Beroepsmatig? Heb je de hoes ontworpen of werk je in een platenzaak?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:28 schreef bukgeit het volgende:
Die hoes ken ik beroepsmatig.. Cult Of Luna.
Let Emily Go?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef ranja het volgende:
Bij LEG denk ik aan iets nederlands, zou zo geen engels iets kunnen bedenken.
Ik werk in Plato.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Beroepsmatig? Heb je de hoes ontworpen of werk je in een platenzaak?
En toch is het een Engelse songtitel van een Engelse band.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef ranja het volgende:
Bij LEG denk ik aan iets nederlands, zou zo geen engels iets kunnen bedenken.
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.quote:
ik-heb-ook-jarenlan-in-platenzaken-gestaan-als-je-alles-bij-elkaar-optelt-alleen-koste--mij-dat-geld-tvpquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.
welkequote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef GLO het volgende:
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:35 schreef Doc het volgende:
[..]
ik-heb-ook-jarenlan-in-platenzaken-gestaan-als-je-alles-bij-elkaar-optelt-alleen-koste--mij-dat-geld-tvp
Doe nog 's een tipje oplichten, buk?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En toch is het een Engelse songtitel van een Engelse band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |