abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 13:09:55 #226
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25608202
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, ik was in Den Bosch en daar hebben jullie hooligans bewezen, dat er geen code is. Bussen slopen en scherpe voorwerpen naar onschuldige toeschouwers gooien. Daarom ben ik kwaad. Ik ben ook kwaad, dat jij jezelf voor de gek houdt, dat er eer komt kijken bij hooligans. Wake up and smell the coffee. Er is geen code er is alleen maar stoer puber gedrag. Zo van: " Kijk mij stoer klappen geven en krijgen". Macho bullshit is dat. Ik ben echt onder de indruk hoor.
Alsof ik een reet geef om wat wel en niet indruk op jou maakt... Ja je hebt gelijk... ik hou mezelf voor de gek... net als duizenden anderen ... en jij weet het beter altijd beter... superman...
quote:
Trouwens schelden achter je schermpje geldt ook voor jou hoor. Moet ik dat als een dreigement opvatten? Ben je zo kwaad, dat je uit onmacht mij gaat bedreigen in plaats van zoals jij zegt discussieren. Zielige vent.
Oow jah? Nee das geen dreigement, ik zeg alleen dat het erg easy en laf is om iemand via internet uit te schelden. DWZ: Hele zinnen schrijven die uiteindelijk uitlopen op niks behalve gescheld...
quote:
Ik vind het trouwens wel grappig, dat jij iedereen die jou tegenspreekt of jou een ontieglijke klootzak vindt, dom noemt. Volgens mij is dit een duidelijk geval van projectie.
Ik noem niemand dom... ik stelde de vraag of je dom was... En als dat een geval van projectie is... dan zou ik je eigen reacties nog maar es gaan lezen HAhahahahaha Sjongejongejonge
quote:
Ook het overmatig gebruik van smilies om te proberen iemand in een discussie belachelijk maakt getuigt niet van een hoog niveau van jouw zijde. Maar dat zal jou geen reet roesten, want jij bent overtuigd van jouw gelijk en je vindt jezelf een geweldig stoere vent die iedereen die niet is zoals jouw maar een sukkel is.
Ik gebruik de smileys omdat ze er zijn en omdat ze leuk zijn. Bovendien type en bel ik niet graag, omdat er geen gezichtsuitdrukkingen bij komen. Iets wat ik cruciaal vindt in een gesprek. Die smileys helpen een beetje... daarom zijn ze er....
Ik vind mezelf niet stoer... en ik laat anderen wat anders zijn als mij gewoon in hun waarde. Iets wat jij niet kan. Je kan typen wat je wil... Maar alles wat je typt zegt meer over jezelf dan over anderen...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  zondag 20 maart 2005 @ 13:11:20 #227
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25608232
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Daar ben ik blij om.
Hahahaha
  zondag 20 maart 2005 @ 15:44:36 #228
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25611979
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:09 schreef DeHeldjes het volgende:

Alsof ik een reet geef om wat wel en niet indruk op jou maakt... Ja je hebt gelijk... ik hou mezelf voor de gek... net als duizenden anderen ... en jij weet het beter altijd beter... superman...
Het boeit je wel wat, anders zou je nu niks schrijven.
quote:
Oow jah? Nee das geen dreigement, ik zeg alleen dat het erg easy en laf is om iemand via internet uit te schelden. DWZ: Hele zinnen schrijven die uiteindelijk uitlopen op niks behalve gescheld...
Klink mij nog steeds als een dreigement. Jij kunt een discussie niet winnen dus wil je me liever aanpakken. je hebt je agressie dus niet onder controle, dus vind ik jou een zwak mens. Als je het niks boeit waarom reageer je dan? Trouwens jij scheldt in dit topic een heeeeeel stuk meer als mij, maar dat is natuurlijk in jouw wereldje een vorm van respect tonen.
quote:
Ik noem niemand dom... ik stelde de vraag of je dom was... En als dat een geval van projectie is... dan zou ik je eigen reacties nog maar es gaan lezen HAhahahahaha Sjongejongejonge
Aan de hand van deze reactie denk ik, dat je je eigen intelligentie eens flink onder de loep moet gaan nemen. Ik denk dat mijn punt hierop toch wel bewezen wordt.
quote:
Ik gebruik de smileys omdat ze er zijn en omdat ze leuk zijn. Bovendien type en bel ik niet graag, omdat er geen gezichtsuitdrukkingen bij komen. Iets wat ik cruciaal vindt in een gesprek. Die smileys helpen een beetje... daarom zijn ze er....
Ik heb het over overmatig gebruik van smileys om te proberen iemand belachelijk te maken. Het gebruik van smileys op een normale manier juich ik zelfs toe. Ze zorgen er dan voor om een komische noot te brengen of om misverstanden tegen te gaan
quote:
Ik vind mezelf niet stoer... en ik laat anderen wat anders zijn als mij gewoon in hun waarde. Iets wat jij niet kan. Je kan typen wat je wil...
Zal ik eens alle posts citeren waar je mensen juist niet in hun waarde laat.

quote:
Maar alles wat je typt zegt meer over jezelf dan over anderen...
Dan geldt dit ook voor jou. Lees ze nog eens van jou na en probeer ze eens objectief te bekijken. Ben je dan nog zo blij met jezelf?
Horrible Cunt!
  zondag 20 maart 2005 @ 15:45:50 #229
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25611997
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:11 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Hahahaha
Waar slaat dit nou weer op??
Dit is echt niets zeggend.
Horrible Cunt!
  zondag 20 maart 2005 @ 16:14:59 #230
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25612632
quote:
Die agressie moet eruit en dat wordt gewoon ergens op afgereageerd. het maakt op zo'n moment niet uit waarop dat is.
Wat een onzin
Ik voel me ook wel eens gefrustreerd en kwaad. Maar ga ik treinstellen slpoen of knokpertijen uitlokken. En waar worden ze agressief van? Dat hun clubje verloren heeft? Grow up. Die lui horen wat mij betreft in het Pieterbaan centrum thuis..
Are you nuts??
  zondag 20 maart 2005 @ 16:22:31 #231
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25612795
quote:
Ik denk er zo over:
Die gasten hebben de hele week normale banen,gezinnen, zie je niks aan en bij tijd en wijlen gaan ze los. Het is hun uitlaatklep. En ga allemaal nou niet zo hypocriet doen alsof het iets nieuws is, dit bestaat al sinds er voetbal bestaat (dus ruim 100 jaar), deal with it.
Doe eens normaal, stomme idioot
Dus jij vind het normaal, als iemand gefrustreerd is. Dat hij dan iemand op z'n bek slaat?
Are you nuts??
  zondag 20 maart 2005 @ 16:25:16 #232
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25612842
DeHeldjes volgens mij ben je zelf een hooligan
Je loopt het te promoten en te verdedigen
Are you nuts??
  zondag 20 maart 2005 @ 16:29:33 #233
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25612933
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:14 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Wat een onzin
Ik voel me ook wel eens gefrustreerd en kwaad. Maar ga ik treinstellen slpoen of knokpertijen uitlokken. En waar worden ze agressief van? Dat hun clubje verloren heeft? Grow up. Die lui horen wat mij betreft in het Pieterbaan centrum thuis..
Dat was mijn mening ook. Iedereen is wel eens kwaad. Maar agressie tonen om je kwaadheid of frustraties te uiten is zwak. Het was bedoeld als kritiek en niet begrip van mijn zijde.
Horrible Cunt!
  zondag 20 maart 2005 @ 16:31:28 #234
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25612970
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:25 schreef whosvegas het volgende:
Ik denk, dat wel langzamer hand duidelijk moge zijn.
Horrible Cunt!
pi_25613606
Kuthomo's. Waarschijnlijk allemaal geen werk en een uitkering waar de goede burgers voor in de buidel moeten tasten
  zondag 20 maart 2005 @ 17:03:05 #236
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25613728
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:31 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik denk, dat wel langzamer hand duidelijk moge zijn.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 20 maart 2005 @ 17:24:40 #237
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25614285
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:25 schreef whosvegas het volgende:
No shit sherlock...
  zondag 20 maart 2005 @ 17:34:33 #238
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25614550
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:44 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Het boeit je wel wat, anders zou je nu niks schrijven.
Ja je hebt gelijk het boeit me wel wat... ik lig er s'avonds wakker van
quote:
Klink mij nog steeds als een dreigement. Jij kunt een discussie niet winnen dus wil je me liever aanpakken. je hebt je agressie dus niet onder controle, dus vind ik jou een zwak mens. Als je het niks boeit waarom reageer je dan? Trouwens jij scheldt in dit topic een heeeeeel stuk meer als mij, maar dat is natuurlijk in jouw wereldje een vorm van respect tonen.
Dit is een discussie die niemand kan winnen... Ja boh... ik scheld zoveel meer als dat jij hebt gedaan tot nu toe ... ongelooflijk.... Je eerste post was een en al gescheld... En dan wat van mij zeggen...
quote:
Aan de hand van deze reactie denk ik, dat je je eigen intelligentie eens flink onder de loep moet gaan nemen. Ik denk dat mijn punt hierop toch wel bewezen wordt.
Ja dat moet ik inderdaad es gaan doen... ik voel me zo Dom nu door jou En jij weet dat ook zo goed...
quote:
Ik heb het over overmatig gebruik van smileys om te proberen iemand belachelijk te maken. Het gebruik van smileys op een normale manier juich ik zelfs toe. Ze zorgen er dan voor om een komische noot te brengen of om misverstanden tegen te gaan
hahaha... je hebt het nog steeds over mijn smiley-gebruik.... Voel je je in de zeik gezet erdoor? Waar gaat dit eigenlijk over? hahaha....
quote:
Zal ik eens alle posts citeren waar je mensen juist niet in hun waarde laat.
Ben je snel klaar .... Maar ach.. dingen uit verband trekken dat kun je wel... hebben we gemerkt
quote:
Dan geldt dit ook voor jou. Lees ze nog eens van jou na en probeer ze eens objectief te bekijken. Ben je dan nog zo blij met jezelf?
Ik heb de afgelopen week vaak genoeg teruggelezen. En ik ben er zeer trots op. Want ik ben nog steeds niet klemgeluld IMO. En ik ben niet de enige die dat vindt
Ik ben heel blij met mezelf..... wat zei je ook alweer over "projectie"? Hahahaha

p.s: kan het weer ontopic? Want het gaat over hooligans. En niet of ik nu wel of geen smileys mag gebruiken

p.p.s: Dit plaatje liet me heftig aan jou denken...

[ Bericht 5% gewijzigd door DeHeldjes op 20-03-2005 17:37:16 (de moraalridder) ]
  zondag 20 maart 2005 @ 17:47:36 #239
117098 Hathor
Effe niet
pi_25614936
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:57 schreef da_rippah het volgende:
Kuthomo's. Waarschijnlijk allemaal geen werk en een uitkering waar de goede burgers voor in de buidel moeten tasten
Dat heb ik al eerder aangehaald, dus je zal wel niet de hele thread gelezen hebben. Weet jij wat een gemiddeld dagje voetbal kost ? Waarschijnlijk niet, anders zou je niet met zo'n debiel vooroordeel komen aankakken. Je kan dus echt niet elke week met je club mee als je alleen maar een uitkering hebt, het kost gewoon honderden ¤' s in de maand. En laat ze nou niet ook toevallig Europees spelen, want dan loopt het helemaal uit de klauwen.

En Homo's ??? Tsja.....dat moet je ze zelf maar ff gaan vertellen, komen leuke gesprekken uit voort denk ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 20 maart 2005 @ 19:10:56 #240
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25616812
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:03 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, omdat jouw reactie mij zo ongelooflijk kwaad maakt. Hoe durf jij het in jouw hoofd te halen om dat soort beesten te verdedigen. Alsof ze geen onschuldige mensen aanpakken.

Ik heb het 2 keer mogen meemaken, dat ze mij zonder reden hebben aangevallen. Gewoon omdat ik voor de tegenpartij ben. Dit terwijl ik niet eens een sjaaltje of ander herkenningspunt aanhad. Ik ben wonder boven wonder zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.

1 maal terwijl ik met 3 vrienden was en we wisten ons enigszins vechtend tegen 20 man uit de voeten te maken. De 2e keer wilden 30 nac hooligans mij en een vriend bewerken. Nadat ik een klap heb gekregen ben ik samen met die vriend in een politiebusje gesprongen. Deze klootzakken wilden ons eigenlijk weer voeren aan die beesten ( maar dat is een ander verhaal). Deze hebben ons toen afgezet bij de auto. Deze mooi hooligans wilden ons alsnog te pakken krijgen en zochten de parkeerplaats af. Gelukkig konden we er langsdoor rijden.

Ik hoop voor jou, dat je ook eens zoiets meemaakt en iets minder gelukkig bent met de uitkomst. Dan praat je misschien eens een keer iets minder poep.
De heldjes, dit is mijn eerste post. Ik kan er niet echt veel gescheld in zien, dat op jouw gericht is. Maar ja, dat je een tikkeltje overgevoelig bent, dat hebben we allang gezien.

Edit: aangepast, want anders denkt de heldjes weer rare dingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door tong_poh op 20-03-2005 20:37:03 ]
Horrible Cunt!
  zondag 20 maart 2005 @ 19:12:55 #241
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25616857
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat heb ik al eerder aangehaald, dus je zal wel niet de hele thread gelezen hebben. Weet jij wat een gemiddeld dagje voetbal kost ? Waarschijnlijk niet, anders zou je niet met zo'n debiel vooroordeel komen aankakken. Je kan dus echt niet elke week met je club mee als je alleen maar een uitkering hebt, het kost gewoon honderden ¤' s in de maand. En laat ze nou niet ook toevallig Europees spelen, want dan loopt het helemaal uit de klauwen.

En Homo's ??? Tsja.....dat moet je ze zelf maar ff gaan vertellen, komen leuke gesprekken uit voort denk ik.
Maar hij heeft wel gelijk
Anders doen de meeste ongeschoold werk, waar je geen IQ voor nodig hebt
Are you nuts??
  zondag 20 maart 2005 @ 19:47:52 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_25617586
Das weer compleet mis, maar ik zit hier niet om jullie te overtuigen van het een of ander. Vooroordelen zullen er altijd wel zijn denk ik. Maar wat is dan precies werk waar je geen IQ voor nodig hebt ? Postbode misschien ? Das alleen maar een beetje brieven door gleuven gooien, hoef je geen dure opleiding voor gehad te hebben, maar het is wel een gerespecteerde baan. Vuilnisman dan ? Zelfde verhaal, maar het zou toch een behoorlijke klerezooi worden als ze er niet waren, dacht je ook niet ?

Ikzelf ben glazenwasser, hoef je ook niks voor te kennen, maar dat wil niet zeggen dat er iets mis is met mijn IQ, er is gewoon geen werk dat me boeit in mijn eigenlijke beroepssector, en je moet toch wat. Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je er nog van zou staan te kijken wat voor soort mensen er tussen lopen, das geen flauwekul. Ik heb een makelaar gekend, een advocaat, vertegenwoordigers van grote internationale firma's....zijn toch niet echt domme jongens zou ik zo zeggen.
  zondag 20 maart 2005 @ 20:31:41 #243
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25618748
Maar vind je niet dat hooligans hersenloze sukkels zijn?
Een beetje kansloos op elkaar in slaan en dingen vernielen. Die lui verdienen geen enkel respect, dat hebben ze over zichzelf afgeroepen.
Are you nuts??
  zondag 20 maart 2005 @ 21:15:37 #244
117098 Hathor
Effe niet
pi_25619891
Hersenloos wil ik niet zeggen, hoogstens een beetje kromme denkwijze. Vergeet niet dat geweld en elkaar geweld aandoen hele normale menselijke trekjes zijn. Mensen gaan door het lint bij het minste of geringste lijkt het soms wel, de kranten staan dagelijks vol met wat "normale" burgers elkaar allemaal aandoen. Sommige situaties wekken op de een of andere manier altijd aggressie op bij wat soms op het eerste oog hele rustige mensen lijken. Het verkeer is zo'n typisch geval waarbij mensen zich soms helemaal verliezen. Als mensen niet snel genoeg opzij gaan met hun auto, kunnen er soms echte wildwest taferelen plaatsvinden op de openbare wegen. Als mensen ergens in de rij voor moeten staan, slaan soms ook alle stoppen door. Ik heb vaders eens vol met elkaar op de vuist zien gaan in de Efteling voor de achtbaan, terwijl hun kinderen huilend stonden toe te kijken. En dan voetbal....zit je rustig naar de wedstrijd te kijken, springt er twee rijen beneden je opeens een oud mannetje op, die even de scheidsrechter een lijst met ziekten toewenst waar zelfs de doktoren nog nooit van gehoord hebben. Ik sta echt nergens meer verbaasd bij te kijken, maar het is natuurlijk wel lullig als zoiets gebeurd als je met je kleine neefje van 9 op de tribune zit, die pikt dat dan ook weer op.

Het is maar net hoe je het wil bekijken. Tuurlijk is het allemaal niet goed te praten wat er gebeurt, maar echt uitzonderlijk vind ik het allemaal niet. Overal om je heen gebeuren ellendige dingen, de supporters krijgen onnodig veel aandacht. Ik vind niet dat hooligans een probleem zijn voor de maatschappij, de hooligans zijn juist een voortvloeisel van die maatschappij.

Er is volgens mij maar 1 manier om het in te dammen, en dat is het gewoon compleet negeren op TV en in de pers. Helemaal geen aandacht meer, en de drang om zich te manifesteren verdwijnt. Over het algemeen zijn hooligans publiciteitsgeil, en zijn ze enorm trots op het halen van de voorpagina's. Het gaat maar om 1 ding en dat is het overtreffen van de concurrentie, in arrestaties, schade in geld omgerekent, en aandacht van de pers. Als die van Ajax te veel aandacht krijgen in de pers in de ogen van die van Feyenoord, kun je er van uitgaan dat ze de eerst komende wedstrijden alles zullen doen om dat weer te overtreffen. Helemaal geen aandacht meer, haalt een groot deel van de "spelvreugde" weg bij zulke groepen. Niet voor 100% natuurlijk, maar het zou wel degelijk verschil maken.
  zondag 20 maart 2005 @ 23:08:46 #245
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25623058
De media besteed er idd ook erg veel aandacht aan.
Maar iedereen die te losse handjes heeft, vind ik niet normaal. Een vriend van mij is laatst door portiers in elkaar geslagen. Om dat soort dingen kan ik me zo kwaad om maken!! Voor dat soort gaste heb ik totaal geen respect, voor mij zijn ze het laagste van het laagste, zo ook hooligans.
Are you nuts??
  maandag 21 maart 2005 @ 00:04:19 #246
117098 Hathor
Effe niet
pi_25624633
Tsja, welkom in de hedendaagse wereld, portiers zijn over het algemeen bijna allemaal zelf crimineel, en die geven je met alle liefde en plezier even een behandeling. Ze worden er zelfs nog voor betaald ook. Maar ja, als ze er niet zijn, slachten de mensen binnen elkaar weer af, dus het is eigenlijk een onnodig kwaad. Is nou eenmaal de tijd waarin we leven denk ik.
pi_25650193
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:22 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Dus jij vind het normaal, als iemand gefrustreerd is. Dat hij dan iemand op z'n bek slaat?
Waar haal jij in godsnaam vandaan dat ik het normaal vindt?! Nou?
Als je nou mijn hele stuk had gelezen en niet selectief een paar regels had je je domme reactie voor je kunnen houden.
Wacht, ik zal je geheugen ff opfrissen:
quote:
Deze discussie wint niemand. Je bent tegen (weet dan wel wat hooliganisme inhoudt, lees je ff in ofzo) of je hebt er geen problemen mee.
Het spijt me zeer, maar ik kies voor het laatste. Ik ga al heel wat jaartjes regelmatig naar (risico) wedstrijden en ik heb er nog nooit last van gehad.
Zie jij hier staan dat ik het goed keur? Nee, ik zeg dat ik er nooit last van heb als ik naar voetbal ga.
Jij doet verdorie alsof je zwaar onder het 'hooligan-terreur' gebukt gaat, maar volgens mij ben je nog nooit naar een goede voetbalwedstrijd geweest, dus waar heb je het over?
quote:
Ik denk er zo over:
Die gasten hebben de hele week normale banen,gezinnen, zie je niks aan en bij tijd en wijlen gaan ze los. Het is hun uitlaatklep. En ga allemaal nou niet zo hypocriet doen alsof het iets nieuws is, dit bestaat al sinds er voetbal bestaat (dus ruim 100 jaar), deal with it.

En wat doe jij? Jij doet of hooliganisme iets compleet nieuws is, waar je je zo druk over moet maken dat je bijkans aan de beademing moet. Ik zeg, deal with it. Het heeft geen moer met gezeik binnen voetbalstadions te maken, het gebeurt er buiten. (100e keer, lees je in)
Oh ja voor ik het vergeet, waar zie jij hier staan dat ik het goedkeur?
quote:
Nee, laat gaan. Zoals ik zei, je doet er niks aan en het zal altijd blijven bestaan.
And mind you: de meeste hoolies hebben heus geen seizoenskaart (meer).

Idd.. ik zeg laat het gaan, je leest het goed. Je doet er niks aan en men deed er 100 jaar geleden ook al niks aan, want als mensen (niet per definitie alleen mannen) elkaar de koppen in willen slaan doen ze het toch wel.
Maar maak je vooral druk op een forum, dat scheelt een boel..

En dan nog wat, 'stomme idioot' zeg je maar lekker tegen je gekke familie of je leest de faq & policy ff..
pi_25651163
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:08 schreef whosvegas het volgende:
...
Maar iedereen die te losse handjes heeft, vind ik niet normaal. Een vriend van mij is laatst door portiers in elkaar geslagen. Om dat soort dingen kan ik me zo kwaad om maken!! Voor dat soort gaste heb ik totaal geen respect, voor mij zijn ze het laagste van het laagste, zo ook hooligans.
Actie -> reactie. Je wordt over het algemeen niet 'zomaar' door portiers in elkaar gerost.
Maar als jij en je buddies irl net zo snel schelden als dat je hier doet (as if), dan snap ik die portiers ook nog wel.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 09:31:41 #249
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25654055
quote:
Sorry, dit was een verkeerde reactie van me.
Zoals al eerder hier aangegeven, blaast de medie het ook op. Daardoor lijkt het iets van de laatste paar jaar. Ik vind dat elke vorm van geweld in de samenleving aangepakt moet worden, dus ook hooligans of portiers met losse handjes.
En idd ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest, als woon ik vlak bij het gelderdome. Maar ik kan me ergeren, als ik op tv zie dat er weer treinstellen zijn gesloopt of dat hooligans met elkaar op de vuist gaan. Dan denk ik, keihard aanpakken die gasten.
Are you nuts??
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:20:02 #250
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25656638
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 09:31 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Sorry, dit was een verkeerde reactie van me.
Zoals al eerder hier aangegeven, blaast de medie het ook op. Daardoor lijkt het iets van de laatste paar jaar. Ik vind dat elke vorm van geweld in de samenleving aangepakt moet worden, dus ook hooligans of portiers met losse handjes.
En idd ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest, als woon ik vlak bij het gelderdome. Maar ik kan me ergeren, als ik op tv zie dat er weer treinstellen zijn gesloopt of dat hooligans met elkaar op de vuist gaan. Dan denk ik, keihard aanpakken die gasten.
Pffff... in discussie met iemand die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien. laat staan een hooligan. En wat is mis met hooligans die met elkaar op de vuist gaan? Zolang geen onschuldigen gepakt worden? Hmm? Of gaat het om het "moraal"? Zelfs als beide partijen erop uit zijn? wat een crap man... Overal heb je geweld, das een natuurlijk, menselijk trekje. Dus dat zit ook in jou.
Het valt me trouwens op dat het de mensen zijn die nooit naar het voetbal gaan, die "problemen" hebben met hooligans. IPV de mensen die iedere week gaan. En dan heb je tong_poh nog.. Die doet net alsof ie gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')