Ronde van Vlaardingen.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Het viel mij ook op dat Armstrong voor de Ronde van Vlaardingen heeft gekozen.
Want over het algemeen is dit toch een ronde voor vluchtrenners of sprinters.
De Criterium International past beter bij zijn training en de ronde past beter bij hem.
Dus dat viel mij wel op.
De vloek is definitief gebroken.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef Wombcat het volgende:
Mooie overwinning van Freire, die zijn regenboogtrui al goed veel heeft laten zien dit seizoen.
Giro idd, dus in de Tour zullen we hem niet zien...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
Thomas Dekker rijdt de Giro (of was het Vuelta) toch dit jaar?
Giro is een mooie leerschoolquote:Op zondag 27 maart 2005 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Giro idd, dus in de Tour zullen we hem niet zien...
Jep, dat is het zeker.quote:
hij rijdt niet in vlaanderenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:53 schreef komrad het volgende:
Volgende week gaat rabo een erg sterk blok hebben in vlaanderen's mooiste
Ik hoop dat boogerd eindelijk weer een keer een grote race kan winnen, hij verdient het
Goede foto's bartoli.quote:
jammer deed hij de laatste jaren wel, dan maar alles op de amstel en LBLquote:
show me? welke?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Goede foto's bartoli.
Ik was er ook met mijn pa en grappig genoeg heb je die ook op de foto gezet.
Je allereerste foto met Lance.quote:
met rode pet? Of die met dat fototoestel?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je allereerste foto met Lance.Ik liep voor de start ook tussen de renners (bij de bussen en ook bij de streep) door, waarschijnlijk heb ik je wel gezien.
M'n pa loopt rechts met Armstrong mee, met dat fototoestel inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met rode pet? Of die met dat fototoestel?
Met name Duitsers, I suppose.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef Arcee het volgende:
Wie fietsen er mee in Rund um Köln?
Perfect!quote:Op maandag 28 maart 2005 13:35 schreef Leatherface het volgende:
Hier een PDF - je met de deelnemerslijst:
http://www.rundumkoeln.com/2005/starterliste.pdf
Wel leuk dat klasgenoot nr 178 een keer op tv isquote:Op maandag 28 maart 2005 13:40 schreef komrad het volgende:
is wel een laag geklasseerde wedstrijd. Rabo doet mee met het trade 3 team
Ja, vreemd, want beide (Brabantse Pijl en Rund um Köln) zijn categorie 1.C/1.1.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:40 schreef komrad het volgende:
is wel een laag geklasseerde wedstrijd. Rabo doet mee met het trade 3 team
In dat soort wedstrijden mogen maar 8 ProTour-ploegen meedoen en voor de rest moeten daar Continental Tour-ploegen aan meedoen. Rabobank is waarschijnlijk dus niet met de PT-ploeg uitgenodigd, maar mocht wel met de CT-ploeg meedoenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vreemd, want beide (Brabantse Pijl en Rund um Köln) zijn categorie 1.C/1.1.
Ja, op de West Deutsche Rundfunk.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef Wombcat het volgende:
Is 't nog op TV?
Gelukkig hebben ze voor de driedaagse van depanne een uitzondering gemaakt.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:57 schreef mbn het volgende:
[..]
In dat soort wedstrijden mogen maar 8 ProTour-ploegen meedoen en voor de rest moeten daar Continental Tour-ploegen aan meedoen. Rabobank is waarschijnlijk dus niet met de PT-ploeg uitgenodigd, maar mocht wel met de CT-ploeg meedoen.
Heb ik nietquote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, op de West Deutsche Rundfunk.
Kopp werd zaterdag vierde in de E3 - Prijs.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:16 schreef Wombcat het volgende:
Vroeg binnen daar.
(heb nog nooit van die Kopp gehoord, maar heb zaterdag ook alleen maar de laatste 20 km gezien).
Is me dus niet opgevallen. Commentatoren hadden het ook alleen maar over Dekker en Van Petegem.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kopp werd zaterdag vierde in de E3 - Prijs.
Hij zat dus in dat achtervolgende groepje op Boonen en Klier, samen met Dekker, Van Petegem Wesemann etc.
Die heeft dus aardig wat in zijn mars.
Met Armstrong in de kopgroep.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Brochard wint Parijs-Camembert.
Wuyts zei dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh? Maar niet bij de 1e 17 volgens mij...
Volgens teletekst heeft Verbrugghe een breuk aan z'n middenvinger en een gescheurd ligament, maar dit zou niet meteen een groot probleem vormen. Gilbert zou enkel wat snijwonden hebben opgelopen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:17 schreef Bartoli het volgende:
volgens bericht op forum veloclub is Philippe Gilbert vanmorgen op training (samen met Verbrugghe) door een wagen overhoop gereden & heeft wschl een sleutelbeenbreuk opgelopen.
Hij moest toch een paar hechtingen krijgen in zijn gezicht.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gilbert zou enkel wat snijwonden hebben opgelopen.
Ja, waarschijnlijk die snijwonden, hèquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hij moest toch een paar hechtingen krijgen in zijn gezicht.
Ik bedoelde maar dat het nog wel ernstig wasquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk die snijwonden, hè.
quote:Olaf Ludwig hat nach den vielen bisherigen Saison-Pleiten von T-Mobile anlässlich der "Drei Tage von De Panne" die Rad-Profis zur Krisensitzung einberufen.
Der künftige Teamchef vor der Flandern-Rundfahrt (Sonntag): "Einige haben sich nicht an die taktischen Pläne gehalten. Das muss jetzt geändert werden."
Ludwig erwartet den ersten Saisonerfolg - auch von Erik Zabel. Er glaubt, dass sein Sprinterstar schon in den nächsten Rennen zum Sieg fährt: "Die Form kommt bei ihm allmählich."
je gaat vandaag van sommige dingen bijna hopen dat het een 1april grap isquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:43 schreef Bartoli het volgende:
Danilo Hondo nach positivem Doping-Befund suspendiert
Echt waar?quote:
Je hebt je roeping gemist.quote:
Oeh wat een namen!quote:Op maandag 4 april 2005 09:13 schreef NRH het volgende:
Niet vergeten, vanmiddag al weer een nieuwe afspraak.
Ronde van het Baskenland voor de Pro-Tour.
De eerste serieuze klimwedstrijd voor de PT (Parijs-Nice, RvV zijn toch andere soorten koers, vind ik).
Deelname: Menchov, Boogerd, Rasmussen, Mayo, Zubeldia, Basso, Julich, Voigt, Sastre, Azevedo, Savoldelli, Heras, Cunego, Valverde, Karpets, Martin Perdiguero, Klöden, Vinokourov, Rebellin, Leipheimer, Verbrugghe, Frigo, Kirchen, Merkx, Di Luca, Garzelli, Gilbert en nog wel wat Italiaanse en Spaanse klimmers.
Hele mooie koers!
16 uur op Eurosport!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |