Ja, dat zit ook standaard in de auto. Maar ik was te stijfkoppig om het aan te zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig hele mooie apparaatjes voor, TomTom enzo.
2 woorden: LEREN KIJKEN!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Heb inmiddels ook de eerste les gehad, volgens hem heb ik nog iets van 20 lessen nodig. Waar ik blij mee moet zijn, want meestal schijnt het veel meer te zijn. Maar aan de andere kant, kan ik eigenlijk wel rijden. Heb de eerste rijles gelijk gereden, door de stad, door nauwe straatjes, over de snelweg, parkeren, nu, wat gaan wij in die andere 20 lessen doen?![]()
Rook een jointje! Ben je zo van je zenuwen af en helemaal relaxtquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:16 schreef heaven7 het volgende:
3 mei om 14:00 examen![]()
En ik moet eigenlijk werken en ben niet vervangbaar, en mijn ouders zijn dan op vakantie dus zit ik hier met gigantische zenuwslopende zenuwen helemaal alleen
Iemand die mij wil komen opbeuren die dag?
Succes!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:16 schreef heaven7 het volgende:
3 mei om 14:00 examen![]()
En ik moet eigenlijk werken en ben niet vervangbaar, en mijn ouders zijn dan op vakantie dus zit ik hier met gigantische zenuwslopende zenuwen helemaal alleen
Iemand die mij wil komen opbeuren die dag?
Leren al die andere idioten op de weg te ontwijken! Technisch gezien (de bediening van de auto) is autorijden niet zo'n uitdaging, maar functioneel gezien (het deelnemen aan het verkeer) zal je nog heel wat apetruken moeten leren en heel wat ervaring moeten opdoen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
wat gaan wij in die andere 20 lessen doen?![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Succes!!![]()
Uiteraard gaat iedereen er vanuit dat jij gaat slagen dan... ik zal zo maar eens bellen voor m'n nieuwe datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |