quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
Ja, maar uit mijn vraag was niet duidelijk om hoeveel zalen/hallen het ging...
Da's toch echt enkelvoud.quote:welke van deze Randstadzalen + -hallen werd in de jaren zeventig niet frequent gebruikt als popzaal?
quote:
whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:15 schreef GLO het volgende:
Eh... shit, je hebt gelijk. Ik vrees dat ik het punt dan toch moet intrekken, bukgeit, samen met de vraag.
dat heet je in de nesten werken...
OK dan. U bent een heer. En dan wil ik er nu niets meer over horenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
whehehe
hij mag het punt wel hebben hoor
Schelden op een mod? Dat is vragen om een note.quote:
Slappelingquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schelden op een mod? Dat is vragen om een note.
Morgenochtend misschien. Ik duik nu m'n bed in.
Check *quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:25 schreef Ascaroth het volgende:
Acid Bath - Cassie Eats Cockroaches
Dat zou best weleens kunnen, uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat meneer in kwestie razend op puddingbroodjes is. Ik zoek trouwens een Zweeds collectief.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:42 schreef GLO het volgende:
Maar alleen de tweede meneer van links komt me bekend voor. Maar dat kan ook van de bakker zijn.
quote:Quite simply one of the most outstanding albums of 2004.are a band that love to experiment with huge walls of sound and create high expectation through drawn out gradually building passages. Here on
' we are exposed to an unreal sense of melody and harmony, delivered with classic
force and aggression. The song structures are perfect, leaving no point of disinterest, gripping your attention all the way through 76 minutes of musical genius. Expansive Noisecore never sounded so good.
Harder. En met vier man meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:51 schreef GLO het volgende:
Explosions In The Sky?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:54 schreef bukgeit het volgende:
Soundtrack Of Our Lives? Ook niet ruig genoeg denk ik.
Beroepsmatig? Heb je de hoes ontworpen of werk je in een platenzaak?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:28 schreef bukgeit het volgende:
Die hoes ken ik beroepsmatig.. Cult Of Luna.
Let Emily Go?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef ranja het volgende:
Bij LEG denk ik aan iets nederlands, zou zo geen engels iets kunnen bedenken.
Ik werk in Plato.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Beroepsmatig? Heb je de hoes ontworpen of werk je in een platenzaak?
En toch is het een Engelse songtitel van een Engelse band.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef ranja het volgende:
Bij LEG denk ik aan iets nederlands, zou zo geen engels iets kunnen bedenken.
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.quote:
ik-heb-ook-jarenlan-in-platenzaken-gestaan-als-je-alles-bij-elkaar-optelt-alleen-koste--mij-dat-geld-tvpquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.
welkequote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef GLO het volgende:
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:35 schreef Doc het volgende:
[..]
ik-heb-ook-jarenlan-in-platenzaken-gestaan-als-je-alles-bij-elkaar-optelt-alleen-koste--mij-dat-geld-tvp
Doe nog 's een tipje oplichten, buk?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En toch is het een Engelse songtitel van een Engelse band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |