Ik zou Gullit flink op z'n flikker geven. Die bouwt niet aan een ploeg, die klooit maar wat an.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:21 schreef Chadi het volgende:
Denk dat ze bij Feyenoord flink op hun flikker moeten krijgen want ze laten zich gewoon pielen achterin.
net zoals die ploeg van julliequote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef twi het volgende:
't Is UEFA-Cup pascalheister. Daar lopen we niet al te warm voor...
vanavond vond ik hem nog positief meevallenquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
BSB, ik ken in Amsterdam heel wat straatvoetballertjes en panna-spelers met nog veel betere truukjes, maar dat betekend nog niet dat ze in een top- elftal kunnen voetballen.
Hij zal toch wat meer zijn direkte man voorbij moeten zien te komen en een behoorlijke voorzet op maat leren geven.
Ik zeg niet dat ie slecht is, daar niet van, maar van een linksbuiten van Ajax verwacht ik meer dan hij tot nu toe biedt.
het viel me nog mee hoe vol de arena wasquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef twi het volgende:
jammerquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt het net gemist. Studio Sport had net beelden.
Oh, is dat 't?quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef twi het volgende:
inderdaad ergens anders waren ze al blij geweest met een 1-0 overwinning met zulk voetbal. Als Ajacied verwacht je altijd meer van je ploegie dan alleen de overwinning met bagger voetbal omdat je goed voetbal vanzelfsprekend acht voor een club als Ajax.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
net zoals die ploeg van jullie
wat betekend dat dan, of waar slaat het op ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:17 schreef Luni het volgende:
Wat een triest niveau:
http://overloaders.net/vak410/0405/auxerrethuis/10.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |