Ja! Strooi het eens over een stapeltje pannenkoeken heen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:36 schreef gexxz het volgende:
Misschien is het wel poedersuiker! Ik zou het gewoon even uitproberen, weet je meteen waar je aan toe bent
quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:36 schreef gexxz het volgende:
Misschien is het wel anthrax! Ik zou het gewoon even uitproberen, weet je meteen waar je aan toe bent
Leestekens onderbouwen je intellect.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:41 schreef cuzman het volgende:
imo is skv de grootste loser op aarde
Zie je wel dat het voor jou was !! Je kent Rinus toch !!quote:Net sprak ik mijn vriendin, we hadden het over wat we zouden gaan doen met Oud&Rinus 2005..
Dus ik zeg.. laten we lekker rinussen gaan drinken in de stad.. maar zij wil perse bij haar ouders zijn
Ohja!quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:41 schreef cuzman het volgende:
imo is skv de grootste loser op aarde
en vraag nog een kleinigheidje geld omdat je zo aardig bent ;') of 1 grammetje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Als dit echt waar is dan is het wel erg vaag.
Gewoon netjes teruggeven als ze er om komen vragen en politie zou ik er dan ook maar even buitenlaten.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en vraag nog een kleinigheidje geld omdat je zo aardig bent ;') of 1 grammetje.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:17 schreef Boomlaars het volgende:
Ik zal ff een foto maken moment
misschien is het een test van de wouten ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef Boomlaars het volgende:
toch maar politie bellen? want nu zit ik met die troep..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |