Yup. Van het prachtige Do that to me one more timequote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:36 schreef GLO het volgende:
The Captain & Tennille?
Had ik ook. Maar die pet kon niet missen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:38 schreef bukgeit het volgende:
![]()
Maar veel cooler dan in mijn herinnering.
Gokvragen ben ik altijd goed in.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:58 schreef GLO het volgende:
OK, ik stel de vraag anders: welke van deze Randstadzalen + -hallen werd in de jaren zeventig niet frequent gebruikt als popzaal?
De Doelen (R'dam)
Carré (A'dam)
Stadsgehoorzaal (Leiden)
Concertgebouw (A'dam)
Jaap Edenhal (A'dam)
Houtrusthallen (Den Haag)
Circustheater (Den Haag)
RAI Congrescentrum (A'dam)
Groenoordhallen (Leiden)
Sorry, ikke niet.quote:
Ja, da's lekker. Die gokt gewoon op 3 mogelijkheden tegelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:05 schreef GLO het volgende:
O, jullie zijn toch begonnen. Wat een zootje.Ik heb de vraag gewoon niet goed gesteld, maar buk krijgt toch het punt, want het Circustheater was het juiste antwoord.
bukgeit +1
Ken er wel één over een worm.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:07 schreef bukgeit het volgende:
Bemazzeld
Wie weet er een liedje over kakkerlakken? Puntje waard.
Hee, dat heeft wel een voorgeschiedenisquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, da's lekker. Die gokt gewoon op 3 mogelijkheden tegelijk.
Ja, maar uit mijn vraag was niet duidelijk om hoeveel zalen/hallen het ging...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, da's lekker. Die gokt gewoon op 3 mogelijkheden tegelijk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
Ja, maar uit mijn vraag was niet duidelijk om hoeveel zalen/hallen het ging...
Da's toch echt enkelvoud.quote:welke van deze Randstadzalen + -hallen werd in de jaren zeventig niet frequent gebruikt als popzaal?
quote:
whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:15 schreef GLO het volgende:
Eh... shit, je hebt gelijk. Ik vrees dat ik het punt dan toch moet intrekken, bukgeit, samen met de vraag.
dat heet je in de nesten werken...
OK dan. U bent een heer. En dan wil ik er nu niets meer over horenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
whehehe
hij mag het punt wel hebben hoor
Schelden op een mod? Dat is vragen om een note.quote:
Slappelingquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schelden op een mod? Dat is vragen om een note.
Morgenochtend misschien. Ik duik nu m'n bed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |