quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:03 schreef ondeugend het volgende:
bamm bababamm reng denggggg ........ ?
Bij HvW hing ie er alleen maar in de uitvoering zoals jij 'm hebtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toen bij Safe hadden zeh hem ook in t blauwMaar hee, dat vroeg ik niet hee
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je BMW? Goh, dat heb ik vaker gehoor dat je oliepeil lager dan laag is![]()
Ja, je onderhoudt hem ook prima Pepijn
Waarom moet er perse Castrol in.....BellRay, Motul of Shell Advance
Wel een mooi praatje.quote:Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines
Protection from the moment you turn the key
Every time you start your car it takes most oils 10 minutes to work effectively, because the oil cannot protect properly until it reaches a critical temperature. Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines is different as it gets to work straight away by virtue of a unique synthetic ester that clings to the engine like a magnet - this "Unique Molecular Attraction" provides up to 4 times more protection than a conventional oil during the critical start and warm up period
Offers 4 times better wear protection than ordinary oils from start up
Provides critical engine protection during start and warm-up periods
Oil clings to the engines surface like a magnet providing constant protection even when the engine is switched off
erg mooie fietsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie..........
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Sprinten met je 25kw tegen auto's
halftop en volledig...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat versta jij onder fairing eigenlijk?
hmmz zeer spijtigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef Didiot het volgende:
Taartschep blijft er voorlopig nog wel ff opzitten hoor
We hebben tot aan Groningen gemeetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:32 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz ik woon zelf in noordholland, ik kan me herinneren dat die meets vaak in het zuiden gehouden worden
Tja ach, kan niet alles hebben in het leven. De taartschep stoort me gewoon niet... dus vind ik het wel bestquote:
1 meter 89quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:53 schreef Maxxride62 het volgende:
didiot hoe lang ben je eigenlijk?
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMWquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.
Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?
Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMWquote:Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
Je kan ook je voeten op de duo stepjes zetten, dan lijkt het alsof je nog ''actiever'' erop zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik zal het even 1 keer voordoen.
[afbeelding]
Alsjeblieft.![]()
![]()
Ik wil de Laser DuoTech i.v.m. de sports-insert en legal-insert. Is gewoon superhandigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Maxxride62 het volgende:
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW![]()
![]()
Daarom...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
Waarom heb ik de SV650N gekocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Maxxride62 het volgende:
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Goede redenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Didiot het volgende:
Waarom heb ik de SV650N gekocht?
- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
Ik deed juist voorzichtig aan. Maar waarschijnlijk gewoon door net iets te vroeg het gas beroerd i.c.m. nat weer en nieuwe banden (is tevens ook de enige mogelijkheidquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
Nou ja, ik bedoel te zeggen, ik had ervoor eigenlijk nooit serieus naar gekeken (en dus ook nog nooit op proefgezeten)quote:
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:Ben blij dat ie zo goed bevalt, het is dan ook een heerlijke fiets volgens de tests. Ik heb alleen ervaring met het eerste model SV650N, daar leste ik op, 25kw welliswaar. Maar die reed ook al goed, niet te vergelijken met jouw model, maar toch...
Het schijnt dat de 650 veel levendiger schijnt te zijn dan de 1000, maar goed, daar is de PowerCommander voor gemaakt natuurlijk
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef Maxxride62 het volgende:
het uiterlijk grrrrr ik was eerst al gek van het oude model tot ik het nieuwe model zag
helemaal verliefd
ik zou nog wel een keer op een sv1000s willen rijden
die lasers ik heb ze nog nooit gehoord, maar er schijnen ducati mensen te zijn die het geluid van een sv met yoshimura mooier te vinden dan een duc
je had ook een s kunnen nemen maar dan met een ander stuurof zeg ik nu wat verkeerds
De 1000 schijn idd ook vanaf stationair tot de toerenbegrenzer hypersportief te willen zijn. Iig een totaal ander karakter dan de 650quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
hmmz..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:23 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik kan bij de S m' n benen niet in de vorm van de tank kwijt (steppies staan te hoog bij de S). Bij de N staan de steppies wat lager en kan ik m'n benen perfect kwijt
Vanaf het K4 model van de S zijn de steppies idd aangepast (ik spreek ook nog over de eerste modellen waar ik op heb proefgezeten). En tja, de nieuwe SV. Ik had ook een K5 SV650N kunnen kopen (had ook nog wel in het budget gepast) maar ik vind het zwarte frame en zwarte velgen helemaal niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:45 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz weet je dat zeker van die stepjes?
het lijkt of ze aardig het zelfde zitten
[afbeelding]
[afbeelding]
door het andere stuur zit je wel totaal anders
nieuwe sv wat vind jij er eigenliijk van?
ik zou mischien wel die zwarte velgen willen hebben
Weet ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
heeeH daar'is'ie weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Didiot het volgende:
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak
[afbeelding]
Beemer staat nu bij HvW bij de brikken die buiten te koop staanquote:Op zondag 20 februari 2005 01:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeH daar'is'ie weer.Nick vroeg inderdaad met de barbeque meet deze zomer of dat een scooter was. Nou ja, hij vroeg het eigenlijk niet, hij nam het zo aan. Telde alle motoren die bij mij in de tuin stonden + 1 scooter zo zei hij.
![]()
![]()
En die heb je vandaag ingeleverd? Of wat?![]()
Geen last van met m'n Kawaquote:Op zondag 20 februari 2005 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Best lekker weer, alleen ligt er volop zout
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uitquote:Op zondag 20 februari 2005 00:48 schreef Free-Spirit het volgende:Ja Patrick, je zit als iemand op een scooter zou zitten.
Naar buiten met die ellebogen.![]()
Al is het alleen maar voor de foto.
Is niet vervelend iddquote:Op zondag 20 februari 2005 01:56 schreef Patrick281 het volgende:
Riet en Didiot hebben toch wel gelijk. Goed merk dat Soehoesoekie.
Vooral dit is een eh mooie motor.
[afbeelding]
Zo kan je het idd ook zienquote:Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je Kawa heeft er wel last van, maar JIJ niet
En wat bereik je er meequote:Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uit![]()
![]()
Om 10:00 scheen de zon nog volop.quote:
Anders ik welquote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Om 10:00 scheen de zon nog volop.
Dus kreeg wel enorme zin net ..
Idd een hoop geldquote:Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660XGave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
Zoals ik gisteren poste, op de foto wel een leuk ding, maar irl veeeel te groot om een echte SM te zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
XT660XGave dingetjes, kosten alleen nieuw veeeeeeeeeel te duur naar mijn mening, 7700 euro ofzo
quote:Op zondag 20 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep... voor 7700 weet ik wel iets beters te koopNieuwe SV605S Yoshimura bijv
Waren er alleen maar 50 van gemaakt ofzo
Moet je alsnog naar een 2e hands zoeken
![]()
7700 euro is gewoon te duur voor zo'n dingquote:Op zondag 20 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Ow ja heeft heeft 2 wielen.
![]()
![]()
quote:Mijn maatjes rijden ZXR-400(3x),ZX9R, VFR-750 en CBR-600 en vinden de R1100S zeker geen wolf in schaapskleren.Volgend jaar op Zolder, Spa of Croix ga ik ze dat nog even demonstreren.
Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebbenquote:![]()
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik achteraan reed zelfs. Altijd als eerste
Verkooppraatjes.quote:
Dan gaan we in 2006 naar het circuit,als je vol vermogen kan.quote:Goedzo, de Bandit ontbreekt, daar ga je dat namelijk niet aan demonsteren![]()
Durfde je er niet bij te zeggen dat je er verschillende keren bent zoek gereden door een 25kw Bandit?
![]()
Nee, daar heb je niks van gemerkt want dan ben je er niet meer bij ..quote:Op rechte stukken ja, maar je mede R1100S-vriendjes zeggen dat je het met een R1100S voornamelijk van de bochten moet hebben![]()
Niks van gemerkt
Daar droog?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.![]()
I'll take that as a complimentquote:Op zondag 20 februari 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
En nee, een Bandit komt in het hele verhaal niet voor in dat topic.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Gisteren leek het weer toch nog mee te vallen, dus we hebben opgebeld voor de
proefrit die we vorige week vanwege heel slecht weer af moesten zeggen. We wilden
eigenlijk op de Z1000 rijden, maar daar hadden ze geen demo's meer van, dus ook
geen proefrit. Op de Z750 mochten we wel proefrijden.![]()
We wilden de Z750 wel proberen, ook wat makkelijker voor mij, omdat ze op elkaar
lijken. We vonden hem heerlijk rijden, lekker licht en wendbaar. Het was best raar
in het begin, vooral omdat je zo dicht op het stuur zit. Het is echt een funbike.
Lekker vlot en hij reageert meteen. Op de snelweg, oftewel boven de 120, reageert
de motor wat minder snel. Er zaten BT-014 bandjes onder en deze plakken behoorlijk
goed. Grip genoeg. En Mercy ging plat door de bochten.![]()
De Z750 viel echt niet tegen, maar de Z1000 is misschien wel leuker. Meer koppel![]()
Wat een leuke jongen he die Riet.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne plat door de bochten? Idd echt plakasfalt met dit weer
Hoe heb je dat ding trouwens echt kunnen testen met 800 zoveel km op de teller? Dan mag je nog hem officieel nog helemaal niet open trekkenKrijgt iemand straks een motor die olie verbruikt
![]()
tnxquote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot,
ik wilde jou toch ook even feliciteren met de aanschaf van een supermooie bike,![]()
enne die tankpad is echt![]()
Ik denk dat je wel degelijk veel verschil merkt.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:51 schreef Didiot het volgende:
Mooie fiets, denk niet dat er zo superveel verschil in zit tussen de Z750 en de Z1000
Z750 klinkt kleiner dan de Z1000, maar is het niet
Z750: 110 pk, 75 Nm en 195 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,564en Nm/kg 0,385)
Z1000: 127 pk, 96 Nm en 198 kilo drooggewicht (pk/kg: 0,641en Nm/kg 0,485)
Wel wat verschil, maar nou niet echt dramatisch en dat je zegt gelijk 3.400 euro meer waard(mijn inziens dan
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |