abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 00:09:58 #227
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25795534
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:53 schreef komrad het volgende:
Volgende week gaat rabo een erg sterk blok hebben in vlaanderen's mooiste

Ik hoop dat boogerd eindelijk weer een keer een grote race kan winnen, hij verdient het
hij rijdt niet in vlaanderen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25795633
quote:
Goede foto's bartoli.

Ik was er ook met mijn pa en grappig genoeg heb je die ook op de foto gezet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25795762
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:09 schreef The_Hives het volgende:

[..]

hij rijdt niet in vlaanderen
jammer deed hij de laatste jaren wel, dan maar alles op de amstel en LBL
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 28 maart 2005 @ 00:22:09 #230
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25795917
LBL is zn hoofddoel natuurlijk
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25796039
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Goede foto's bartoli.

Ik was er ook met mijn pa en grappig genoeg heb je die ook op de foto gezet.
show me? welke?
pi_25796362
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:

[..]

show me? welke?
Je allereerste foto met Lance. Ik liep voor de start ook tussen de renners (bij de bussen en ook bij de streep) door, waarschijnlijk heb ik je wel gezien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 28 maart 2005 @ 00:47:37 #233
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25796578
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je allereerste foto met Lance. Ik liep voor de start ook tussen de renners (bij de bussen en ook bij de streep) door, waarschijnlijk heb ik je wel gezien.
met rode pet? Of die met dat fototoestel?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 28 maart 2005 @ 01:05:03 #234
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_25797040
Die gele trui staat Thomas Dekker goed, misschien een voorbode voor de toekomst.
pi_25801037
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:47 schreef The_Hives het volgende:

[..]

met rode pet? Of die met dat fototoestel?
M'n pa loopt rechts met Armstrong mee, met dat fototoestel inderdaad.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 28 maart 2005 @ 12:19:47 #236
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25802416
Jammer van Dekker's tijdrit/epiloog, maar die sprint 's ochtends zag er erg machtig uit.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 13:27:48 #237
862 Arcee
Look closer
pi_25804080
Wie fietsen er mee in Rund um Köln?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_25804173
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef Arcee het volgende:
Wie fietsen er mee in Rund um Köln?
Met name Duitsers, I suppose.

Ik denk niet veel pro tour - ploegen, maar ik zal het eens opzoeken.
pi_25804305
Hier een PDF - je met de deelnemerslijst:

http://www.rundumkoeln.com/2005/starterliste.pdf
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 13:37:34 #240
862 Arcee
Look closer
pi_25804360
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:35 schreef Leatherface het volgende:
Hier een PDF - je met de deelnemerslijst:

http://www.rundumkoeln.com/2005/starterliste.pdf
Perfect!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_25804432
Zelfs Schumacher fiets mee.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_25804437
is wel een laag geklasseerde wedstrijd. Rabo doet mee met het trade 3 team
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25804570
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:40 schreef komrad het volgende:
is wel een laag geklasseerde wedstrijd. Rabo doet mee met het trade 3 team
Wel leuk dat klasgenoot nr 178 een keer op tv is
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 13:47:34 #244
862 Arcee
Look closer
pi_25804598
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:40 schreef komrad het volgende:
is wel een laag geklasseerde wedstrijd. Rabo doet mee met het trade 3 team
Ja, vreemd, want beide (Brabantse Pijl en Rund um Köln) zijn categorie 1.C/1.1.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_25804694
Rabo heeft gisterne al voldoende gewonnen denk ik zo, nu alles op vlaanderen's mooiste
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25804834
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, vreemd, want beide (Brabantse Pijl en Rund um Köln) zijn categorie 1.C/1.1.
In dat soort wedstrijden mogen maar 8 ProTour-ploegen meedoen en voor de rest moeten daar Continental Tour-ploegen aan meedoen. Rabobank is waarschijnlijk dus niet met de PT-ploeg uitgenodigd, maar mocht wel met de CT-ploeg meedoen .
pi_25805134
Is 't nog op TV?
pi_25805250
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef Wombcat het volgende:
Is 't nog op TV?
Ja, op de West Deutsche Rundfunk.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:17:26 #249
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25805350
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:57 schreef mbn het volgende:

[..]

In dat soort wedstrijden mogen maar 8 ProTour-ploegen meedoen en voor de rest moeten daar Continental Tour-ploegen aan meedoen. Rabobank is waarschijnlijk dus niet met de PT-ploeg uitgenodigd, maar mocht wel met de CT-ploeg meedoen .
Gelukkig hebben ze voor de driedaagse van depanne een uitzondering gemaakt.
http://www.cyclingstartlists.com/2005/03Mar/20Panne.htm
zij hebben een starterslijst om je vingers van af te likken. Ik ga alleszinds donderdag een kijkje gaan nemen naar de tijdrit in Depanne.
pi_25805393
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, op de West Deutsche Rundfunk.
Heb ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')