Zindelijkheid als wagen op weg naar Zuiverheid.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Omdat je mongoloide begint te worden?
Vooringenomenheid op de achterbank van een deux-chevaux.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zindelijkheid als wagen op weg naar Zuiverheid..
enquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:29 schreef Harry_Sack het volgende:
ze zijn tenminste wel voor wereldvrede
Een groot Gelijk in de vorm van een vraagteken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vooringenomenheid op de achterbank van een deux-chevaux.
Je vergist je, da's Johan.. Misschien kan die ook wel over die mauer laufenquote:
Que?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je vergist je, da's Johan.. Misschien kan die ook wel over die mauer laufen
De kroeg van de GSV te Leiden?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een dagl met twee docenten gepraat waarvan er een een oud wijf was en zijn superieur hem tegensprak (zij het niet in hetzelfde gesprek), en daarna, als altijd, een broodje frikadel met in de geheiligde sncakbar tegenover De Kroeg.
(Waarom schrijf ik dit op?!)
GeenStijlVerslaafden?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De kroeg van de GSV te Leiden?
Ja, mijn username gaf de clou prijs, dat verwachtte ik al.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog flauwer dan ik al dacht.
En een groter strafblad.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Kluivert heeft een gangstarapkapsel a la snoop dog / Xzibit
Dat zou ik niet weten, hij komt wel in aanmerking to be a bad mofo pimpass biatch. Laat 'm maar lekker verrekken bij dat Newcastlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |