Babel in de spits, Boukhari op links. Harry mag volgens mij niet spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:40 schreef -Schorpioen- het volgende:
Morgen gaan we er weer een gezellige EuropaCup dag van maken met hopelijk een mooi toetje in de Arena. Ben benieuwd welke opstelling Koeman gaat neerzetten...
Gaat Boukhari spelen ? Zo ja, waar gaat ie Babel dan neerzetten....hoe gaat het middenveld er uit zien....ik ben benieuwd in ieder geval.
Als ras optimist ga ik voor een 2-0 overwinning (Wat AZ kan, moeten wij toch ook wel kunnen).

Harry had inderdaad al Europees gespeeld...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Babel in de spits, Boukhari op links. Harry mag volgens mij niet spelen.

Ik ben Ajacied en vind de UEFA Cup gewoon een troostprijs.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:27 schreef Dizzee het volgende:
Jaja, die discussie. Alle Ajacieden vinden het een troostprijs, de rest een hoofdprijs.

Was dat allemaal niet wat meer cynisch bedoelt zo van..."ah ze halen ook een keer een (troost)prijsje, die feyenoordersquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:36 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied en vind de UEFA Cup gewoon een troostprijs.
Trouwens toen Feyenoord de UEFA Cup won waren er veel Ajacieden die er zo over dachten...

[willekeurig cliche]quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
Toch is de UEFA Cup voor Nederlandse clubs het hoogst haalbare.
Een Nederlandse club is mijn inziens niet (meer) in staat om nog een keer de CL te winnen.

Lachuer? Die heeft dit seizoen weinig gespeeld. Tegen Ajax zal hij er waarschijnlijk ook niet bij zijn. Hij is allang geen steunpilaar meer voor Auxerre.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Veel is afhankelijk van Lachuer, Kalou en Mwaruwari. Als je die hebt, heb je al een groot deel van Auxerre weggehaald.

Vanaf 18 uur stadionverkoop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef Lennox het volgende:
Ik wil morgen met een maatje gaan, alleen hebben we (nog) geen kaarten.
Ik zag op de ajax site dat er nog kaarten waren (en vrije verkoop). Kan ik deze morgen nog halen bij de sigarenboer (op de wedstrijddag) Of ben ik op de stadionverkoop aangewezen.
Alvast bedankt

Ik zou vandaag gaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef Lennox het volgende:
Ik wil morgen met een maatje gaan, alleen hebben we (nog) geen kaarten.
Ik zag op de ajax site dat er nog kaarten waren (en vrije verkoop). Kan ik deze morgen nog halen bij de sigarenboer (op de wedstrijddag) Of ben ik op de stadionverkoop aangewezen.
Alvast bedankt
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |