenlijk....



pi_25175591
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Je Kawa heeft er wel last van, maar JIJ niet
Zo kan je het idd ook zien
  zondag 20 februari 2005 @ 10:12:41 #169
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175592
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Didiot het volgende:

[..]

En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uit
En wat bereik je er mee

Ach ja, als je niet kan rijden moet je je toch ergens op storten he Dan ga je maar proberen zo ''actief'' mogelijk op de foto te komen, dan lijkt het nog wat
pi_25175638
Door de spiegels kan je trouwens bijna geen reet zien. Staan echt helemaal naar binnen toe zodat ik nog net een cm of 3/4 van de spiegel kan benutten daar waarvoor het bedoeld is...

Enne, kan best rijden vandaag hoor
  zondag 20 februari 2005 @ 10:19:53 #171
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175652
Succes
pi_25175705
Ik zeg niet dat ik ga rijden
  zondag 20 februari 2005 @ 10:27:53 #173
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175712
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:03 schreef ondeugend het volgende:
Smeerlap !
Volstrekt verantwoorde motorkleding.
En smeerlap? Volgens mij gebruikt ze Dobbelman.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:35:49 #174
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175762
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:27 schreef Didiot het volgende:
Ik zeg niet dat ik ga rijden
Ik ook niet Nog paar weekies.. kan je weer zoveel rije als je wilt
  zondag 20 februari 2005 @ 10:36:00 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175765
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat ook maar eigenlijk....



Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net .. nu is het alweer flink aan het betrekken.
En het uitlaatsysteem ligt nog compleet uitelkaar, maar dat is wel met een half uurtje gefixed.

Motorcross Aad zei trouwens dat ik alleen maar een linker spiegel hoef te monteren op het ding.
Ik informeerde naar knipperlichten want ik wil toch wel een beetje streeflegal zijn.
Maar dat is bij deze motoren pas verplicht vanaf 1997/98.
De KTM's in de showroom hadden dat namelijk wel. Zie op de foto iets onder het stuur bij het stuurkuipje.
Geen gezicht ook.



Piccíe bij Motorcross Aad genomen.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:36:07 #176
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25175769
smorgens
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  zondag 20 februari 2005 @ 10:38:42 #177
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175787
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
  zondag 20 februari 2005 @ 10:40:11 #178
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175800
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net ..
Anders ik wel En dan nog dat zout he..
pi_25175849
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Idd een hoop geld Zijn wel leukere motoren voor dat geld te krijgen
  zondag 20 februari 2005 @ 10:46:24 #180
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175857
Pcies, ik dacht nog, leuk dingetje voor erbij, tot ik de prijs zag..... verwachtte meer iets van 4500 euro eigenlijk
pi_25175868
Zelfs die 125 cc 2 en 4 takt machientjes van Yamaha zijn nog eigenlijk heel duur voor wat je daadwerkelijk krijg
  zondag 20 februari 2005 @ 10:49:51 #182
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175884
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koop Nieuwe SV605S Yoshimura bijv Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
  zondag 20 februari 2005 @ 10:56:34 #183
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175929
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660X Gave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Zoals ik gisteren poste, op de foto wel een leuk ding, maar irl veeeel te groot om een echte SM te zijn.
Ik heb geen spec's bekeken, maar het doet aan als een zwaar fietsje, ik heb er niet mee gereden maar het voelde dus aan als een solide toermotor met manoevreren.

Iemand haald bij motorcross Aad zijn motor op die voor onderhoud geweest was.
De werkplaats zit helemaal achterin de zaak, en vervolgens liep hij het hele pand door met de KTM.
Bij een kantoortje vlak voor de uitgang stopte hij even en hield het ding helemaal schuin alsof het een fiets was waar hij op leunde om iemand achterin het kantoor te kunnen zien en een gesprek mee aan te gaan. En de vloer het bovendien precies op dat punt een stukje omhoog het pand uit. Een normale motor wil je rollend houden anders kom je er niet over heen. Maar met deze 100 kilo lichte machientjes allemaal geen punt. Handelbaar tot en met.

En ja het gebruikersdoel is beperkt van die dingen.
Ik denk dat hij vandaag ongeacht het weer lekker bezig is op de Maasvlakte.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:58:42 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25175935
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koop Nieuwe SV605S Yoshimura bijv Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:00:07 #185
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175944
Ja, je moet er van houden zeg maar, van die lichte apparaatjes Ik heb nog nooit op een SM gereden trouwens.. dus ik kan niet zeggen of het wat voor mij is of wel Maar ik weet wel dat ik geen problemen heb met de 209kg (droog) van mn Bandit...

Edit:
Oh ja, 1 keer op een CR250.... ik was toen bevriend met een jongen op school die in Klundert woonde, boere dus Daar ging ik weleens heen op zaterdag, op mn scootertje En die broer had een CR250 waar ik een keer op mocht rijden....

Had alleen in de blubber gereden d'r mee, dus weet niet hoe een SM op straatbanden is..
  zondag 20 februari 2005 @ 11:00:39 #186
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25175950
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
7700 euro is gewoon te duur voor zo'n ding
  zondag 20 februari 2005 @ 11:11:15 #187
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176017
quote:
Mijn maatjes rijden ZXR-400(3x),ZX9R, VFR-750 en CBR-600 en vinden de R1100S zeker geen wolf in schaapskleren. Volgend jaar op Zolder, Spa of Croix ga ik ze dat nog even demonstreren.


Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?

Hahaha, Pepijn, niet naast je schoenen gaan lopen he
quote:

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik achteraan reed zelfs. Altijd als eerste
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben Niks van gemerkt
  zondag 20 februari 2005 @ 11:36:22 #188
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25176245
Ik heb weinig gemist zie ik, gisteren naar Carre geweest.

FS komt ook weer kijken?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:37:30 #189
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176256








ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25176258
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.

We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.

De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 20 februari 2005 @ 11:41:28 #191
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176287
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Verkooppraatjes.

Is min of meer grappig bedoelt.
quote:
Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?
Dan gaan we in 2006 naar het circuit,als je vol vermogen kan.
Nu heb je steeds het smoesje dat het geen zin heeft als 25 kw'er.
En iedereen gaf toch aan dat je behoorlijk pittig kan rijden met het ding.
Met de Bimota en 8 jaar oude Michelin's had ik ook zeker moeite.
Later in het jaar waren de toertochten qua snelheid echt
Dus graag een Riet op meetings met vol vermogen.
quote:
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben Niks van gemerkt
Nee, daar heb je niks van gemerkt want dan ben je er niet meer bij ..
Het domein van de Beemer ligt op hoge snelweg bochten.
Stuurgedrag bij lage snelheden kan nog verbeterd worden met een korte reactiestang, maar ik kwam ook door nog zeker niet tekort.
maar met de stang erbij komt hij wat meer op zijn kop te staan. Maar het gaat iets ten koste van de ultrahoge bochtensnelheid. Op het circuit een must volgens de R1100S gasten, ook voor de grondspeling die dan beter is. Bredebeier is vorig jaar onderuitgegaan op Assen doordat de cylinderkoppen aan de grond kwamen.

En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.
  zondag 20 februari 2005 @ 11:47:51 #192
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176341
Whehe, niet lullen, bij Assen was je er toch ook bij op je Beemer?

pi_25176354
Ik moet geloof ik nog 3 topics nalezen

Maar ik heb wel foto's gezien van Didiot en z'n nieuwe motor. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 20 februari 2005 @ 11:49:40 #194
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176355
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.
Daar droog? Hier regen hele dag

Zo'n 750 is idd leuk schijnt het.

Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekken Krijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
  zondag 20 februari 2005 @ 11:50:37 #195
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25176361
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:


En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.
I'll take that as a compliment
pi_25176370
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet

Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
  zondag 20 februari 2005 @ 11:51:55 #197
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25176375
@Didiot,

ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,

enne die tankpad is echt
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 20 februari 2005 @ 11:53:06 #198
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176393
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe Ghostrider is opgestaan.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.

We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.

De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel
Dus weer een leuke dag gehad.

Maar konden jullie nog een keer terecht voor een rit op een Z1000 dan?
Mercy leek wel serieus zo'n ding te willen, of niet?
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekken Krijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
Wat een leuke jongen he die Riet.
pi_25176395
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot,

ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,

enne die tankpad is echt
tnx

En die tankpad, gewoon brilliant van eenvoud
  zondag 20 februari 2005 @ 11:55:15 #200
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25176417
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000

Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet

Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)

Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard (mijn inziens dan )
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.
En met wat voor een toerentallen komen al die gegevens op het asfalt?
Het zal igg als een veel dikkere motoren voelen om te rijden.

Het is wel inderdaad een idioot prijsverschil.

En het dashboard vind ik trouwens gewoon mooi.
Ik vind jouw dashboard ook mooi trouwens Didiot.
Hadden jullie het gisteren over en dat wilde ik nog even kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')