Neequote:Op maandag 14 februari 2005 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je het opgeschreven Flashje?
De grote vraag is of MutZ het ook weet
Nope, het schijnt dat ik rustig aan moet doen...quote:Op maandag 14 februari 2005 16:42 schreef leonieke het volgende:
En niemand wilde plannen voor vanavond?
Ow.. you poor thing [insert wrijf-over-kopje-smiley]quote:Op maandag 14 februari 2005 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope, het schijnt dat ik rustig aan moet doen...
Nou, nou, laten we het ook niet overdrijven hè?quote:
Ja die had ik eerst ook besteld... Waren zeer slecht leverbaar. Ik heb aan 512 ook wel zat denk ik hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 15:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<pimp>
Mijn Nokia 6230 heeft 1GB.
</pimp>
Ja ik weet het... Het is maar een 6230. Ik moet het toch ergens mee compenseren?
Vriendinnetjes zijn de moeite MEER dan waardquote:
Das waar...quote:Op maandag 14 februari 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, nou, laten we het ook niet overdrijven hè?
Eén vriendje is genoeg.
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiekquote:Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das waar...
Maar wel een lief vriendje... Eentje die je rozen stuurt enzo...
Bij Opusshop.nl heb ik voor 69 eurootjes(ex. verzendkosten) een MMC'tje gekocht. En 1 GB is geen overdreven luxe hoor als je je telefoon nu en dan als MP3 speler wil gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die had ik eerst ook besteld... Waren zeer slecht leverbaar. Ik heb aan 512 ook wel zat denk ik hoorWat moet je met een gig?? Leuk, een image van je hele exchange-server op je telefoon
![]()
*Groot pompeus valentijnscadeau annuleert.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiek![]()
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag. Waarom niet andersom? Ik vind het een beetje conservatief. En die dames worden het hele jaar al meer of minder in de watten gelegd, met eens een bloemetje of een parfummetje. Wat krijgen mannen zoal van vrouwen? Sokken.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Groot pompeus valentijnscadeau annuleert.
Zo, dat scheelt weer behoorlijk in de beurs.
Maar ik ga maar eens kijken of m'n huis nog staat daar waar ik het verwacht.
Nou meer "Vrouwen die iets van mannen krijgen vandaag" eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel verstandig! Wat ik überhaupt niet snap: ik hoor alleen maar mannen die iets romantisch aan vrouwen geven vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |