Het toont idd aardig wat vastberadenheid en doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heet nou doorzettingsvermogen. Ik kijk er van op.
![]()
![]()
En het is ook een beetje ver om terug te lopen.![]()
Optische schade is niet zo heel erg nee, maar het verschil tussen optische schade en schade aan de motor zelf is in de praktijk niet zo groot helaasquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik rijd wel een schadefiets.
En die is gewoon recht hoor.
Dus op die manier niet erg.
moet ik mij schamen als ik zeg dat ik niet weet over welke techniek je het nu hebt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Die knakker op die Fireblade gebruikt die gast van MotorXtra zijn manier van quickshift
Nerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:09 schreef hicham het volgende:
Vroeg opstaan blijft moeilijk
Volgens mij gaat Youssef later vrachtwagenchauffeur worden, die reizen ook alle kanten op in hun eentjeIk ga proberen vandaag een beetje nuttig te zijn, o.a door Youssef's krant te lopen
en door eens mijn mailbox leeg te lurken. Zitten nog 200 nieuwe mailtjes in ofzo
en nog wat programmeerwerk doen. Was ik gisteravond al aan begonnen, maar dat was geen goed idee
Om 23:00 beginnen met programmeren als je van plan bent 'vroeg' naar bed te gaan is not done
hoe slecht is dat voor je bakquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze knakker op de Blade schakelt net zo als dat die gozer van MotorXtra zei, druk op het pookje zetten, hem in de begrenzer laten komen en het pookje schiet zo in de volgende versnelling
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voorquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
Rondje Isle of Man op een CBR1000RR Fireblade![]()
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe slecht is dat voor je bak?
okquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet![]()
Tja, hoe slecht is snel rijden met je motor?
echt welquote:
Wegmisbruikers!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voor
Had ie maar geen ZXR-400 moeten wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoog in de toeren rijden zorgt toch voor meer slijtage dan altijd bij de 5000rpm schakelen
Dat bedoelde ikquote:Tuurlijk is altijd netjes schakelen met de koppeling beter voor je bak, maar ja... hij zal er niet direct kapot van gaan, als je dat bedoeld
Kastje of toerenbegrenzer onderbreekt je onsteking, dus dat gaat wat beter dan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welje moet er maar opkomen
en denk ook dat het niet echt comfortabel was dat laatste stukje,
Kan je het nog steeds niet??quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
zoals ik zei, de ene keer beter dan de andere maar vanzelf zeker nog niet neequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je het nog steeds niet??Ga je schamen
Het lukte prima op jouw ZXR400....
DAMN echt telepathie, ik wou net dat topic op MF over Rombo demper op ZXR400 hier posten voor jou, tot ik zag dat je al had gereageerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand vraagt naar het filmpje ressen, zou iemand die ff ergens willen hosten zodat ik hem kan laten zien en horen?
thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |