http://www.bikepics.com/ en dan vooral http://www.bikepics.com/manufacturers/quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:13 schreef -Eddow- het volgende:
Oke thnx en nog anderen ?!
ik heb een keer op TV gezien dat een Diesel ook op frituurvet liep, en toevallig had ik net frietmachine ververst dus ik dacht laat ik het eens proberen, dus netjes gefilterd en beetje verdund met alcohol, en dat vet gewoon in mijn BX gegooid, ( was maar 3 liter of zo) hij rook wel wat vreemd voor een maandje maar had er helemaal geen problemen mee en heeft het gewoon opgestookt,quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Zelf op je ZXR 400 brommer bouwen OPM, met foto's. Klik!
[..]
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.
Moet dan ook wel werken in de CR.![]()
![]()
Remhandlestift ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
Dat komt door al je burnouts, wheelies enz, enz.
Ben blij dat ik die niet gekocht heb voor je revisie, gare koppeling, en remhandlestift die langzaam maar zeker slijt.
The year after.Is straks bijna een heel nieuw ding.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:12 schreef Romius het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dan behoor je tot die 10 %![]()
![]()
watte ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had bijna een BX diesel van je gekocht met verbrande zuigerveren.
Net zoiets als dat ie blij is dat ie mijn brommer niet heeft gekocht voor de revisie.quote:
Maar ze hadden het igg over een stiftje die steeds korter werd. Bekend ZX9R probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:35 schreef ZX9R het volgende:
Dat ging om lucht in de remleiding en een makkelijke manier van ontluchten!
Ja, die bood je hier aan voor 550 euro ofzo. En ik zocht net een auto.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ze hadden het igg over een stiftje die steeds korter werd. Bekend ZX9R probleem.
Was dat de koppelingsstif of wat ..
er mankeerde ook helemaal niets aan,en ik heb nooit geweten dat ie mijn BX zou willen kopen,quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ie blij is dat ie mijn brommer niet heeft gekocht voor de revisie.
Na de revisie trouwens ook niet.
Pep, brommer kopen?![]()
Niet serieus, we hebben het er wel over gehad, gooide hier het balletje nog over op bij die collega.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
er mankeerde ook helemaal niets aan,en ik heb nooit geweten dat ie mijn BX zou willen kopen,
Die veredelde frietmachine reed best wel lekker
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:38 schreef ploderus het volgende:
One smiley says it all![]()
[afbeelding]
![]()
Zelfde blokquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn GSX-F600 had trouwens wel een zijdezachte bak.
Gewoon kippenvel met schakelen zo mooi ..![]()
![]()
Is dat niet dezelfde als in de Bandit?
wat heb jij met zuigerverenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet serieus, we hebben het er wel over gehad, gooide hier het balletje nog over op bij die collega.
Maar er mankeerde niets aan? Wel de zuigerveren even gecontroleerd bij verkoop?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Blijft mooi![]()
![]()
[afbeelding]
met duo-seat cover
klinkt goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben trouwens terug van sollicitatie gesprek en ging goedIk was 1 vd eerste sollicitanten en k hoor volgende week meer
Poging tot sluikreclamequote:Ben trouwens nu al verliefd op mn BT014..... net effe de polders onveilig gemaakt hier en geeft nu al erg veel vertrouwen![]()
![]()
Word nog best warm ook.... kan niet wachten tot mooi en temps boven de 15 graden
![]()
Ze zijn hoogstens nog wat zwarter geworden dan ze al waren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat heb jij met zuigerverenik begrijp er niets van,
of suggereer je dat door die 3 literfrietvet de zuigerveren het begeven zouden hebben ?
hij rijd nog steeds dus lijkt me niet eigenlijk,![]()
Onze CBR600RR vriend die al veeeeeeeeel ervaring heeft, aan zijn woorden heb je echt watquote:MrSuzuki says:
dus als ik achter een 014 steek istie niet binnen 6000 op denk je ?
Martin says:
nee
Martin says:
ik rijd 9000 met 012ss
quote:Martin says:
dan denk ik dat jij ook wel 8000-10000 haal met 014 of 012ss
ik denk dat ze eerder een mooi goudgeel kleurtje gekregen hadden,quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze zijn hoogstens nog wat zwarter geworden dan ze al waren.![]()
Verder bedoel ik er niets mee. <talk to hand smiley>![]()
klinkt erg goed iddquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM......... 014 nemen!
[..]
Onze CBR600RR vriend die al veeeeeeeeel ervaring heeft, aan zijn woorden heb je echt wat
quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ze eerder een mooi goudgeel kleurtje gekregen hadden,![]()
kregen mijn frietjes ook![]()
nou je het toch over olie heb,quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar geen geintje, je leest het ook in duurtesten van motorfietsen.
Bij gebruik van de goede olie geen aanslag tussen de veren.
Brandstof lekt daar ook iets, zeker bij een Diesel.
Kan dus best aanbakken.![]()
Voor de rest idd.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Sta ik net bij de apotheek, kom ik weer buiten, zit er een dement wijf in een electrisch karretje. Dus ik kleed me aan enzo, zegt ze
Liet ze geen Frans Bauer pics zien ???quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Sta ik net bij de apotheek, kom ik weer buiten, zit er een dement wijf in een electrisch karretje. Dus ik kleed me aan enzo, zegt ze
"Zo mooie motor! Prachtig! En je bent nog zo jong!"
Dus ik zeg,
"Ja, hard werken he, maar die van u is toch ook mooi?" Bedoelde het goed
Werd ze helemaal link....
''JA EN IK KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT IK INVALIDE BEN''
Ik zei, ''ik toch ook niet"
Wou nog een stukje doorrijden, en dan zeggen, kom hier dan! pak me dan! Sta dan op vuile uitkeringsprofiteur!
Klinkt goed op dit na..... dat zijn zeer waarschijnlijk kromme remschijven ja. Setje nieuwe, originele schijven? Mwa, 600 euro? 300, soms 350 euro per stuk geloof ik. Imitatie schijven vanaf 350 euro per set volgens mij...quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:47 schreef Youssef het volgende:
Maar...Toen ik ging rijden en de voorrem indrukte trilde het stuur, af en toe zelfs sterk. Is dit een kromme schijf?
Kosten
Oorzaak?
![]()
Dat is ik met m'n K1100LTquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:47 schreef Youssef het volgende:
Damn, Ressen.mpg doet echt de lentekriebels bij me herlevenWie is trouwens diegene op de grote motor die het geheel eventjes bekijkt vanaf het fietspad
![]()
Was echt superquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wannabee-politieagentje
"Ja film ze maar hoor, goed zo!"
En dan de remblokken nogquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:02 schreef Didiot het volgende:
Schijfrem kost trouwens van LUCAS bij Motozoom 230 euro per stuk...
Remblokken hoeven toch niet nieuw, waren nog best nieuw volgens hemquote:
Was je toch ook?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:04 schreef Didiot het volgende:
[..]
Was echt super
Die lui die voorbij fietsten dachten geloof ik dat ik bewijsmateriaal aan het verzamelen was
Dan moet je ze waarschijnlijk wel eerst laten vlakken. Maar ik heb hier nog één remschijf liggen voor een ZX6R 2001. Over ivm nieuwe schijven ivm één kromme schijf door fout met schijfremslotquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Remblokken hoeven toch niet nieuw, waren nog best nieuw volgens hem? Wel jammer zo een dure kostenpost voor iets dat niet nodig was
![]()
Verder uuh...
Hij was gewoon mooi![]()
Lang leve Supersportquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
Hij reed ook gewoon netjes rechtdoor enzo
Wel zwaar eigenlijk, echt bochten maak ik volgens mij niet. Gewoon afremmen en sturen, toen ik probeerde echt met de heupen te sturen ging dat nog best lastig
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lang leve Supersport
Wat was eigenlijk de oorzaak van de trilling volgens hem? Of was het hem nog nooit opgevallenDat zouden de meeste verkopers namelijk zeggen
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou je het toch over olie heb,
er zou 2x bij motoport olie vervangen zijn, als ik daarna het niveau controleerde was de olie donker van kleur( zwart) ik heb nu grote beurt zef uitgevoerd, en na 500 km is de olie nog steeds doorzichtig en een mooi groen/geel kleurtje,
ik heb het sterke vermoeden dat er nooit olie is vervangen bij motoport,![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:
[..]Volgens hem gebeurde het alleen bij lichtjes remmen. Zelf wist ie de oorzaak niet, maar hij dacht dat het bij hard remmen niet echt te merken was. Toen heb ik nog eens gereden maar echt veel verschil merkte ik niet
Af en toe trilde die zelfs erg zwaar. Het gedrag bij remmen is gewoon onvoorspelbaar bij deze motor
![]()
Als ik hem koop moeten er dus zeker nieuwe op. Maar ik ga eerst nog eens verder kijken, heb nog afspraken staan dus stop die schrijfremmen van jou maar weer gauw in de kast.
Dat doe jij toch ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef ploderus het volgende:
Zou er een beetje hetzelfde uitzien alsof je met twee verschillende typen schoenen over straat zou lopen![]()
Mij boeit het niet als ik voor lul sta.. En daarbij heb ik geen poen om één compleet paar schoenen te kopen, dus ik jat iedere keer de schoen zonder magneetstrip/antidiefstalding.. Als je goed zoekt, vind je zo voor beide voeten wel een passende schoen. En dan is P-Lo weer tevredenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Check je mail Didiot!
Youssef: niet aan beginnen bij zoveel twijfel.... er staan voor die prijs vast zat andere ZX6R'en met wel goede remschijven....
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef ploderus het volgende:Waarschijnlijk past die schijf van mij toch niet
Het staat in ieder geval toch niet mooi in combinatie met die andere schijf
Zou er een beetje hetzelfde uitzien alsof je met twee verschillende typen schoenen over straat zou lopen
![]()
Het hart van de remschijven van die grijze ZX6R is zwart. Bij die van mij is/was het goudkleurig (bedoel je dat met Goldwave's?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof iemand op remschijven gaat letten, tenzij het van die Goldwave's (
) zijn.
![]()
Vorige week had ik trouwens echt 2 verschillende schoenen aan.![]()
S'ochtends hier in het donker in de haast aangetrokken, zag het pas na een uur of 3.![]()
En er was geen hond die het gezien heeft de hele werkdag van 9 uur.![]()
Ik dacht dat jij toen de veroorzaker van die rage was in Hoofddorp?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mij boeit het niet als ik voor lul sta.. En daarbij heb ik geen poen om één compleet paar schoenen te kopen, dus ik jat iedere keer de schoen zonder magneetstrip/antidiefstalding.. Als je goed zoekt, vind je zo voor beide voeten wel een passende schoen. En dan is P-Lo weer tevreden![]()
Je ziet ze misschien niet direct tegelijkertijd, maar het zal echt wel opvallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
Remschijven zie je toch nooit tegelijkertijd? Je kijkt of links of rechts van de motârd.
Met Goldwave's bedoel ik die gekartelde, maar dat is misschien niet de juiste omschrijving.
Dat was het verkeerd om dragen van strings.. Met de veter tussen de knikkersquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toen de veroorzaker van die rage was in Hoofddorp?
Boeie, mijn CR500 heeft maar 1 grote disc, en je voelt bij deze rem niets van een enkele schijf.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:58 schreef ploderus het volgende:
Je ziet ze misschien niet direct tegelijkertijd, maar het zal echt wel opvallenEn daarbij hebben ze waarschijnlijk een verschillend remkarakter.
Dat is dan ook een heel ander type fietsquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Boeie, mijn CR500 heeft maar 1 grote disc, en je voelt bij deze rem niets van een enkele schijf.
1 middelvingertje (met heel weinig kracht) op het handle is genoeg om hem op zijn neus te zetten.![]()
Dat klinkt Bandit rijders heel vreemd in de orenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
1 middelvingertje (met heel weinig kracht) op het handle is genoeg om hem op zijn neus te zetten.![]()
1 2 3 4 5 6 7 | 10043609 LUCAS BREMSSCHEIBE VORN DURCHM. 300MM, SCHWIMMEND KAWASAKI ZEPHYR 550 (ZR550B5) KAWASAKI ZEPHYR 550 (ZR550B) KAWASAKI ELIMINATOR 600 (ZL600B) KAWASAKI ZX-6R (ZX600-JJ) KAWASAKI ZX-6R NINJA (ZX600F) [FÜR BJ. 1996-1997] 214,95 |
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij wave schijven P-Lo?PICS!
Tnx voor de tipquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef ploderus het volgende:
Normen en waarden op veronica!!!![]()
The Simpsons dus..![]()
True, maar een verschil in karakter van die schijven zal ook wel niet zo heel veel uitmaken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef ploderus het volgende:
Dat is dan ook een heel ander type fietsEn natuurlijk ook een heel stuk lichter..
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klinkt Bandit rijders heel vreemd in de oren
Zijn wel zelf te monteren, maar ik heb het toen laten doen. Ik deed het ook meteen in combinatie met een grote beurt en het monteren van stalen remleidingen. Bij de grote beurt zouden ze toch al los gemaakt worden ivm gangbaar maken enz. En het scheelt me redelijk wat tijdquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx voor de tip*TV aangezet heeft
*
Zijn remschijven zelf te monteren? Anders probeer ik dat nog van de prijs te halen?
Waarom niet verder zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx voor de tip*TV aangezet heeft
*
Zijn remschijven zelf te monteren? Anders probeer ik dat nog van de prijs te halen?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hier mn grote vriend Justin (vorige eigenaar van mn Bandit)
[afbeelding]
Didiot, hij rijdt nu ook met Dunlop D220's en hij vindt ze wel goed...
Ow, dat moet je bij mij niet doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik bedoel dat de remmen van de Bandit600 redelijk zijn, maar zeker niks bijzonder, je moet echt in de hendel knijpen voordat je echt goed remt, met al je vingers dus
True, maar een verschil in karakter van die schijven zal ook wel niet zo heel veel uitmaken want een enkele schijf remt al niet slecht, en nu helpen ze mekaar gewoon.. igg remt de ene kant 10 % giftiger dan de andere kant ofzo. Enkele schijf merk je dus al amper bij die dingen, en dan alleen nog maar in extreme gevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef ploderus het volgende:
Dat is dan ook een heel ander type fietsEn natuurlijk ook een heel stuk lichter..
Zal denk ik ook voor mij niet verkeerd zijn die D220'squote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hier mn grote vriend Justin (vorige eigenaar van mn Bandit)
[afbeelding]
Didiot, hij rijdt nu ook met Dunlop D220's en hij vindt ze wel goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |