Je hebt gelijk. Vanavond staat het er, verwacht er niet enorm veel van overigens. Heb er op verschillende sites een aantal dingen over gelezen. Commercieel gezien zou het voor de club echter minder interessant zijn. Spijtig, want het oude logo isquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd (vanwege een niet nader te geven reden), heb nog niets hierover van je gelezen...
Maar een dergelijke actie die ze op touw zetten, komt niet vaak voor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedere scheidsrechter (en grensrechter) zit er wel eens naast. Het zal wel goed gaan morgen.
Agree, daarom ben ik benieuwd wat jij er over te melden hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vanavond staat het er, verwacht er niet enorm veel van overigens. Heb er op verschillende sites een aantal dingen over gelezen. Commercieel gezien zou het voor de club echter minder interessant zijn. Spijtig, want het oude logo is.
Sneijder, Heitinga en Lindgren op het middenveld dus.quote:Lindgren vervangt Vd Vaart bij Ajax
Afgaande op de training zal Ajax donderdag vermoedelijk in de volgende opstelling spelen:
Stekelenburg, Trabelsi, De Jong, Escudé, Maxwell, Lindgren, Heitinga, Sneijder, Rosales, Babel, Boukhari.
Ajax speelt donderdagavond in de derde ronde van de UEFA Cup uit tegen Auxerre. Ajax won de thuiswedstrijd met 1-0 dankzij een doelpunt van Maxwell, via een hakje van Rafael vd Vaart.
Lindgrenquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sneijder, Heitinga en Lindgren op het middenveld dus.
god Ajax ik hoop het, ik zit al maanden op DE ommekeer te wachten.....quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef The_Hives het volgende:
gaan we vandaag eindelijk los? Een ouderwetse 0-4?
Ik hoop het en de spelers zullen wel moeten, al is het maar een gebaar richting de aanhang.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef The_Hives het volgende:
gaan we vandaag eindelijk los? Een ouderwetse 0-4?
met vilstift het CL logo doorgekrast zekerquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
Kijken of er een diehard rondloopt met korte mouwen
Het cup-shirt!.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
Wat een kutgeluid zeg bij RTL5.
Dat ligt aan je eigen tv. Hier heb ik een mooi strak beeldquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef pberends het volgende:
Beeld is ook al wazig. Dit is toch fucking Frankrijk en geen Oostblok land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |