Isle of Manquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat gaat lekker tussen die huizen door
Dat was weer een anderequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je eerder gehad en gepost met een dergelijk filmpje .. dezelfde?
![]()
Ik heb beide niet gezien derhalve.
Joh?!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
Isle of ManIs op een eilandje in de Ierse zee waar ieder jaar een motorrace wordt gehouden.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:Gevaarlijkste circuit ter wereld.
Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash. >><<
Bomen geven niet mee .....
ben niet zo'n standaard-sticker fan...gewoon helemaal kaal maken en dan eigen SBK etc. stickers erop doenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
Welke stickers wil je weg hebben![]()
Ennuuuh, lekker toeren ofzo
Creatief.quote:This year during the first practice session, Joey ran out of petrol at the Bungalow. He 'borrowed' some fuel from the Travelling Marshal and then took some fork oil from his Honda and, using it as a substitute for 2 Stroke Oil, mixed it with the petrol before completing his lap!
De beelden komen bij mij een beetje suicinaal over....quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:Gevaarlijkste circuit ter wereld.
Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash.
Bomen geven niet mee .....
quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet erg ? Ik rijd toch niet graag met een krom frame of kromme voorvork rond
Het toont idd aardig wat vastberadenheid en doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heet nou doorzettingsvermogen. Ik kijk er van op.
![]()
![]()
En het is ook een beetje ver om terug te lopen.![]()
Optische schade is niet zo heel erg nee, maar het verschil tussen optische schade en schade aan de motor zelf is in de praktijk niet zo groot helaasquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik rijd wel een schadefiets.
En die is gewoon recht hoor.
Dus op die manier niet erg.
moet ik mij schamen als ik zeg dat ik niet weet over welke techniek je het nu hebt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Die knakker op die Fireblade gebruikt die gast van MotorXtra zijn manier van quickshift
Nerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:09 schreef hicham het volgende:
Vroeg opstaan blijft moeilijk
Volgens mij gaat Youssef later vrachtwagenchauffeur worden, die reizen ook alle kanten op in hun eentjeIk ga proberen vandaag een beetje nuttig te zijn, o.a door Youssef's krant te lopen
en door eens mijn mailbox leeg te lurken. Zitten nog 200 nieuwe mailtjes in ofzo
en nog wat programmeerwerk doen. Was ik gisteravond al aan begonnen, maar dat was geen goed idee
Om 23:00 beginnen met programmeren als je van plan bent 'vroeg' naar bed te gaan is not done
hoe slecht is dat voor je bakquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze knakker op de Blade schakelt net zo als dat die gozer van MotorXtra zei, druk op het pookje zetten, hem in de begrenzer laten komen en het pookje schiet zo in de volgende versnelling
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voorquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
Rondje Isle of Man op een CBR1000RR Fireblade![]()
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe slecht is dat voor je bak?
okquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet![]()
Tja, hoe slecht is snel rijden met je motor?
echt welquote:
Wegmisbruikers!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voor
Had ie maar geen ZXR-400 moeten wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoog in de toeren rijden zorgt toch voor meer slijtage dan altijd bij de 5000rpm schakelen
Dat bedoelde ikquote:Tuurlijk is altijd netjes schakelen met de koppeling beter voor je bak, maar ja... hij zal er niet direct kapot van gaan, als je dat bedoeld
Kastje of toerenbegrenzer onderbreekt je onsteking, dus dat gaat wat beter dan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welje moet er maar opkomen
en denk ook dat het niet echt comfortabel was dat laatste stukje,
Kan je het nog steeds niet??quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |