quote:Modifications :
Renntech Performance Package
SL55 AMG Y-Pipe
Brabus Monoblock V 18" Wheels
OZ Crono Evolution 17x8 Track/Winter Wheels
Yokohama A032R Tires
Eibach Custom Rated Progressive Rate Springs
Koni "Yellow" Sport Shocks
ITG Air Filters
CLK55 AMG front grill
Lighted AMG Door Sills
Schatz Carbon Fiber Shift Knob
Clarion DVD/LCD Screen
Alpine GPS Navigation
quote:Performance :
0-60 : 4.7s
Stock hp : 284rwhp (349hp)
Current hp : 340.7rwhp (419hp)
Geen removal tool?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:47 schreef BoJo het volgende:
Voor diegene die gister die msn zooi hadden, check eens ff
http://securityresponse.s(...)ta/w32.bropia.n.html
Nog niet nee, onderaan staan de instructies om hem handmatig te verwijderen. Als je hem hebt.quote:
Maar voor de rest "no harm done?"quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nog niet nee, onderaan staan de instructies om hem handmatig te verwijderen. Als je hem hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Maar voor de rest "no harm done?"
quote:# Attempts to send a message to all MSN Messenger contacts that contains a link to download the threat.
# Spreads itself through IRC, network shares, exploits, and computers that are infected with common backdoor Trojan horses.
# Connects to predefined remote IRC servers on TCP port 6667 and listens for commands.
# Scans for other computers on the network, attempting to connect to shared resources using a predetermined list of usernames and passwords. If successful, the worm will attempt to copy itself to the remote computer.
# Terminates antivirus and firewall processes.
Riceboy? ben jij het?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:26 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Nou ja, het is een begin ik ben wat aan het rotzooien met Koolmoves, een flash tool dus.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
leuke site sven over je corsa !
is er politie bij het ongeluk geweest? dan wel....quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:26 schreef -Eddow- het volgende:
He weet iemand dat?!
Ik heb in oktober een ongeluk veroorzaakt (geen gewonden) zag iemand van rechts niet..
Alles afgehandeld via verzekering enz.
Krijg ik vandaag een boete van 180 euro voor het niet verlenen van voorrang aan iemand van rechts? Is dat normaal ?:D
Ja man wel politie bijgeweest... Omdat het nog niet echt duidelijk was wie zijn schuld het was...quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:30 schreef Youp het volgende:
[..]
is er politie bij het ongeluk geweest? dan wel....
hint : haal nooit politie er bij als je een (niet te ernstig) ongeluk hebt... kost alleen maar centen... als ik bij mijn ongeluk politie gehaald had zou ik de boom en de berm ook nog aan de gemeente kunnen vergoeden en had ik ook nog op een boete kunnen rekenen voor iets wat ze ter plaatse uit hun duim zouden kunnen zuigen...
Beetje flauw, maar zo gaat dat inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:36 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Ja man wel politie bijgeweest... Omdat het nog niet echt duidelijk was wie zijn schuld het was...
beetje jammer....
Dan zul je inderdaad moeten betalenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:36 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Ja man wel politie bijgeweest... Omdat het nog niet echt duidelijk was wie zijn schuld het was...
beetje jammer....
quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:34 schreef Youp het volgende:
hier iets wat sommige mensen hier geweldig zullen vinden
en ik........... ach..... ik............ ik kan er wel om lachen
[afbeelding]
doe mij maar een groenequote:Op woensdag 16 februari 2005 17:34 schreef Youp het volgende:
hier iets wat sommige mensen hier geweldig zullen vinden
en ik........... ach..... ik............ ik kan er wel om lachen
[afbeelding]
dat zegt wel weer wat over markquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:13 schreef ook_gek het volgende:
ik wilde eigelijk mijn dochter patricia gaan noemen als ik die ooit zou krijgen![]()
Die kettingquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:03 schreef Hugster het volgende:
nee was meer een impressie van mijn stemming na een busrit vanuit utrecht door zuilen heen
Vieze utrechtse boeren hoeren
Hie haren STRAK achter over, alleen een dikke pony hangen, rood geverfd, 12 goude oorringen in, goude ketting met de naam Shelly of Patricia, stinkende jas, goedkope kleren, huid zo wit als een A4'tje, en een grote bek dat ze hebben![]()
klinkt als kampsletjesquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:03 schreef Hugster het volgende:
nee was meer een impressie van mijn stemming na een busrit vanuit utrecht door zuilen heen
Vieze utrechtse boeren hoeren
Hie haren STRAK achter over, alleen een dikke pony hangen, rood geverfd, 12 goude oorringen in, goude ketting met de naam Shelly of Patricia, stinkende jas, goedkope kleren, huid zo wit als een A4'tje, en een grote bek dat ze hebben![]()
Jup dat zij de typische 'Utregse' snollen iddquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zijn de utrechtse anitaaaaaaa's
Neequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:41 schreef BazzoS het volgende:
vandaar dat je je verveelt
Is die Rinusmafketel geen kloon van jou btw?
leukquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:55 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Mn baas heeft vandaag een auto verkocht aan iemand die belde over de telefoon, hij heeft t geld meteen overgemaakt, was een verassings cadeau voor z'n vrouwMorgen komen hij en z'n vrouw zogenaamd kijken, maar dan krijgt ze de auto al
Disco II 4.0 V8 Full Options (gebruikt)quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:06 schreef D-Devil het volgende:
Vind het toch even het vermelden waard: Cocaine ontvangen per post
Slapend rijk worden doe je zo.
.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Disco II 4.0 V8 Full Options (gebruikt)
Geile autoquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Disco II 4.0 V8 Full Options (gebruikt)
Zeker, ook wel mooi er zit luchtvering onder, maar die moest nog ff op druk komen, geeft die gozer flink gas, die hele auto schommelenquote:
onverwoestbaar dusquote:
Moet je voor de gein eens met zo'n Disvo V8 op 5CM van iemands achterruit stoppen bij t verkeerslicht, moet je em zien weg sprinten bij groenquote:
Kwartje valt snel bij jouquote:
ze zijn uber in het terrein (defenders dan)... maar kwaliteit is ver te zoekenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:00 schreef Hugster het volgende:
stickers om van je iPod shuffle een pakje kauwgum te maken![]()
[afbeelding]
wordt nog veranderd maar het een en ander is nog niet klaarquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wordt nog veranderd maar het een en ander is nog niet klaar![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef ThaFreak het volgende:
eindelijk zijn de forwarders erdoor![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef ThaFreak het volgende:
eindelijk zijn de forwarders erdoor![]()
quote:Bas | Weekend! zegt:
piemel, tk is gratis
quote:Hugo zegt:
.tk is gratis joh boskut
oké, jij bent nu al 2 uur bezig met naar bed aan et gaanquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:38 schreef BazzoS het volgende:
ja en geen 5
zijn smoes vandaag is : WEEKENDquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
oké, jij bent nu al 2 uur bezig met naar bed aan et gaan![]()
---> [afbeelding]
tuurlijk wel bosviool, maar we kennen jouquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]niemand checkt de smileys
quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
tuurlijk wel bosviool, maar we kennen jou
gvd nu echt weg![]()
Zelfde hier, alleen moet ik morgen naar Venlo voor mijn alarm.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:20 schreef BoJo het volgende:
dus...
bijna weekend![]()
nog 1 dag die mongolen aanhoren en dan 3 dagen ff niet meer. Waar een mens blij om kan worden![]()
Post icons zijn ook gratis, misschien snappen ze je posts dan welquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]niemand checkt de smileys
Je moet ook niet zoveel werkenquote:
Die vrachtwagen door de vangrail?!quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:56 schreef BoJo het volgende:
Kolere kut file op de A2, stond ik eerst nog een half uur vast voordat ik een binnendoor weg kon nemen. Daarna kwam ik net na het ongeluk de snelweg op, heeeeeeeerlijk rustig lekker 180 door kachelen![]()
Ja ik zag hem liggen, best bizar gezicht. Ik was blij dat het psies voor de uitrit was dus kon zo de snelweg op draaien.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:00 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Die vrachtwagen door de vangrail?!
Bij ons hebben we een brandweer uitruk website, http://www.brandweer.parkstad-limburg.nl/start.htm daar plaatsen ze altijd foto's op van alle uitrukken, en ongelukken en branden is dat bij jullie ook zo?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik zag hem liggen, best bizar gezicht. Ik was blij dat het psies voor de uitrit was dus kon zo de snelweg op draaien.
euhquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bij ons hebben we een brandweer uitruk website, http://www.brandweer.parkstad-limburg.nl/start.htm daar plaatsen ze altijd foto's op van alle uitrukken, en ongelukken en branden is dat bij jullie ook zo?
yep, alleen maandag school gehadquote:
moet ik de msn log hier neerzettenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
yep, alleen maandag school gehad![]()
Heb mezelf maar voorgenomen om vectra naar de grond te brengen, als ik geld overhoudt na zijn volgende beurt
mên het is een opel met 225k op de teller als ik die onderhoudsbeurt heb, alsof ik geld overhoudt danquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:40 schreef D-Devil het volgende:
[..]
moet ik de msn log hier neerzetten.
a. Geldverspilling
b. Onpraktisch
c. Geen geld.
wat moet ik dan zeggen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
mên het is een opel met 225k op de teller als ik die onderhoudsbeurt heb, alsof ik geld overhoudt dan![]()
![]()
![]()
Als het een S16 is wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Fugie het volgende:
het wagenpark van mijn vriendjes is uitgebreidt:
[afbeelding]
wel leuk dingetje, ga hem zaterdag eens ff bekijken
Dan is het geen S16quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:57 schreef Fugie het volgende:
s16 ?
ik weet alleen dat het een 1.6 sport is
jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:00 schreef Fugie het volgende:
btw, hugsterJe hebt me gemist gister ?
skg, topzaak! zit hier in lichtenvoorde en ik kom er geregeld. super aardige lui zijn etquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:40 schreef D-Devil het volgende:
[..]
moet ik de msn log hier neerzetten.
a. Geldverspilling
b. Onpraktisch
c. Geen geld.
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt man! Je zult er beslist geen spijt van krijgen.
Je zou skg-carstyling eens kunnen bellen, ze importeren vrij goedkoop complete sets, maar je kan eigenlijk wel overal terecht.
Ik had ze gebeld, ik vind het alleen klote dat ze nergens hebben staan in hun webshop dat sommige produkten niet leverbaar zijn, want bij bellen blijkt dat ze niet eens weten of ze eraan kunnen komen, en aan antwoorden als "kan binnenkort heel snel in het assortiment komen" heb ik niet veelquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
skg, topzaak! zit hier in lichtenvoorde en ik kom er geregeld. super aardige lui zijn et
Koni, KW duur maar wel goed!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef Hugster het volgende:
goedkoop en vering gaan bij mij niet samen
Koni
ja goed, maar ik heb het voordeel dat ik er effe binnenstap, en kijk of ze er aan kunnen komenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik had ze gebeld, ik vind het alleen klote dat ze nergens hebben staan in hun webshop dat sommige produkten niet leverbaar zijn, want bij bellen blijkt dat ze niet eens weten of ze eraan kunnen komen, en aan antwoorden als "kan binnenkort heel snel in het assortiment komen" heb ik niet veel.
KW gaat tot 75mmquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:22 schreef Fugie het volgende:
ik zag laatst een jamex 60/60, miss wat laag
www.skg-carstyling.nlquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:24 schreef Hugster het volgende:
Maar wat voor trapveren levert SKG dan?
Ik heb ze allemaal op DVD, geweldig hard en zielig is al oud, ziet er daar ook echt nog jong uit.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef BazzoS het volgende:
nu: Hans teeuwen: hard en zielig. Iemand die al gezien?
natuurlijk is hij het kijken waardquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef BazzoS het volgende:
omdat ik wil weten of jullie hem al eens gezien hebben, en het kijken waard is
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:34 schreef Hugster het volgende:
en heb ze ook allemaal op m'n iPod, zit ik soms te luisteren begin ik keihard te lachen in de trein![]()
![]()
wordt je zo aangekeken -->![]()
lol ja, SPOELE MAAAR hahahaaahquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de luie straatmuzikant is beter
huhebedebuh.. GELD!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de luie straatmuzikant is beter
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
beter werd je ff niet meer wakker
[..]
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:14 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]. Ik krijg opeens zo'n zin om dit te kijken hè
.
ah, je vader heeft WEL humorquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef Fwnk het volgende:
Bottom!
Me vader heeft nog een hele zooi VHS banden daarvan
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:24 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding].
.
. Ik krijg gewoon flashbacks
.
ook boxjes?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:20 schreef ThaFreak het volgende:
RADIOOOOOOOOOO te KOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
morguh
zijn ook te regelenquote:
Whehehequote:Op donderdag 17 februari 2005 13:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zijn ook te regelen![]()
je moet eerste even de maatjes opnemen voor de zekerheid
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.genmay.com/showthread.php?t=503339![]()
![]()
![]()
![]()
whahhahahah die fotoquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
dat is toch niet "quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Ik heb de ingeruilde Hummer misschien alweer verkocht
Neeh joh, kut hok zo'n Hummer, ik verkoop ze liever een X-type Estate diesel, dan blijven ze namenlijk klant van ons.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat is toch niet ""
dat is: "Happy happy Joy joy!
"
wees blij dát je wat verkoopt je. mafkeesquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeh joh, kut hok zo'n Hummer, ik verkoop ze liever een X-type Estate diesel, dan blijven ze namenlijk klant van ons.
Mensen die dat roepen schop ik naar buitenquote:
Ik ga ze gewoon onze paarse demo 2.0d Estate verkopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wees blij dát je wat verkoopt je. mafkees
NEE DAT MOEST NOG EENS KUNNEN!quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen schop ik naar buitenD'r zitten nouwelijks ford onderdelen in die auto, de onderdelen die erin zitten zijn niet zichtbaar (muv de 2.0d motor).
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:41 schreef Youp het volgende:
[..]
NEE DAT MOEST NOG EENS KUNNEN!
t is gewoon een ford in wolvenkleren....
omfgquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:39 schreef D-Devil het volgende:
Holy shit, dat breakdance filmpje op abum.com is gaaaaaaaf.
http://www.abum.com/?show_media=4298
Dat ben ik tochquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
omfgdan moet je toch beresterk zijn of niet dan?
ach... als ik genoeg gezopen heb kan ik dat ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
omfgdan moet je toch beresterk zijn of niet dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:52 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat ben ik toch. [afbeelding].
jij welquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:55 schreef Youp het volgende:
[..]
ach... als ik genoeg gezopen heb kan ik dat ook
duh! ik doe zo veel als ik gedronken heb... alleen kan ik t me de dag er na meestal niet meer zo goed herinnerenquote:
Gohquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:22 schreef Youp het volgende:
[..]
duh! ik doe zo veel als ik gedronken heb... alleen kan ik t me de dag er na meestal niet meer zo goed herinneren
LOL jij ook al?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:22 schreef Youp het volgende:
[..]
duh! ik doe zo veel als ik gedronken heb... alleen kan ik t me de dag er na meestal niet meer zo goed herinneren
ohquote:
boerquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ohik dacht dat dat alleen bij mij zo was
* Youp die vanmiddag zn knie open heeft gehaald aan prikkeldraad en er nu eens naar kijkt:{
ik moest wat van mn 1502 af slopen.. and it happens to be dat die bij een maat van me in de wei staat waar ze ezels hebben lopen enzo... en nee... dat is geen farmerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |