quote:13/2/2005 - AT5: Vonk, Galasek en Sneijder niet tegen Auxerre
(Van onze verslaggever RvN)
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat doelman Vonk het duel tegen Auxerre niet zal halen. Dat betekent dat Maarten Stekelenburg woensdag in de basis zal staan. Volgens de zender is het ook waarschijnlijk dat Galasek en Sneijder het duel niet zullen halen.
Het leeft niet echt inderdaad. Het is ook nog niet uitverkocht.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:53 schreef PyTh het volgende:
Loopt storm hier
Is het vertrouwen zo ver te zoeken of leeft het niet echt?![]()
Als een 'troostprijs' het hoogst haalbare is, moet je daar gewoon voor gaan.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:04 schreef gras het volgende:
Het is slechts een troostprijsje net als de Amstel Cup. Denk niet dat het uitverkocht raakt.
en de thuis wedstrijd dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 12:27 schreef JaWi het volgende:
En om nou te zeggen dat het geheel niet leeft, het UEFA Cup duel AJ Auxerre - AFC Ajax is uitverkocht voor Ajax-supporters..
Ik ga zo even bellen met de ticketbox, dan kan ik je meer vertellenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en de thuis wedstrijd dan?
dat zijn ook maar een paar 100/1000 plaatsen, en het is goed te reizenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga zo even bellen met de ticketbox, dan kan ik je meer vertellen.
Het is in ieder geval leuk dat de uitwedstrijd al is uitverkocht.
Zij nog kaarten beschibaar voor woensdag, niet veel, het gaat snel.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zijn ook maar een paar 100/1000 plaatsen, en het is goed te reizen )
Deelnemersveld interessant? Tja, als je je wil gaan meten met allerlei B-ploegen uit Europa wel ja. Lijkt me niet echt de bedoeling als Ajax zijnde.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als een 'troostprijs' het hoogst haalbare is, moet je daar gewoon voor gaan.
Het heeft niet de allure van de CL, maar het deelnemersveld is zeker interessant.
Een 2e ronde leeft minder dan het verlvolg van het toernooi.
Heb je deels gelijk in. Maar je moet gewoon gaan voor het hoogst haalbare en dat is in dit geval de Uefa-cup.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:55 schreef gras het volgende:
[..]
Deelnemersveld interessant? Tja, als je je wil gaan meten met allerlei B-ploegen uit Europa wel ja. Lijkt me niet echt de bedoeling als Ajax zijnde.
Er zitten best leuke wedstrijden tussen, en Ajax heeft kwa uitstraling misschien wel een A ploeg maar wat er op veld staat heeft dat er totaal niet van op dit moment.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:55 schreef gras het volgende:
[..]
Deelnemersveld interessant? Tja, als je je wil gaan meten met allerlei B-ploegen uit Europa wel ja. Lijkt me niet echt de bedoeling als Ajax zijnde.
Hij viel niet voor niks gisteren in ....quote:Op maandag 14 februari 2005 10:10 schreef pascalheister het volgende:
Is Babel dan al weer fit?
Voor ajax/Nederlandse clubs is de UEFA Cup Europees gezien tegenwoordig gewoon het hoogst haalbare.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ik vind de UEFA Cup geen troostprijs, maar een hoofdprijs waar Ajax vol voor moet gaan.
Er zijn tegenwoordig nog maar 2 Europese bekers en dus vind ik het vreemd om over een troostprijs te spreken.
Auxerre is geen onaardig team.
Heel voetbal-volgend Europa wist in 2002 dat Feyenoord de UEFA cup won. Als je ze in het buitenland gevraagd had wat Ajax en PSV dat jaar Europees gezien hadden gedaan, hadden niet veel mensen daar antwoord op geweten. Dus de UEFA cup winnen is toch echt wel beter dan kwartfinale CL halenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
In dat licht bezien, okee. Maar goed, ze waren er bij pakweg Galatasaray niet minder blij mee hoor. Of bij Feyenoord.
Nee, het is reeel dat Ajax voor de Champions League gaat?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:00 schreef gras het volgende:
maar dit is toch niet de prijs waar Ajax moet voor strijden?
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:04 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nee, het is reeel dat Ajax voor de Champions League gaat?
Wat mij betreft tellen er maar twee dingen. Champions League en het landskampioenschap. Rest is bijzaak en leuk mocht het andere niet meer mogelijk zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
De op één na hoogste prijs in het Europese clubvoetbal, waarom zou je dat geen hoofdprijs mogen noemen?
Als je zo dom denkt, dan ga je nog vaak teleurgesteld wordenquote:
Welk cliche wil je horen?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:08 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Als je zo dom denkt, dan ga je nog vaak teleurgesteld worden
Voor een Nederlandse club is de UEFA cup winnen al een top-prestatie, maar als jij na een 5-0 nederlaag tegen Bayern nog niet door hebt dat het hoogst haalbare voor Ajax de UEFA cup is zou ik toch maar eens goed gaan denken of je wel zoveel van voetbal af weet.
ajax om 8 feyenoord om 10 uur gewoon live.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:06 schreef ferrarifreak het volgende:
De NOS verkiest Sporting Portugal - Feyenoord trouwens boven Ajax - Auxerre. Betekend dat dus dat er alleen een samenvatting van Ajax komt?
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Er zitten best leuke wedstrijden tussen, en Ajax heeft kwa uitstraling misschien wel een A ploeg maar wat er op veld staat hoe ze nu spelen heeft dat er totaal niet van op dit moment.![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:24 schreef PyTh het volgende:
ajax om 8 feyenoord om 10 uur gewoon live.
Ze hebben het vertrek van Boumsong en Mexes niet echt goed kunnen opvangen, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Auxerre zal het vooral van de aanvallers moeten hebben, defensief is het wat minder dit seizoen.
René Bolf goed? Ronduit lompe speler. Technisch en opbouwend zwakjes, maar z'n fysiek maakt wel wat goed. Denk niet dat Babel erg veel problemen zal krijgen met hem.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
René Bolf is een goede, de andere centrumverdedigers zijn minder. Met name Grichting.
Mee eensquote:Op maandag 14 februari 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
De op één na hoogste prijs in het Europese clubvoetbal, waarom zou je dat geen hoofdprijs mogen noemen?
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:06 schreef Nashje het volgende:
2-0. Rosales en Babel.
Babel in de spits, Boukhari op links. Harry mag volgens mij niet spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:40 schreef -Schorpioen- het volgende:
Morgen gaan we er weer een gezellige EuropaCup dag van maken met hopelijk een mooi toetje in de Arena. Ben benieuwd welke opstelling Koeman gaat neerzetten...
Gaat Boukhari spelen ? Zo ja, waar gaat ie Babel dan neerzetten....hoe gaat het middenveld er uit zien....ik ben benieuwd in ieder geval.
Als ras optimist ga ik voor een 2-0 overwinning (Wat AZ kan, moeten wij toch ook wel kunnen).
Harry had inderdaad al Europees gespeeld...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Babel in de spits, Boukhari op links. Harry mag volgens mij niet spelen.
Ik ben Ajacied en vind de UEFA Cup gewoon een troostprijs.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:27 schreef Dizzee het volgende:
Jaja, die discussie. Alle Ajacieden vinden het een troostprijs, de rest een hoofdprijs.
Was dat allemaal niet wat meer cynisch bedoelt zo van..."ah ze halen ook een keer een (troost)prijsje, die feyenoordersquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:36 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied en vind de UEFA Cup gewoon een troostprijs.
Trouwens toen Feyenoord de UEFA Cup won waren er veel Ajacieden die er zo over dachten...
[willekeurig cliche]quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
Toch is de UEFA Cup voor Nederlandse clubs het hoogst haalbare.
Een Nederlandse club is mijn inziens niet (meer) in staat om nog een keer de CL te winnen.
Lachuer? Die heeft dit seizoen weinig gespeeld. Tegen Ajax zal hij er waarschijnlijk ook niet bij zijn. Hij is allang geen steunpilaar meer voor Auxerre.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Veel is afhankelijk van Lachuer, Kalou en Mwaruwari. Als je die hebt, heb je al een groot deel van Auxerre weggehaald.
Vanaf 18 uur stadionverkoop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef Lennox het volgende:
Ik wil morgen met een maatje gaan, alleen hebben we (nog) geen kaarten.
Ik zag op de ajax site dat er nog kaarten waren (en vrije verkoop). Kan ik deze morgen nog halen bij de sigarenboer (op de wedstrijddag) Of ben ik op de stadionverkoop aangewezen.
Alvast bedankt
Ik zou vandaag gaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef Lennox het volgende:
Ik wil morgen met een maatje gaan, alleen hebben we (nog) geen kaarten.
Ik zag op de ajax site dat er nog kaarten waren (en vrije verkoop). Kan ik deze morgen nog halen bij de sigarenboer (op de wedstrijddag) Of ben ik op de stadionverkoop aangewezen.
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Lennox het volgende:
als we gaan is de winkans van ajax 50 % ofzo geloof ik![]()
Kom dan maar niet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Lennox het volgende:
bedankt voor de antwoorden boys![]()
We gaan gewoon, en dan hopen dat er nog kaartjes over zijn![]()
Het is wel het noodlot tarten, als we gaan is de winkans van ajax 50 % ofzo geloof ik![]()
Ik ken nog iemand die drie kaarten heeft. Vak 412, rond de ¤ 25. Maar goed dat mag hier niet enz, dus je kan me mailen op het adres wat er staat.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Lennox het volgende:
bedankt voor de antwoorden boys![]()
We gaan gewoon, en dan hopen dat er nog kaartjes over zijn![]()
Het is wel het noodlot tarten, als we gaan is de winkans van ajax 50 % ofzo geloof ik![]()
quote:Meespelen ster Tainio onzeker bij Fransen
Het is onzeker of Tainio mee kan spelen met Auxerre tegen Ajax woensdagavond. Onderweg naar Amsterdam moets hij in het vliegtuig overgeven en hij schijnt zich nog steeds ziek te voelen. Hij kon niet mee doen tijdens de training. De Fin Tainio is een van de belangrijkste spelers van Auxerre en werd ook meerdere malen in verband gebracht met interesse van Ajax. Hij tekende inmiddels bij Tottenham Hotspur.
Ajax verkoopt Franse uitzendrechten aan Paris Première
Het duel tussen Ajax en Auxerre zal in Frankrijk te zien zijn op de zender Paris Première. De zender is een onderdeel van het mediaconcern M6. In tegenstelling tot de Champions Legaue verkopen de clubs in de UEFA Cup zelf hun uitzendrechten van de thuiswedstrijden. Het is de eerste keer dat Paris Première een Europese voetbalwedstrijd uitzend.
Alternatief honk woensdag open
[ingezonden mededeling] Het alternatieve supportershome zal woensdagmiddag vanaf 16.00 uur geopend zijn. Er zijn een aantal zaken verbeterd sinds de vorige keer. Zo beschikt het honk nu over verwarming en een groot beeldscherm waarop je de wedstrijd kunt volgen mocht je het stadion niet in gaan. Tot morgen!
Vermoedelijke opstelling Ajax
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Trabelsi, De Jong, Escudé, Maxwell, Pienaar, Heitinga, Van der Vaart, Rosales, Babel en Boukhari.
Koeman: tevreden met 2-0 of 3-0
Ronald Koeman liet op de persconferentie (zie Ajax.nl) weten tevreden te zijn als zijn ploeg de nul houdt en wint. "Ik ben woensdag tevreden met een 2-0 of 3-0 overwinning. Misschien ook wel met 1-0. Gezien het knock-outsysteem moet je zelf de nul zien te houden."
"Als je nationaal niet in de prijzen valt, dan is het een prettig gegeven als je Europees wel ver komt. Dan houd je de rust makkelijker. En in dit UEFA-Cuptoernooi zie ik niet een ploeg overal bovenuit steken. We hebben meer kans ver in dit toernooi te komen, dan in de Champions League."
Lichte twijfel over Pienaar en Heitinga; Mitea erbij gehaald
Bij Ajax bestaat nog lichte twijfel over het meespelen van Pienaar en Heitinga. De verwachting is echter dat ze beiden kunnen spelen. Voor de zekerheid heeft Ronald Koeman Mitea als 19e bij de wedstrijdselectie gehaald. Met name voor Heitinga is een belangrijke rol weggelegd. Hij moet Kalou het spelen onmogelijk maken, maar daarnaast ook zelf aan het voetballen komen.
Tainio ontbreekt, dus zal Lachuer wel spelen. En als die meedoet, zet ie ouderwets de lijnen uit.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lachuer? Die heeft dit seizoen weinig gespeeld. Tegen Ajax zal hij er waarschijnlijk ook niet bij zijn. Hij is allang geen steunpilaar meer voor Auxerre.
Aanvoerder en niet veel spelenquote:Verder viel er nog niet zo veel te lachen voor de 64-jarige trainer, want hij mist een flink aantal spelers. Hij nam er slechts zeventien mee naar Amsterdam. Toch lijkt dat leed mee te vallen, want uitgezonderd aanvoerder Yann Lachuer (die tobt met zijn knie), mist Roux geen écht belangrijke spelers
zelfde geval hierquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:51 schreef superjoden het volgende:
Ga helaas pas om een uur of kwart voor 6 weg aangezien een maat van me tot 5 uur moet werken, dus dat wordt nog haasten
inderdaad.. zeer kort sfeer proeven. Ik heb er eigenlijk een hekel aan om zo laat weg te gaan. wil eigenlijk minimaal een uur, 1,5 uur vantevoren aanwezig zijn. Nog een kwartiertje, half uurtje en dan als een gek richting Amsterdam (klein uurtje rijden als het meezit).quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zelfde geval hier. Wordt kort sfeer proeven
Het is toch echt zo.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:12 schreef ChAoZ het volgende:
vi.nl
[..]
Aanvoerder en niet veel spelen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
Zeer zwak Auxerre, Ajax is de betere ploeg!
Omdat Koeman een lul is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
Waarom trouwens Obodai erin, een meer verdedigende middenvelder?
Graagquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme, hier maak ik maar een post aan vuil: wat een boutwedstrijd![]()
Zie jullie bij Feyenoord straks
Weinig andere keuze mogelijk momenteel met de blessure van Sneijder, lijkt mij.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
Waarom trouwens Obodai erin, een meer verdedigende middenvelder?
De Ridder of Lindgren, allebij wat meer aanvallendquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Weinig andere keuze mogelijk momenteel met de blessure van Sneijder, lijkt mij.
Had eventueel De Ridder ook kunnen zijn.
De Ridder of Lindgren, allebei wat meer aanvallendquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Weinig andere keuze mogelijk momenteel met de blessure van Sneijder, lijkt mij.
Had eventueel De Ridder ook kunnen zijn.
Deas te schandaliger dat we ze niet oprollen.quote:
Als ik aan Auxerre denk denk ik aan mooi aanvallend voetbal maar dit?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deas te schandaliger dat we ze niet oprollen.
Ik wil aanvallend voetbal zien. Maar helaas zit de man zonder visie de man zonder humor de man die talenten in de kiem smoort de man die een aanvallende middenvewlder voor een verdedigende middenvelder ruilt aan het roer
Koeman is altijd een trage Groningse lafbek geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
Nog meer verdedigende kracht erin bij Ajax.
Lafbek, Koeman.
Ik had het over Koeman.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik aan Auxerre denk denk ik aan mooi aanvallend voetbal maar dit?
Zelfs FCDB zou dit team oprollen,nou ja,als we een scorende spits zouden hebben
Man, hij is geen 1x zijn verdediger voorbij gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Boukhari had weer eens lef. Beter man
Die jongen laat het steeds meer zien
Grapjasquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij gaat Ajax volgende week donderdag een pak slaag krijgen
Dat hoeft toch niet per sé ? Ik vind dat hij wel steeds meer die truukjes laat zien waar hij juist zo goed in is, dat deed hij voorheen niet. Eerder leek hij dit niet te durven. M.i. is hij een veel betere speler dan Mitea, en zekers minder egoïstisch. Ik had hem wel dat doelpunt gegund, maar helaasquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, hij is geen 1x zijn verdediger voorbij gekomen.
Enige wapenfeit van hem: schot van dichtbij in de verkeerde hoek op het einde.
Erch hè ?quote:
BSB, ik ken in Amsterdam heel wat straatvoetballertjes en panna-spelers met nog veel betere truukjes, maar dat betekend nog niet dat ze in een top- elftal kunnen voetballen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet per sé ? Ik vind dat hij wel steeds meer die truukjes laat zien waar hij juist zo goed in is, dat deed hij voorheen niet.
Ik heb een TV met geluid. En op het moment dat ik dat postte kon je een speld horen vallen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heerlijk die mensen die op de bank even een mening vormen![]()
Wat een goal van Maxwell trouwens![]()
Hoewel het wel tijd is om spelers en trainer van Sporting buiten het stadion op te wachten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:16 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord was helemaal drama dus die kunnen beter hun smoel houden.
Denk dat ze bij Feyenoord flink op hun flikker moeten krijgen want ze laten zich gewoon pielen achterin.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoewel het wel tijd is om spelers en trainer van Sporting buiten het stadion op te wachten.
Ik zou Gullit flink op z'n flikker geven. Die bouwt niet aan een ploeg, die klooit maar wat an.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:21 schreef Chadi het volgende:
Denk dat ze bij Feyenoord flink op hun flikker moeten krijgen want ze laten zich gewoon pielen achterin.
net zoals die ploeg van julliequote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef twi het volgende:
't Is UEFA-Cup pascalheister. Daar lopen we niet al te warm voor...
vanavond vond ik hem nog positief meevallenquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
BSB, ik ken in Amsterdam heel wat straatvoetballertjes en panna-spelers met nog veel betere truukjes, maar dat betekend nog niet dat ze in een top- elftal kunnen voetballen.
Hij zal toch wat meer zijn direkte man voorbij moeten zien te komen en een behoorlijke voorzet op maat leren geven.
Ik zeg niet dat ie slecht is, daar niet van, maar van een linksbuiten van Ajax verwacht ik meer dan hij tot nu toe biedt.
het viel me nog mee hoe vol de arena wasquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef twi het volgende:
jammerquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt het net gemist. Studio Sport had net beelden.
Oh, is dat 't?quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef twi het volgende:
inderdaad ergens anders waren ze al blij geweest met een 1-0 overwinning met zulk voetbal. Als Ajacied verwacht je altijd meer van je ploegie dan alleen de overwinning met bagger voetbal omdat je goed voetbal vanzelfsprekend acht voor een club als Ajax.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
net zoals die ploeg van jullie
wat betekend dat dan, of waar slaat het op ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:17 schreef Luni het volgende:
Wat een triest niveau:
http://overloaders.net/vak410/0405/auxerrethuis/10.jpg
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
wat betekend dat dan, of waar slaat het op ?
Dit denk ik. Beetje opgeblazen nieuws, kan me zelf dat doek niet een herinneren. Maar dat kan ook aan mij liggenquote:17/2/2005 - Kranten over racisme bij Ajax
(Van onze verslaggever RvN)
Het imago van Ajax en de Ajax fans heeft een deukje opgelopen na het duel tegen Auxerre. Wereldwijd koppen media, die een contract hebben met het Franse persbureau AFP, over racisme bij Ajax. Aanleiding is het spandoek over Kalou in de bananenboom verwijzend naar eerdere gebeurtenissen. Het zou volgens het persbureau bewijzen dat er nog veel werk te doen is voor de anti racisme campagne van de UEFA.
Doekje op zuid.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Dit denk ik. Beetje opgeblazen nieuws, kan me zelf dat doek niet een herinneren. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Zegt een feyenoord supporterquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:17 schreef Luni het volgende:
Wat een triest niveau:
Ik had dat hele doek ook niet gezien. En als die zwarte speler dan ook nog eens de hele wedstrijd wordt uitgefloten, dan is het vrij makkelijk: Ajacieden zijn allemaal rechtextremistische zionisten!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Dit denk ik. Beetje opgeblazen nieuws, kan me zelf dat doek niet een herinneren. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Wat heeft Feyenoord hier nou weer mee te maken? Triest ventje.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zegt een feyenoord supporter
Loek jij haalt Ajax overal bij dus zeik niet man.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:58 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord hier nou weer mee te maken? Triest ventje.
Er wordt gediscrimineerd in jullie stadion, en jij begint maar over iets anders.
Zegt iemand die iedere gelegenheid aangrijpt om Ajax overal bij te betrekken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:58 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Er wordt gediscrimineerd in jullie stadion, en jij begint maar over iets anders.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:58 schreef ferrarifreak het volgende:
Er wordt gediscrimineerd in jullie stadion
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:58 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die luid aangemoedigd worden.
quote:Maxwell hammers Ajax ahead
Wednesday, 16 February 2005
A superb goal from Maxwell nine minutes before half-time gave AFC Ajax a one-goal advantage to take into the second leg of their UEFA Cup Round of 32 tie with AJ Auxerre.
Superb goal
After an evenly matched opening half-hour, the Brazilian wing-back brought the game to life, bursting into the Auxerre area and shooting Ajax in front after collecting Rafael van der Vaart's excellent back-heel.
Babel chance
Ajax had been boosted by the return of captain Van der Vaart from suspension, while young striker Ryan Babel was given an opportunity up front with January signing Angelos Charisteas ineligible. Auxerre coach Guy Roux recalled Bonaventure Kalou and Philippe Violeau, both recovered from injury.
Cool save
The match started tentatively with the only goalmouth action in the first 20 minutes provided by Van der Vaart free-kicks, two of which were easily punched clear by Fabien Cool, before the third, from 20 metres, was excellently saved by the Auxerre goalkeeper diving to his left.
Close shave
Ajax were dominating possession but were always at risk on the counterattack, as was shown on 33 minutes when Kanga Akalé was brought down by Hatem Trabelsi as he looked to race clear. The Tunisian received a yellow card and watched as the resulting free-kick was placed just the wrong side of the post by Violeau.
Maxwell hammer
Three minutes later Ajax were in front and it was no surprise that Van der Vaart had a pivotal role. Maxwell raced down the left before playing a lovely give-and-go with the Ajax captain, seeing the ball back-heeled into his path before slamming it high into the net.
Ajax close
Once in front Ajax burst into life and could have added to their lead before half-time, twice going close through the 18-year-old Babel and a Trabelsi shot from 20 metres. After the break the same pattern continued. The hosts would have been two ahead just four minutes after the resumption had Van der Vaart's curling set-piece deflected off Bacary Sagna's head and into the net, rather than on to the crossbar.
Auxerre warning
On 53 minutes, however, Auxerre fired a warning sign that they were still a force to be reckoned with, when an error by Trabelsi allowed Kalou to cross for Benjani Mwaruwari, who saw his header well saved by Ajax replacement goalkeeper Maarten Stekelenburg.
French pressure
The visitors began to regain confidence and just past the hour mark went close twice through a dipping Violeau volley and a Benoît Cheyrou drive which was deflected just past the post in a period of good pressure.
Injury worry
But no French side have won the UEFA Cup, and if Auxerre are to become pioneers they will need to reverse a one-goal deficit in the second leg after failing to capitalise on their only threatening spell. Auxerre's cause may be helped, however, by the condition of Van der Vaart, who was substituted on 78 minutes with what looked like a leg injury.
Mug --> Olifantquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat dat spanddoek bedoeld was omdat jullie Kalou zo lief vonden?
jij bent 1 van die feyenoorders die nog steeds denkt dat de kuip een kolkend stadion is met supporters die zingenquote:
Nee, omdat Kalou Kalou is, niet omdat het een neger is. Omdat hij bij jullie gespeeld heeft, daarom. Dat hij neger is heeft er geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat dat spanddoek bedoeld was omdat jullie Kalou zo lief vonden?
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij bent 1 van die feyenoorders die nog steeds denkt dat de kuip een kolkend stadion is met supporters die zingen
Dan moet je niet met zo'n spandoek komen, maar iets anders verzinnen, logish dat mensen zo denken als je een zo'n spandoek maakt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, omdat Kalou Kalou is, niet omdat het een neger is. Omdat hij bij jullie gespeeld heeft, daarom. Dat hij neger is heeft er geen reet mee te maken.
Het meteen verwerpen, opnaaien, vertellen hoe triest het wel niet is, vind ik eigenlijk meer uitvergroten dan het er over hebben. Als je het er over wilt hebben, kun je bijvoorbeeld eerst eens vragenw at de bedoeling van het doek was. Maar goed, als je die uberhaupt al niet zelf kan bedenken...quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:31 schreef ferrarifreak het volgende:
Het er over hebben is niet uitvergroten
Maak je niet druk manquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:17 schreef Luni het volgende:
Wat een triest niveau:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:23 schreef Stpan het volgende:
Als het spandoek niet racistisch is, waar staat er dan niet kakkerlak of wat dan ook, maar bananen?
Kan je wel een stoere smiley plaatsen, maar hij heeft wel gelijk.quote:
Ik wil hem ook opnieuw zien iddquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:40 schreef Stpan het volgende:
Ontopic: is iemand al een linkje tegengekomen van de goal van Maxwell?
Wat is daar mis mee??quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Wij staan in ieder geval niet met een megafoon op het vak te gillen.
Een megafoon is ver-schrik-ke-lijk ......quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee??
en Iedereen is zo onder de indruk als ze de sfeer in een Italiaans stadion hebben meegemaakt en ze snappen maar niet hoe dat daar toch kan en hier niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |