quote:Modifications :
Renntech Performance Package
SL55 AMG Y-Pipe
Brabus Monoblock V 18" Wheels
OZ Crono Evolution 17x8 Track/Winter Wheels
Yokohama A032R Tires
Eibach Custom Rated Progressive Rate Springs
Koni "Yellow" Sport Shocks
ITG Air Filters
CLK55 AMG front grill
Lighted AMG Door Sills
Schatz Carbon Fiber Shift Knob
Clarion DVD/LCD Screen
Alpine GPS Navigation
quote:Performance :
0-60 : 4.7s
Stock hp : 284rwhp (349hp)
Current hp : 340.7rwhp (419hp)
Geen removal tool?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:47 schreef BoJo het volgende:
Voor diegene die gister die msn zooi hadden, check eens ff
http://securityresponse.s(...)ta/w32.bropia.n.html
Nog niet nee, onderaan staan de instructies om hem handmatig te verwijderen. Als je hem hebt.quote:
Maar voor de rest "no harm done?"quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nog niet nee, onderaan staan de instructies om hem handmatig te verwijderen. Als je hem hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Maar voor de rest "no harm done?"
quote:# Attempts to send a message to all MSN Messenger contacts that contains a link to download the threat.
# Spreads itself through IRC, network shares, exploits, and computers that are infected with common backdoor Trojan horses.
# Connects to predefined remote IRC servers on TCP port 6667 and listens for commands.
# Scans for other computers on the network, attempting to connect to shared resources using a predetermined list of usernames and passwords. If successful, the worm will attempt to copy itself to the remote computer.
# Terminates antivirus and firewall processes.
Riceboy? ben jij het?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:26 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Nou ja, het is een begin ik ben wat aan het rotzooien met Koolmoves, een flash tool dus.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
leuke site sven over je corsa !
is er politie bij het ongeluk geweest? dan wel....quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:26 schreef -Eddow- het volgende:
He weet iemand dat?!
Ik heb in oktober een ongeluk veroorzaakt (geen gewonden) zag iemand van rechts niet..
Alles afgehandeld via verzekering enz.
Krijg ik vandaag een boete van 180 euro voor het niet verlenen van voorrang aan iemand van rechts? Is dat normaal ?:D
Ja man wel politie bijgeweest... Omdat het nog niet echt duidelijk was wie zijn schuld het was...quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:30 schreef Youp het volgende:
[..]
is er politie bij het ongeluk geweest? dan wel....
hint : haal nooit politie er bij als je een (niet te ernstig) ongeluk hebt... kost alleen maar centen... als ik bij mijn ongeluk politie gehaald had zou ik de boom en de berm ook nog aan de gemeente kunnen vergoeden en had ik ook nog op een boete kunnen rekenen voor iets wat ze ter plaatse uit hun duim zouden kunnen zuigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |